מאמרים מאת עו"ד לחדלות פירעון ופשיטת רגל

מחיקת חובות בהוצאה לפועל

מחיקת חובות בהוצאה לפועל

יש לכם תיק/ים בהוצאה לפועל? מרגישים נבוכים? לא יודעים למי לפנות, איך לגשת, מה לעשות… כמשרד עורך דין להסדר חובות ותיק ומנוסה בענייני הוצאה לפועל ננסה לעשות לכם סדר בדברים. אם באפשרותכם לשלם את החוב ולסגור בהקדם את התיקים בהוצאה לפועל, מה טוב. במקרים רבים חייבים אינם מסוגלים לשלם את כל החובות שלהם. אם גם זה המקרה שלכם, מומלץ לפנות למסלול של מחיקת חובות בהוצאה לפועל. איך עושים זאת ובעיקר מה לא לעשות כדי לא להסתבך יותר, אתם שואלים? אתם יכולים לפנות אלינו או להמשיך לקרוא…

מחיקת חובות בהוצאה לפועל: מה לעשות ובעיקר מה לא לעשות

במצב הכלכלי של היום יותר ויותר אנשים מגיעים למצב של תיקים פתוחים בהוצאה לפועל, הם רוצים להגיע לחוף מבטחים אך אינם יודעים איך לעשות זאת. זה נשמע לכם מוכר? האם גם אתם מתמודדים עם תיקים בהוצאה לפועל ואינכם יודעים איך להגיע לצאת מהמצב באופן בטוח שיהיה תקף באופן חוקי מול ההוצאה לפועל? על 3 שגיאות כבדות שעושים חייבים מול ההוצאה לפועל ואיך להתגבר עליהן בהצלחה – במאמר שלפניכם.

מוזמנים לקרוא, ליישם ולשתף.

מחיקת חובות בהוצאה לפועל
גם אתם צריכים מחיקת חובות בהוצאה לפועל?

אי אפשר לנהל משא ומתן ללא ידיעת חוק מחיקת חובות על בוריו

שגיאה אחת שהרבה בעלי תיקים בהוצאה לפועל עושים היא לקרוא את הנתונים בצורה לא נכונה ובלי להכיר את חוק מחיקת חובות. אנו רואים שוב ושוב בעלי חובות שמתעקשים על פרטים שוליים, כי הם בטוחים שהכוח בידיים שלהם, עד שהנושה יחד עם ההוצאה לפועל מחליטים לממש נגדו את הסנקציות, ואז קשה מאוד למצוא את הסולם לרדת דרכו. זכרו טוב טוב! גם אם אתם טובים בניהול משא ומתן, אם אין לכם את הידע הרלוונטי אתם עלולים רק להסתבך יותר. לפעמים עדיף להגיע להסדר מול הנושה בהתאם לחוק מחיקת חובות, כשהסכום והנזק הם עדיין קטנים, אולי זה יוציא את החייב קצת כנוע ומושפל אבל מניסיוננו הרב, התועלת היא הרבה יותר גדולה מההשפלה הרגעית.

חוק מחיקת חובות
תנו לחוק מחיקת חובות לשחק לטובתכם

אי אפשר לגשת לחדלות פירעון בלי לבחון קודם אופציות מימון למחיקת חובות

שגיאה נוספת וחמורה היא כאשר אדם שיש לו תיקים רבים בהוצאה לפועל פונה מיד להליך של חדלות פירעון בלי לבחון ולנסות שאר אופציות כמו דרכים שונים ומימון למחיקת חובות. ידוע לנו שעורכי דין רבים ממליצים על אופציה זו כאופציה ראשונית, זה לפעמים נראה הכי זול מבחינה כספית אולם ההגבלות שההליך מטיל על החייב והכתם לשנים רבות ימשיך ללוות את החייב. ולכן, גם אם נראה לכם שאין מוצא, גם אם פתוחים נגדכם תיקים רבים בהוצאה לפועל ואפילו אם אין לכם מימון למחיקת חובות תמיד העדיפו אופציות אחרות.

