מאמרים מאת עו"ד לחדלות פירעון ופשיטת רגל

עורך דין פשיטת רגל לעסקים

עורך דין פשיטת רגל לעסקים

רוצים חיים משוחררים מחובות? שיקום כלכלי? רוגע למשפחה? יש עם מי לדבר! כמשרד עורך דין פשיטת רגל לעסקים אנו מכירים את המורכבות של ההתנהלות הכלכלית של ימינו, גם בכלל וגם מהשלכות הקורונה ועוד. הוצאת עובדים לחל”ת, סגירה לסירוגין של עסקים – כל אלו ועוד פוגעים אנושות בכלכלה ובעיקר בעסקים הקטנים. אז אם גם העסק שלכם נקלע למצב של פשיטת רגל – המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם.

עורך דין פשיטת רגל לעסקים מסביר מה חייבים לעשות עסקים בפשיטת רגל

יותר ויותר עסקים קטנים ובינוניים מגיעים למצב של פשיטת רגל. נשמע לכם מוכר? האם גם העסק שלכם נמצא במצב של פשיטת רגל או ממש לפני? על הפעולות החשובות שעל בעלי עסקים בפשיטת רגל לעשות במאמר שלפניכם. אתם מוזמנים לקרוא, ליישם ולשתף:

בראש ובראשונה צריך לדעת שאסור להתעלם מהמצב וגם לא לדחות אפילו ליום אחד. ברגע שאתם מוכרזים כפושטי רגל התחילו לפעול! התייעצו עם עורך דין חדלות פירעון! הנושים או עורכי הדין שלהם אינם ישנים… הם מנסים להפעיל כל מנוע לחץ שמאפשר להם החוק ובלי ייעוץ משפטי לא תעברו את זה בקלות וזה יכול להימשך לבלי סוף. לעומת זאת, אם תתנהלו כראוי תוכלו להגיע בסופו של דבר למצב של הפטר מלא מהחובות (או הפטר חלקי לפי הנסיבות). יש מצבים שבהם העיתוי שבו תגישו את הבקשה ישפיעו על החלטות שונות בתיק הכינוס שלכם, והזמן לא פועל לטובתכם בעניין הזה, כלומר כמה שיותר מוקדם עדיף.

עורך דין פשיטת רגל לעסקים
עורך דין פשיטת רגל לעסקים להתנהלות נכונה

עורך דין פשיטת רגל לעסקים בחובות יכול לייעץ בעניין רשימת ההוצאות

שנית, יש למלא את טופס הבקשה ואת כל הדרישות לבקשה. אי מילוי הדרישות יביא לדחיית הבקשה וממילא גם לדחיית הטיפול בתיק, ובינתיים הנושים יוכלו לחגוג… שלישית, כבר בשלב זה חובה להכין רשימה של הוצאות חודשיות מדויקות, לא לשכוח שום פרט. הוצאות מזון, חינוך ולימודים לילדים או גנים, הוצאות דיור ועוד. למה זה כל כך חיוני? כי זה ישמש אתכם לחקירת היכולת של כונס הנכסים. חקירת היכולת בודקת את גובה התשלום שאתם יכולים להפנות בחודש עבור החובות. ומעבר לכך זה גם יעשה לכם סדר ותדעו היכן אתם אוחזים מבחינת סעיפי ההוצאות.

מומלץ מאוד שתעשו את רשימת ההוצאות יחד עם מישהו שהוא בעל ניסיון בנושאים אלו (עורך דין פשיטת רגל לעסקים בחובות זה גם אופציה…), כדי שלא תשכחו פרטים וסעיפים חשובים בהוצאות ובכדי שיוכל להנחות אתכם לגבי כל התלבטות. ומה שחשוב להבין הוא שאין כאן כללים ברורים, אלא כל תיק מקבל טיפול לגופו של עניין, בקשיים כלכליים לעסקים כל מקרה הוא אינדיבידואלי.

