מאמרים מאת עו"ד לחדלות פירעון ופשיטת רגל

הסדר חובות לחברות בחובות

הסדר חובות לחברות בחובות

כשהחברה שהקמתם בעמל רב מסובכת בחובות אתם מרגישים שצמח שטיפחתם וגידלתם נובל. הנושים לוחצים, עורכי הדין שלהם אינם מרפים, אתם חשופים לעיקולים, אתם חוששים מהנושים שעלולים לגרום נזקים תדמיתיים ואחרים לחברה. המטרה שלנו היא להחזיר לכם את הרוגע והשלווה הטבעיים, ואת החברה שבניתם למסלול נכון. אז איך עושים את זה? הדרך הנכונה והיעילה היא – הסדר חובות לחברות בחובות. “הסדר חוב הוא אירוע משפטי המשנה את תנאי החוב של חייב כלפי נושיו כאשר השינוי הוא לטובת החייב” (מתוך וויקיפדיה).

בדרך כלל הסדר חוב מורכב משתי פעולות – 1. הפחתה של סכום החוב. 2. הארכת משך תשלום החוב על ידי הגדלת מספר תשלומים. במקרה שמדובר בחברה בע”מ הנסחרת בבורסה, ולחברה אין כלל יכולת לפרוע את חובותיה, עשוי הסדר החוב לקבוע שהנושים יקבלו מניות בחברה תמורת החוב שהחברה חייבת להם.

הצעדים היעילים להגיע למצב הסדר חובות לחברות בחובות

במקרים רבים, הבעיה שסחפה את החברה לחובות היא בעיית תזרים המזומנים. לבעיה זו ולבעיות דומות יהיה הסדר חוב פתרון יעיל. הסדר חוב הוא הסדר הנובע מתוך הסכמה בין הצדדים (לעומת פשיטת רגל למשל, ששם ההתפשרות נובעת מכוח החוק).

הסדר חוב אינו צריך להתנהל בבית המשפט, גם לא הסדר חובות מול בנקים לעוסק מורשה בחובות. אולם ישנם הסדרי חוב הנעשים בתוך הליכי פשיטת רגל, הסדרי חוב אלו נעשים בפיקוח בית המשפט והם מצריכים הסכמה של יותר מ-50% מהנושים שהסכום הכולל של החוב אליהם הוא מעל 75% מהחוב. יותר ויותר חברות נקלעות היום לחובות מורכבים בלי שבעלי החברה רואים דרך מוצא מן הסבך. נשמע לכם מוכר? האם גם אתם לא רואים מוצא כיצד לצאת מסבך החובות שהחברה נקלעה אליה?

הסדר חובות לחברות בחובות
הסדר חובות לחברות בחובות

על 3 הצעדים להגיע להסדר חובות לחברה – במאמר שלפניכם.

מוזמנים לקרוא, ליישם ולשתף.

צעד ראשון להגיע להסדר חובות לחברה הוא להכין סכום כסף שיקבל הנושה באופן מיידי וישמש לו כעין פיתוי להגיע להסדר חובות לעסק בחובות. כשאתם מציעים לנושה סכום כסף מיידי, אף אם מדובר בסכום מזערי, ישקול הנושה בחיוב קבלת סכום מזערי באופן בטוח מול הספק שאולי יצליח בעתיד להוציא את כל הסכום, בעיקר אם התיק יתגלגל לפשיטת רגל – פשיטת רגל היא הסדין האדום ממנו מפחדים מרבית הנושים, הסדר חובות לחברה הוא בשבילם פתרון מועדף מאשר פשיטת רגל.

הסדר חובות לחברה
הסדר חובות לחברה

הצעד השני והשלישי לעריכת הסדר חובות לחברה בחובות

הצעד השני להגיע להסדר חובות לחברה בחובות הוא להתייעץ עם עורך דין חדלות פירעון מומחה שילווה אתכם בכל התהליך. עורך דין שמומחה להסדרי חוב של חברות ישיג לכם תועלת רבה מאשר אם תיגשו לערוך הסדר חוב בעצמכם. גם הזמן שייקח לכם להשיג תוצאות מועילות בהתדיינות מול הנושים שווה הרבה כסף, לעומת עורך דין מנוסה שיעשה את העבודה בפחות זמן וביתר יעילות.

הצעד האחרון והחשוב ביותר הוא – לאחר ששכרתם את שירותיו של עורך הדין, אל תשלמו לאף נושה, מאיים ככל שיהיה אלא בתיאום עם עורך הדין. זה מתבקש כדי לאפשר לעורך הדין חופש פעולה ותוקף להסכמים שיגיע בהסדר חובות לחברה בחובות, מול הנושים עבורכם.

הסדר חובות לחברה בחובות
הסדר חובות לחברה בחובות

סיכום על עריכת הסדר חובות לחברות

חברות רבות נקלעות היום לחובות מורכבים בלי שבעלי החברה רואים דרך מוצא מן הסבך. כמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, כדי שתוכלו להגיע להסדר חובות לחברות, כזה שמועיל ונוטה לטובתכם, חשוב להכין חלק מסכום החוב לתשלום מיידי, להיוועץ ולקבל ליווי מעורך דין מומחה בתחום ולשתף פעולה עם עורך הדין באופן מלא.

עכשיו תורכם

עד עכשיו הצגנו בפניכם 3 צעדים לבעלי חברות להגיע להסדר חוב מעולה. עכשיו הבמה כולה שלכם. מה תוכלו להוסיף מניסיונכם? אנא, שתפו אותנו.

אהבתם? שתפו את המאמר עם חברים.

רוצים לקבל מאתנו עוד הרבה טיפים מועילים, עצות שוות והדרכה מעשית להסדר חובות לחברות ולשיקום כלכלי לעסק בחובות? קראו במאמרים הרבים באתרנו.

בקשר להסדר חובות לחברות בחובות – הזמינו אצלנו תור לפגישת ייעוץ והדרכה.

הסדר חובות לחברות
הסדר חובות לחברות
עו"ד מישאל גאון
מנהל תיקי המשרד

עו”ד מישאל גאון, מעבר להיות עו”ד וותיק ומשופשף ומומחה מספר אחת במחיקת חובות ולניהול הליכי חדלות פירעון והוצאה לפועל, כבר זכה לנהל בעברו מספר חברות ועסקים ורכש ניסיון רב במגזר העסקי ובעבודה מול הבנקים וגופים ציבוריים גדולים. עו”ד מישאל גאון, משמש כיום כאוטוריטה בתחומי החדלות פירעון ובמילים אחרות- אין כמעט שופט בארץ שלא מכיר אותו (ואת ‘כאב הראש’ שמתלווה לייצוג המשפטי שלו) או כתב עת מקצועי ומכובד שלא מתהדר במאמר מקצועי פרי עטו.

שאלה? כתבו לנו!

פשיטת רגל

חדלות פירעון

שיקום כלכלי

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום,
אני כאן לרשותך
Call Now Button