מאמרים מאת עו"ד לחדלות פירעון ופשיטת רגל

שיקום כלכלי לעסק בחובות

שיקום כלכלי לעסק בחובות

העסק שהשקעתם בו את כל כוחכם הפיזיים והנפשיים נקלע לקשיים? אתם חוששים שהעסק ייסגר? באנו לבשר לכם שזה תלוי בכם. אם תתנהלו בצורה נכונה הסיכוי לשיקום כלכלי לעסק בחובות הוא גדול מאוד. אלפי עסקים עשו את זה, אין סיבה שאתם לא. מה שנדרש מכם זה רק להתנהל באופן שקול ולא בפזיזות. את השאר אנו נעשה…

שיקום כלכלי לעסק בחובות: חוקי ההתנהלות לעסק בחובות כדי שלא להסתבך יותר ולהצליח להשתקם

חדלות פירעון ושיקום כלכלי זהו שמו של החוק המגדיר את החוק בעניין שיקום כלכלי של עסק ושל אדם יחיד, מטרת החוק היא להגדיר את ההתנהלות של חייב שהגיע למצב של חדלות פירעון והכי חשוב – לאפשר לו להשתקם כלכלית. יותר ויותר עסקים בישראל שואלים את עצמם איך להתמודד עם חובות לעסקים בחובות. נשמע מוכר? האם גם העסק שלכם נקלע לחובות? על החוקים החזקים שיעזרו לעסק שלכם לא להסתבך יותר ויותר, ואיך להתגבר על החובות הקיימים בהצלחה ואף להשתקם לגמרי – במאמר שלפניכם. מוזמנים לקרוא, ליישם ולשתף:

מצב כלכלי הוא כמו מפולת דומינו, אחד משפיע על השני שמשפיע על השלישי וכו’. עסק שלא משלם את חובותיו לספקים יוצר בעיה גם אצל הספקים שגוררים את הבעיה הלאה. ובקיצור – ברדק! אז לפעמים שיקום של עסק הוא לא תורה מסובכת ומורכבת, לפעמים מספיק להסתפק בגביית חובות לעסק ולהשלמה יישום של עוד כמה פעולות יעילות ומייצבים את המצב.

שיקום כלכלי לעסק בחובות
שיקום כלכלי לעסק בחובות – כך תשמרו מלהסתבך יותר

שיקום כלכלי לעסק – החוק הראשון

אז החוק הראשון להגדלת הסיכוי לשיקום כלכלי לעסק, לפני שחושבים על חדלות פירעון וכו’, הוא כאמור: הקפידו על גבייה עקבית של חובות שחייבים לכם. זוהי העצה היעילה ביותר להקטנת מצב החובות באופן מכובד, בלי להזדקק להלוואות. לצורך כך תוכלו להיעזר בעורך דין העוסק בגבייה.

ועוד משהו שקשור לחוק הראשון: עקבו אחר החזרי מס שאתם אמרים לקבל וכן אחרי מענקים וכדומה. ישנם מענקים שאם לא תגישו בקשה לקבלתם הם לא יגיעו אליכם ברגל… אבל לפעמים כספים אלה הם כמו חמצן לעסק. לצורך כך תוכלו להיעזר במנהל חשבונות שלכם או בעורך דין שמומחה בכל התחומים האלה של שיקום כלכלי לעסק, מחיקת חובות, קשיים כלכליים לעסקים, ניהול הליכים בהוצאה לפועל והליכי חדלות פירעון.

שיקום כלכלי לעסק
שיקום כלכלי לעסק – הקפידו על גבייה

שיקום כלכלי לעוסק מורשה בחובות

החוק השני לשיקום כלכלי לעוסק מורשה בחובות הוא – אל תנסו לפתור את הבעיה בכוחות עצמכם. בין עם הבעיה יכולה להיפתר במשא ומתן מול הנושים ובין עם מדובר בתיק שכבר הסתבך בהוצאה לפועל, פשיטת רגל וכו’. התנהלות עצמאית בנושאים אלו עלולה לרושש אתכם יותר ולא תוציא את הצדק לאור. יש כאן מדי הרבה מונחים חדשים שאתם צריכים להכיר – פשיטת רגל, חדלות פירעון, שיקום כלכלי, BDI שלילי ועוד ועוד

האתגר השלישי לעסק בחובות ולשיקום כלכלי הוא בחירת עורך דין פשיטת רגל לעסקים מתאים שמתמחה בתחום זה, ושיש לו את הניסיון והפרקטיקה המתאימה ספציפית לקשיים כלכליים של עסקים. עורך דין משפיע על התיק לטוב או לרע. בתחילת הטיפול בתיק, עורך הדין יבנה תוכנית אסטרטגית כוללת ליציאה מהסבך. לשם כך הוא יבדוק את האמצעים הכספיים והמקורות הכלכליים הקיימים וכן את הכדאיות של המשך הפעלת העסק במצב הנוכחי. חלק הכרחי בשיקום כלכלי לעוסק מורשה בחובות הוא ההחלטה על המשך הפעילות העסקית של העסק. האם לשנות את ייעודו, האם בכלל שווה להמשיך להפעיל את העסק וכו’.

שיקום כלכלי לעוסק מורשה בחובות
בחרו עורך דין מומחה בשיקום כלכלי לעוסק מורשה בחובות

שיקום כלכלי לעסקים – סיכום

לסיכומו של דבר: יותר ויותר עסקים בישראל נקלעים לחובות. וכמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, כדי להגיע לשיקום כלכלי לעסקים, חשוב להקפיד על גביית חובות, לא לפתור בכוחות עצמכם ולבחור עורך דין חדלות פירעון מתאים. עכשיו תורכם. עד כאן הצגנו בפניכם את החוקים לשיקום כלכלי של העסק. עכשיו הכדור בידיים שלכם. אם יש לכם הערות והארות, אנא, שתפו אותנו פה למטה, בתגובות. הצעד הבא שלכם לשיקום כלכלי לעסק בחובות הוא ליישם את החוקים הנ”ל. התחילו בכך, וזכרו שזו רק ההתחלה. כדי להמשיך בתהליך שיקום כלכלי לעסקים צרו עמנו קשר בהקדם. אהבתם? שתפו את המאמר עם חברים.

שיקום כלכלי לעסקים
הכללים הבסיסיים לשיקום כלכלי לעסקים
עו"ד מישאל גאון
מנהל תיקי המשרד

עו”ד מישאל גאון, מעבר להיות עו”ד וותיק ומשופשף ומומחה מספר אחת במחיקת חובות ולניהול הליכי חדלות פירעון והוצאה לפועל, כבר זכה לנהל בעברו מספר חברות ועסקים ורכש ניסיון רב במגזר העסקי ובעבודה מול הבנקים וגופים ציבוריים גדולים. עו”ד מישאל גאון, משמש כיום כאוטוריטה בתחומי החדלות פירעון ובמילים אחרות- אין כמעט שופט בארץ שלא מכיר אותו (ואת ‘כאב הראש’ שמתלווה לייצוג המשפטי שלו) או כתב עת מקצועי ומכובד שלא מתהדר במאמר מקצועי פרי עטו.

שאלה? כתבו לנו!

פשיטת רגל

חדלות פירעון

שיקום כלכלי

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום,
אני כאן לרשותך
Call Now Button