מאמרים מאת עו"ד לחדלות פירעון ופשיטת רגל

הסדר חובות מול בנקים לעוסק מורשה בחובות

הסדר חובות מול בנקים לעסק מורשה בחובות

ניהול של עסק מצריך ראש פנוי ורגוע שיהיה ממוקד מטרה אחת והיא – קידום והגדלת העסק. הדבר לא אפשרי כשיש לכם חובות בלתי פתורות לבנקים. הבנק הוא זה שאמור לתת לכם אשראי והוא החסם הראשון שלכם להתקדמות העסק. מה שחשוב לדעת בעניין הסדר חובות מול בנקים לעוסק מורשה בחובות הוא שאם מישהו אחר ינהל את העניינים – מישהו שיש לו התמחות בנושא – יהיה לכם ראש פנוי לקידום העסק. לא תאמינו כמה אפשר להועיל בכמה פגישות בבנק.

הסדר חובות מול בנקים לעוסק מורשה בחובות: חוקים להתנהלות מול הבנק לבעלי עסקים שיש להם חובות

המצבים המורכבים העוברים על פנינו, הן ברמה המקומית והן ברמה הגלובלית, גורמות לכך שהמצב הכלכלי הופך יותר ויותר לבלתי צפוי. וזה בניגוד גמור לבסיס ההנחה שעומד מאחורי אשראי שנותנים בנקים לעסקים. האשראי שנותנים בנקים לעסקים מבוססים על נתוני העבר כבסיס לחיזוי העתיד (מה שנקרא חקר ביצועים דטרמיניסטי). כלומר, העסק מכר בשנה שעברה בחגים במחזור X הבנק יעניק לבעל העסק הלוואה מתוך הנחה שהוא ירוויח גם בחג הקרוב סכום דומה. יותר ויותר בעלי עסקים מסתבכים בחובות מול הבנקים לאחר שלא עמדו ברווחים הצפויים. האם זה נשמע לכם מוכר? האם גם אתם שואלים את עצמכם איך להתמודד עם חובות לעסקים בחובות? האם גם אתם מתקשים לעמוד בחובות שלכם מול הבנקים?

על החוקים החזקים לבעלי העסקים להתנהלות מול הבנקים במצב של חובות מורכבים ואיך לעבור את התקופה בהצלחה – במאמר שלפניכם.

מוזמנים לקרוא, ליישם ולשתף.

 

הסדר חובות מול בנקים לעסק מורשה בחובות
הסדר חובות מול בנקים לעסק מורשה בחובות

הסדר חובות מול בנקים לעסק בחובות – מתי ומי

החוק הראשון להסדר חובות מול בנקים לעסק בחובות: כשאתם מרגישים או שלאחר חישוב הגעתם למסקנה שלא תוכלו לעמוד בתשלומים לבנקים במחצית השנה הקרובה – זה הזמן לפנות לבנק. כאן לא המקום להיות אופטימי ולחשוב שאולי פתאום יהיה שינוי חיובי דרסטי שיאפשר לכם לשלם לבנקים (ואל תשכחו שיש לכם גם את הצרכים השוטפים).

החוק השני להסדר חובות מול בנקים לעסק בחובות הוא – אל תיגשו לבנק בעצמכם, הבנקאי רגיל להרבה לקוחות כמוכם והוא כבר סיגל לעצמו את הטקטיקות כיצד להישאר בעמדתו. כשאתם ניגשים באמצעות עורך דין חדלות פירעון היתרונות הן רבות –

  • יש לו הרבה פרקטיקה וניסיון בניהול משא ומתן.
  • הוא מכיר היטב את החוקים והתקנות.
  • הוא יודע מראש את הטקטיקות של הבנקאי ויודע איך לתקוף אותן.
  • כל אלו נותנים לו את האפשרות להשתמש בשיטת ‘המקל והגזר’.
הסדר חובות מול בנקים לעסק בחובות
הסדר חובות מול בנקים לעסק בחובות

