תושב חו"ל/חוץ?
חוב לנושים או לרשויות בישראל
משבשים את חייך?

למשרדנו מאות סיפורי הצלחה מוכחים, בייצוג מקרים של מחיקת חובות לתושבי חו”ל/חוץ, חדלות פירעון, פשיטות רגל, עיקולים והוצאה לפועל.

מחיקת חובות תושבי חו"ל/חוץ

נמנע מלטפל בנושא כי חושש 'לעורר מתים מרבצם'? תרים טלפון דחוף!!!

עזבת את הארץ לפני שנים והותרת מאחוריך חובות ונושים? יתכן שמדובר בחוב לרשויות שעלה ותפח ואולי בחוב נשכח שכלל לא ידעת עליו? מה שלא יהיה, החובות הללו תלויים ועומדים ולא מאפשרים לך להוציא או לחדש דרכון, להיכנס ולצאת מהארץ ולעיתים אפילו… מאיימים עליך במאסר. אתה חושש לפתוח את התיק הזה כי מי יודע מה יהיו ההשלכות אבל מצד שני, הקורונה וחוסר הוודאות הכלכלית בעולם, כמו גם הורים מזדקנים שנותרו מאחור בארץ, מחייבים אותך לפעול ויפה שעה אחת קודם.

מחיקת חובות לתושבי חו"ל? זה לא בשמים וגם לא מעבר לים!

העובדה שעד היום נמנעת מלטפל בזה, אנושית לגמרי. רבים וטובים נוהגים כמוך. הבעיה, שכמו בכל בעיה, כשמזניחים אותה היא גדלה וכשמדובר בחובות יש להם נטייה מרגיזה לתפוח לממדים מבהילים ולהפוך לכדור שלג שעשוי להוביל למפולת שלגים אדירה.

מאות המקרים שליווינו משך השנים, הוכיחו לנו שוב ושוב, שבבעיות כאלה כדאי והכרחי לטפל כמה שיותר בדחיפות, ועם הייצוג הנכון בזמן הנכון ניתן להגיע להסדרים מפליגים ואף למחיקת חובות מ-ל-א-ה!!! חושש? מהסס? פנה עכשיו להתייעץ אתנו. זה בחינם!

במקום להרגיש רדוף ולחיות בחוסר וודאות – פנה אלינו!

אחרי הכול, גם אם תדחה את הטיפול בחובות הללו הם תמיד ‘יחכו לך בסיבוב’ ויתפסו אותך דווקא בזמן הכי לא מתאים! תסכים איתי שעדיף פי אלף שהיוזמה תגיע ממך והטיפול יועבר לידיים הכי טובות ומקצועיות שיש, בליווי צמוד ובשקיפות מלאה!

ניסיון עשיר במחיקת חובות לתושבי חו”ל והכרות עמוקה עם הרשויות בישראל מ-ב-פ-נ-י-ם, מאפשרים לנו למחוק חובות לתושבי חו”ל תוך זמן קצר ולסלול עבורך את הדרך לחופש תנועה ופעולה מלא.

מחיקת חובות תושבי חו"ל/חוץ
עורך דין חדלות פירעון מישאל גאון

מחיקת חובות לתושבי חו"ל
צעדים בדרך הביתה... !

שלב 1 – חתימה על ייפוי כוח בחו"ל

בשלב זה נחתים אתכם על ייפוי כוח וזאת על מנת לבדוק מה גובה החובות ולמי אתם חייבים (ניתן לחתום על ייפוי הכוח בחו"ל הן אצל הקונסול והן אצל עו"ד הנמצא בחו"ל).

שלב 2 – בירור ומעקב חובות

באמצעות ייפוי הכוח נדלה את האינפורמציה בישראל ונוודא למי בדיוק אתם חייבים, מה היה גובה החובות כשעזבתם את הארץ ועל כמה הם עומדים כיום.

שלב 3- גיבוש הסדר חובות

בשלב זה נכנס להילוך גבוה ונפעל על מנת להגיע להסדר מול ההוצאה לפועל ומול הנושים השונים, כמו גם לגבש הסדר שיאושר על ידכם ויהיה נמוך משמעותית מגובה החובות כיום.

שלב 4 - בירור ומעקב חובות

בשלב זה נערוך הסכמים מול כל נושה בנפרד או הסדר שיהיה מקובל מול כל הנושים ועם אישורם מולכם ומול הנושים נחתום על כל ההסכמים.

שלב 5 - הסרת הגבלות ועיקולים

לאחר סגירת כל תיקי ההוצאה לפועל או החוב מול הנושים השונים נדאג להסיר את כל ההגבלות העיקולים שהוטלו עליכם וביניהם צו עיכוב יציאה מן הארץ, מה שיאפשר לכם להיכנס ולצאת מן הארץ בכל עת שתרצו.

"כבר התייאשתי מלחזור אי פעם לארץ"

"עזבנו את הארץ לפני למעלה מעשור בעקבות קושי כלכלי והאמת שהשארנו כמה חובות פתוחים. לאחרונה בעקבות הקורונה רצינו לחזור ולפתוח דף חדש ואז הסתבר שאין לנו אפשרות לחדש דרכון וגם הוציאו נגדנו צו עיכוב יציאה מהארץ. מתוך חשש להסתבכות נמנעתי לפתוח את זה מחדש עד שחבר המליץ על מישאל גאון ובאמת פנינו אליו והלא יאמן קרה – תוך זמן קצר מישאל הגיע להסדרים נוחים מאד עם הנושים וכל הסאגה הזו הייתה מאחורינו"
מחיקת חובות תושבי חו"ל/חוץ
אילון. א.
(שם שמור במערכת מפאת חסיון)
5/5

מאמרים שכדאי לקרא

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום,
אני כאן לרשותך
Call Now Button