מימון למחיקת חובות
גם אם אין מימון למחיקת חובות לא הולכים על חדלות

לא ניגשים לחדלות פירעון אם אין היתכנות של מחיקת חובות לפי החוק החדש

שגיאה נוספת שעלולים בעלי חוב לעשות היא לגשת להליך של חדלות פירעון ללא התייעצות ומבלי לברר קודם את ההשלכות של התהליך כמו היעדר אפשרות של מחיקת חובות לפי החוק החדש. מה הכוונה? כמשרד עורך דין חדלות פירעון ותיק, כשאנחנו מייעצים ללקוח להיכנס למצב של חדלות פירעון, זה רק לאחר שבדקנו את ההיתכנות להגיע להפטר חובות בסופו של התהליך. אולם במידה ומדובר בחשד לגרימת החובות שלא בתום לב, או בקנסות שקיבל החייב וכדומה, הוא לא יקבל הפטר, כלומר לא תתאפשר לו מחיקת חובות לפי החוק החדש ולכן במקרה הזה, טעות לגשת להליך של חדלות פירעון.

לסיכומו של דבר

במצב הכלכלי של היום יותר ויותר אנשים מגיעים למצב של תיקים פתוחים בהוצאה לפועל, הם רוצים להגיע לחוף מבטחים אך אינם יודעים איך לעשות זאת בצורה הבטוחה. כמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, כדי שלא תסתבכו יותר, עדיף לפעמים להגיע להסדר, גם אם תצטרכו לוותר על כמה דברים בדרך. כמו כן חשוב להימנע בכל מחיר מחדלות פירעון ולבחון את כל שאר האופציות לפני שהולכים על מהלך כזה. וגם אם בסוף החלטתם יחד עם עורך דין שלכם כן ללכת על אופציה זו – אם זה חוב שלא ניתן להביא אותו בסוף להפטר – חשבו פעמיים!

עכשיו תורכם – עד עכשיו הצגנו בפניכם 3 שגיאות של בעלי תיקים בהוצאה לפועל שגורמים במו ידיהם להחמרת המצב. עכשיו הבמה כולה שלכם. הצעד הבא שלכם להיחלץ מהמצב במינימום נזקים הוא להרים טלפון כדי לתאם פגישת ייעוץ.

רוצים לקבל מאתנו עוד הרבה טיפים מועילים, עצות שוות והדרכה מעשית למחיקת חובות בהוצאה לפועל, להסדר חובות בהוצאה לפועל לעוסק מורשה או להסדר חובות לחברות בחובות? תמצאו כאן באתר מאמרים רבים בכל נושא שאתם צריכים.

מחיקת חובות לפי החוק החדש
קודם בודקים אופציית מחיקת חובות לפי החוק החדש
עו"ד מישאל גאון
מנהל תיקי המשרד

עו”ד מישאל גאון, מעבר להיות עו”ד וותיק ומשופשף ומומחה מספר אחת במחיקת חובות ולניהול הליכי חדלות פירעון והוצאה לפועל, כבר זכה לנהל בעברו מספר חברות ועסקים ורכש ניסיון רב במגזר העסקי ובעבודה מול הבנקים וגופים ציבוריים גדולים. עו”ד מישאל גאון, משמש כיום כאוטוריטה בתחומי החדלות פירעון ובמילים אחרות- אין כמעט שופט בארץ שלא מכיר אותו (ואת ‘כאב הראש’ שמתלווה לייצוג המשפטי שלו) או כתב עת מקצועי ומכובד שלא מתהדר במאמר מקצועי פרי עטו.

שאלה? כתבו לנו!

פשיטת רגל

חדלות פירעון

שיקום כלכלי

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום,
אני כאן לרשותך
Call Now Button