מאמרים מאת עו"ד לחדלות פירעון ופשיטת רגל

עורך דין להסדר חובות

עורך דין להסדר חובות

אף אחד לא קם ביום בהיר אחד והחליט שהוא רוצה להיכנס לחובות, אבל לצערנו זה קורה. גם בחשבון של משק הבית וגם בעסק. חובות לרשויות, חובות לבנקים, לחברות ולאנשים פרטיים… אתם שואלים את עצמכם, איך יוצאים מהמערבולת? האם חייבים לעשות פשיטת רגל כדי להיחלץ מהמצב? האם לעורך דין להסדר חובות יש פתרונות נוספים מעבר לפשיטת רגל?

עורך דין להסדר חובות מסביר: איך לעשות הסדר חובות ללא פשיטת רגל

יותר ויותר בעלי עסקים או אנשים פרטיים מהמעמד הבינוני נקלעים למערבולת של חובות, והם לא רואים מוצא קרוב מהמצב. זה נשמע לכם מוכר? האם גם אתם נקלעתם למערבולת של חובות ולא רואים את הסוף?

עורך דין להסדר חובות
עורך דין להסדר חובות. לראות את האור בקצה המנהרה

על הדרך לעשות הסדר חובות ללא פשיטת רגל – במאמר שלפניכם.

מוזמנים לקרוא, ליישם ולשתף.

פעמים רבות משק בית או עסק נקלעים לקשיים כלכליים, אך הם מנסים להסתדר לבד, אולי מחמת הבושה ואולי מתוך תפיסות קדומות שזה עלול להזיק למוניטין שלהם או לעסק שלהם. הבעיה היא שהחובות לא מסתדרות מעצמן ולהיפך, כשלא מתייחסים לחובות הסיכון הוא הן רק הולכות ומחמירות. והחייב עלול להגיע מהר מאוד למצב של פשיטת רגל ובדיוק מזה הוא ניסה לברוח.

יש לנו להציע כמה פתרונות למצב, אנו נתמקד כרגע בהסדר חובות ללא פשיטת רגל. החוק קובע כי במצב של חובות בסכום מסוים (שמשתנה מדי פעם, בגדול זה עומד על מעט יותר מ-30,000 ₪) ניתן להגיש לבית המשפט בקשה להסדר חובות. יחד עם הבקשה, לאחר שהחייב יוכיח שאין ביכולתו לשלם את מלוא החובות, הוא יצטרך לשלם כ-30% מהחובות, ובכך להימנע מפשיטת רגל.

לאחר הגשת הבקשה צריך להמתין לתשובת בית המשפט, שאמור להחליט אם לאשר את הבקשה או לא, בית המשפט מזמין את הנושים כדי לשמוע את דעתם. ובכדי להגדיל את הסבירות שבית המשפט אכן יקבל את הבקשה צריך להשתמש בשירותיו של עורך דין חדלות פירעון מנוסה ובעל ותק בתחומים אלו. יודגש, כי הליך זה יכול להתבצע רק במצב שלא ננקטו נגדו הליכים משפטיים על ידי הנושים.

אם בית המשפט יאשר את הבקשה תוכלו להתחיל חיים חדשים, ולצאת לחופשי מתוך עול החובות המכביד.

מהניסיון שלנו כבעלי ותק בתחום, הזמן עד לקבלת תשובה מבית המשפט נע סביב חודשיים עד שלוש. בנוסף, מומלץ מאוד, במקביל לבקשה, לשלם חלק קטן מהסכום של החוב, כדי להוכיח רצינות.

מדובר במהלך כדאי ויעיל בהחלט, מהלך שיאפשר לכם להתחיל את החיים מחדש! פשוט כך! אדם שנמצא במערבולת של חובות, אינו פנוי לתכנן את ההתקדמות שלו בחיים ואת תוכניותיו לעתיד. אתם ודאי מרגישים את זה יום יום, אבל רק כשתצאו מהמצב תרגישו עד כמה זה נכון. ובכלל, עדיף לעשות הכול כדי להימנע ממצב של פשיטת רגל, הסדר חובות ללא פשיטת רגל יכול להיות פתרון אופטימלי.

הסדר חובות ללא פשיטת רגל
הסדר חובות ללא פשיטת רגל – כן, זה אפשרי!

לסיכומו של דבר – איך מונעים פשיטת רגל בעזרת עורך דין להסדרי חובות

יותר ויותר בעלי עסקים או אנשים פרטיים מהמעמד הבינוני נקלעים למערבולת של חובות, והם לא רואים מוצא קרוב מהמצב. וכמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, כדי שתוכלו לחזור לחיים רגועים ללא הלחץ המעיק של החובות, חשוב להגיב בזמן, ניתן לעשות זאת, בין היתר, באמצעות הגשת בקשה על ידי עורך דין להסדרי חובות.

עכשיו תורכם – עד עכשיו הצגנו בפניכם את הדרך להסדר חובות לעסק בחובות או לאנשים פרטיים שעדיין לא הגיעו לפשיטת רגל ושהנושים עדיין לא פתחו נגדם הליכים משפטיים. עכשיו הבמה כולה שלכם. מה תוכלו להוסיף מניסיונכם? לפעמים מי שנמצא במצב זה או שהיה בעבר, מנסה או ניסה דרכים נוספות לצאת מהמערבולת, האם יש לכם מה להוסיף מעבר להליך הסדר החובות שהצגנו במאמר? אנא, שתפו אותנו כדי שנוכל לעזור לאנשים נוספים.

אז כאמור, הצעד הבא שלכם לצאת מהחובות הוא להרים טלפון למשרדנו – משרד עורך דין להסדרי חובות – ולקבוע פגישה על מנת לשקול אפשרות של הסדר חובות במטרה למנוע פשיטת רגל. כמו כן, יש לנו ניסיון רב בהסדר חובות בהוצאה לפועל לעוסק מורשה.

אהבתם? שתפו את המאמר עם חברים.

רוצים לקבל מאתנו – משרד עורך דין להסדר חובות – עוד הרבה טיפים מועילים, עצות שוות והדרכה מעשית להסדר חובות לחברות בחובות, פשיטת רגל ועוד? את הכול תמצאו כאן, בין המאמרים הרבים באתר.

עורך דין להסדרי חובות
עורך דין להסדרי חובות – דברו אתנו וננסה לעזור לכם
עו"ד מישאל גאון
מנהל תיקי המשרד

עו”ד מישאל גאון, מעבר להיות עו”ד וותיק ומשופשף ומומחה מספר אחת במחיקת חובות ולניהול הליכי חדלות פירעון והוצאה לפועל, כבר זכה לנהל בעברו מספר חברות ועסקים ורכש ניסיון רב במגזר העסקי ובעבודה מול הבנקים וגופים ציבוריים גדולים. עו”ד מישאל גאון, משמש כיום כאוטוריטה בתחומי החדלות פירעון ובמילים אחרות- אין כמעט שופט בארץ שלא מכיר אותו (ואת ‘כאב הראש’ שמתלווה לייצוג המשפטי שלו) או כתב עת מקצועי ומכובד שלא מתהדר במאמר מקצועי פרי עטו.

שאלה? כתבו לנו!

פשיטת רגל

חדלות פירעון

שיקום כלכלי

נקלעת לחובות?
הסדר חובות שיוציא אותך מהבוץ.
עם התאמת פיתרון בול בשבילך!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם

*בכפוף לבדיקת התאמה
פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום,
אני כאן לרשותך
Call Now Button