עורך דין פשיטת רגל לעסקים בחובות
עורך דין פשיטת רגל לעסקים בחובות ממליץ לכם מה לעשות

איך לזרז הליך פשיטת רגל לעסק בחובות

לסיכום: יותר ויותר עסקים קטנים ובינוניים מגיעים היום להליך פשיטת רגל לעסק בחובות. כמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, כדי לצאת ממצב זה בכמה שפחות נזקים ושלא ישפיע על bdi דירוג אשראי שלכם, חשוב לפעול מיידית ולהתייעץ מיד עם עורך דין פשיטת רגל לעסקים בחובות, עורך דין פשיטת רגל לעסק בחובות יוכל להמליץ על דרכים נוספות להתמודד עם המצב, לעיתים עם איחוד תיקים או הסדר חובות וכדומה.

כמו כן, כדי לקצר הליכים חובה למלא את כל דרישות הבקשה ולהכין כבר עכשיו רשימת הוצאות מפורטת. ועוד הערה חשובה: מה שחשוב במילוי הטפסים זה לא רק להביא את כל המסמכים הנדרשים, יש חשיבות גם לניסוח של הבקשה, גם לזה יש השפעה על החלטה בהליך פשיטת רגל לעסק בחובות.

הליך פשיטת רגל לעסק בחובות
הליך פשיטת רגל לעסק בחובות. כך עושים זאת נכון.

עורך דין פשיטת רגל לעסק בחובות

עכשיו תורכם – עד עכשיו הצגנו בפניכם את החובות המוטלות עליכם במצב של פתיחת תיק לפשיטת רגל כדי לנהל את הדבר בצורה המיטבית שתתאפשר, וזאת מתוך הניסיון שלנו כמשרד עורך דין פשיטת רגל לעסק בחובות. עכשיו הכדור בידיים שלכם. הצעד הבא שלכם לניהול נכון של תיק פשיטת רגל הוא ליישם את הנאמר.

רוצים לקבל מאתנו הדרכה צמודה ומעשית לניהול תקין של פשיטת רגל שתיטיב לכם? צרו אתנו קשר בכל דרך אפשרית. אנו נלווה אתכם בכל התהליך מהתחלה עד קבלת ההפטר, כדי שתוכלו לצאת בקלות ובמהירות האפשרית מהמצב הלא נעים שאליו נקלעתם. אנו נספק לכם את כל המידע הדרוש לכם ונסביר את כל המונחים הרלוונטיים כמו: כונס נכסים, חדלות פירעון ושיקום כלכלי, צו פתיחת הליכים, פשיטת רגל לתושבי ארה”ב, תשלום מזונות במצב של פשיטת רגל, איחוד תיקים ועוד.

בברכה –  משרד עורך דין פשיטת רגל לעסקים בניהול עוה”ד מישאל גאון.

עורך דין פשיטת רגל לעסק בחובות
עורך דין פשיטת רגל לעסק בחובות יוציא אתכם בקלות ובמהירות
עו"ד מישאל גאון
מנהל תיקי המשרד

עו”ד מישאל גאון, מעבר להיות עו”ד וותיק ומשופשף ומומחה מספר אחת במחיקת חובות ולניהול הליכי חדלות פירעון והוצאה לפועל, כבר זכה לנהל בעברו מספר חברות ועסקים ורכש ניסיון רב במגזר העסקי ובעבודה מול הבנקים וגופים ציבוריים גדולים. עו”ד מישאל גאון, משמש כיום כאוטוריטה בתחומי החדלות פירעון ובמילים אחרות- אין כמעט שופט בארץ שלא מכיר אותו (ואת ‘כאב הראש’ שמתלווה לייצוג המשפטי שלו) או כתב עת מקצועי ומכובד שלא מתהדר במאמר מקצועי פרי עטו.

שאלה? כתבו לנו!

פשיטת רגל

חדלות פירעון

שיקום כלכלי

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום,
אני כאן לרשותך
Call Now Button