הסדר חובות מול בנקים לעסקים – מה לא לעשות

החוק האחרון למאמר זה הוא: כשאתם מדברים עם הבנקאי על הסדר חובות מול בנקים לעסקים אל תתלהמו, שמרו על קור רוח. זה נשמע פשוט, אבל הרבה אנשים נופלים בכך. חשבו על זה מהזווית של הבנקאי – כל עוד הוא מרגיש שהוא עושה את עבודתו ותו לא, הוא יטפל בתיק שלכם ברמה שווה לתיקים האחרים המונחים על שולחנו. לעומת זאת, אם זה הופך למחלוקת אישית הוא יטפל בזה ביתר דחיפות ובנוקשות. עצתנו היא – לאחר שיחת התרעה – הודו לבנקאי בנימוס והתקשרו עם עורך דין פשיטת רגל לעסקים בדחיפות כדי שינהל עבורכם הסדר חובות מול בנקים לעסקים. ככל שתקדימו לעשות זאת תועילו לעצמכם הרבה יותר מאשר כל שיחה אמוציונלית שלכם עם הבנקאי.

הסדר חובות מול בנקים לעסקים
הסדר חובות מול בנקים לעסקים

לסיכומו של דבר – איך עושים הסדר חובות מול בנקים לעסקים בחובות

יותר ויותר בעלי עסקים מסתבכים וצריכים שיקום כלכלי לעסק בחובות מול הבנקים לאחר שלא עמדו ברווחים הצפויים, יותר ויותר בעלי עסקים נדרשים לעשות הסדר חובות מול בנקים לעסקים בחובות לאחר שלא עמדו ברווחים הצפויים. כמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, כדי שתוכלו להמשיך לקדם את העסק ולהגדיל את הרווחים, חשוב לזהות את הרגע שבו החובות מול הבנקים מתחילים לצאת משליטה ואז לפנות לבנק באמצעות עורך דין מומחה. בנוסף, חשוב לנהל עם הבנקאי שיחה עניינית.

עכשיו תורכם

עד עכשיו הצגנו בפניכם 3 חוקים של בעלי עסקים שהסתבכו עם חובות בבנקים. עכשיו הבמה כולה שלכם. האם יש לכם מה להוסיף מניסיונכם? איזו תובנה על הסדר חובות מול בנקים לעסקים בחובות הייתם מוסיפים מניסיונכם מעבר למה שהצגנו במאמר? אנא, שתפו אותנו פה למטה, כדי שכולנו נוכל ללמוד.

אהבתם? שתפו את המאמר עם חברים.

הצעד הבא שלכם לצאת מהחובות המורכבים מול הבנקים הוא להרים טלפון ולתאם פגישת ייעוץ להסדר חובות מול בנקים לעוסק מורשה בחובות.

הסדר חובות מול בנקים לעסקים בחובות
הסדר חובות מול בנקים לעסקים בחובות
עו"ד מישאל גאון
מנהל תיקי המשרד

עו”ד מישאל גאון, מעבר להיות עו”ד וותיק ומשופשף ומומחה מספר אחת במחיקת חובות ולניהול הליכי חדלות פירעון והוצאה לפועל, כבר זכה לנהל בעברו מספר חברות ועסקים ורכש ניסיון רב במגזר העסקי ובעבודה מול הבנקים וגופים ציבוריים גדולים. עו”ד מישאל גאון, משמש כיום כאוטוריטה בתחומי החדלות פירעון ובמילים אחרות- אין כמעט שופט בארץ שלא מכיר אותו (ואת ‘כאב הראש’ שמתלווה לייצוג המשפטי שלו) או כתב עת מקצועי ומכובד שלא מתהדר במאמר מקצועי פרי עטו.

שאלה? כתבו לנו!

פשיטת רגל

חדלות פירעון

שיקום כלכלי

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום,
אני כאן לרשותך
Call Now Button