מאמרים מאת עו"ד לחדלות פירעון ופשיטת רגל

פשיטת רגל לתושבי ארה”ב

פשיטת רגל לתושבי ארה"ב

פשיטת רגל הוא מצב לא נעים בכל סיטואציה, אך במיוחד כשאתם בכלל תושבי חו”ל ואתם מוכרזים בארץ כפושטי רגל. פשיטת רגל לתושבי חו”ל הוא מצב מבלבל מאוד וגם מגביל מאוד. אתם מחפשים נואשות אחר מישהו שיכוון אתכם, שייצג אתכם בארץ. או אולי אתם בכלל שייכים לאלו המנסים להדחיק ומתעלמים. בסוף זה מגיע ל-bdi דירוג אשראי, עיקולים, צווי עיכוב יציאה וכו’.

פשיטת רגל לתושבי ארה”ב – מה עושים?

במקרים של פשיטת רגל או חדלות פירעון פנו לעורך דין חדלות פירעון בעל ניסיון בייצוג תושבי חו”ל, שיוכל לחלץ אתכם מהמצב ולהביא אתכם בסוף למחיקת חובות. בארץ ‘פשיטת רגל’ היא לחברות ואילו לאנשים פרטיים ההגדרה הנכונה היא ‘חדלות פירעון ושיקום כלכלי’. למשרדנו ניסיון רב בטיפול הן בפשיטות רגל והן בחדלות פירעון לתושבי ארצות הברית ולתושבי חו”ל בכלל. אנו נותנים ייצוג משפטי בהוצאה לפועל ובבית המשפט או כל גוף רגולטורי נדרש. אנו מייצגים את הלקוח עד למחיקת חובות ושיקום כלכלי בפועל. זה לא מסובך כלל! התקשרו אלינו מכל מקום בעולם, הייעוץ הראשוני הוא חינם!

מעתה לא תצטרכו להבין מה זה חדלות פירעון ומהם הגדרות החוק, אנו נעשה עבורכם את כל העבודה ונעדכן אתכם בכל שינוי מהותי בתיק. עד היום טיפלנו בהצלחה גם בתיקים מורכבים במיוחד. במידת הצורך אנו ננהל עבורכם בארץ משא ומתן עם הגובים ונגיע להסדר תשלומים הטוב ביותר עבורכם במצב שנוצר. נבדוק יחד את מצבכם הכלכלי ואת אפשרויות התשלומים שלכם ועל פי זה ננהל את התיק מול הנושים. עיקלו לכם את החשבון בבנק? הנושים הוציאו כנגדכם צו עיכוב יציאה מהארץ? דברו אתנו חינם!

פשיטת רגל לתושבי ארה"ב
מייצגים פשיטת רגל לתושבי ארה”ב עד למחיקת החובות 

עורך דין פשיטת רגל לתושבי חו”ל

מה זה בכלל פשיטת רגל וחדלות פירעון? חברה שנקלעה למצב של חוסר יכולת לעמוד בהתחייבויות שלה מוכרזת כחברה פושטת רגל ועל כך בהמשך. אדם פרטי שנקלע למצב דומה מוכרז כחדל פירעון הזכאי לשיקום כלכלי. החוק לוקח בחשבון שאדם או בעל חברה שנקלעו למצב זה נרדפים על ידי הנושים באמצעות הפעלת אמצעי לחץ חוקיים ולפעמים אף לא חוקיים. ובמצב שאמצעי הלחץ אינם יכולים להועיל, שהרי מהיכן החברה או האדם יכולים להביא את הכסף הרב שהם חייבים? האינטרס של החברה הוא דווקא לתת לחייב מטריית הגנה ולאפשר לו לחזור לשוק העבודה, לכלכל את עצמו ואת משפחתו ולשלם לפחות חלק מהחובות תוך ירידה בדירוג אשראי שלו.

מטרה נוספת של חוק פשיטת רגל היא למנות כונס לנכסי החייב על מנת שתתאפשר חלוקת הנכסים או שוויים בין הנושים באופן מהיר ויעיל ביחס לגודל החוב ותקופתו. באמצעות חוק פשיטת רגל תוכלו לפתוח דף חדש בארץ בנוגע להתנהלותכם הכלכלית, בעזרת עורך דין פשיטת רגל לתושבי חו”ל תוכלו בסופו של דבר לבוא לבקר את קרובי משפחתכם בארץ ללא חשש שיוצא כנגדכם צו עיכוב יציאה מהארץ או צו מאסר וכדומה. הפנייה לאפיק של פשיטת רגל יכולה לבוא מיוזמתכם באמצעות עורך דין פשיטת רגל לתושבי חו”ל אך גם מיוזמת הנושים.

עורך דין פשיטת רגל לתושבי חו"ל
עורך דין פשיטת רגל לתושבי חו”ל (תמונת אילוסטרציה)

פשיטת רגל לתושבי חו”ל וכן עיזבון הנמצא בהליכי פשיטת רגל

כאמור, אנו מטפלים גם במקרים מורכבים של פשיטת רגל לתושבי חו”ל. גם במקרה שהגעתם למצב בו אתם צריכים להגיש בקשה שנייה לפשיטת רגל או שנושים הגישו כנגדכם בקשה לפשיטת רגל כשאתם כבר בעיצומם של הליכי פשיטת רגל אחת. אם המצב יאפשר ובמידה ששיתוף הפעולה בינינו יהיה כנה ואמין נוכל להגיש בשמכם בקשה להפטר ומחיקת חובות לתושבי ארה”ב.

כמו כן, אם אתם תושבי חו”ל שנפטר לכם הורה בארץ ואתם יורשים על פי דין של אותו הורה, וכשאתם באים לממש את העיזבון נודע לכם שההורה היה בהליכי פשיטת רגל והנושים דורשים להמשיך לנהל את כספי העיזבון בתור תיק פשיטת רגל, התייעצו עמנו חינם, על מנת לבדוק איך ניתן להציל את כספי הירושה. דבר ראשון עליכם לדעת כי מרגע שמוגשת הבקשה לניהול העיזבון כתיק בפשיטת רגל אסור לכונס הנכסים או לנאמן המנהל את התיק לפעול שום פעולה בנכסים שהמנוח קנה לאחר ההכרזה על פשיטת הרגל.

כמו כן, בפשיטת הרגל של העיזבון מתמנה נאמן חדש המתקזז בתשלום עם הנאמן הקודם. עד כאן מה שחשוב לדעת בתיק פשיטת רגל לתושבי חו”ל, לגבי הפרטים המדויקים התייעצו עמנו בפרוטרוט. התייעצו עמנו לגבי כל מקרה הקשור בפשיטת רגל לתושבי ארה”ב או תושבי חו”ל בכלל.

פשיטת רגל לתושבי חו"ל
אנו עוזרים במצב פשיטת רגל לתושבי חו”ל 
עו"ד מישאל גאון
מנהל תיקי המשרד

עו”ד מישאל גאון, מעבר להיות עו”ד וותיק ומשופשף ומומחה מספר אחת במחיקת חובות ולניהול הליכי חדלות פירעון והוצאה לפועל, כבר זכה לנהל בעברו מספר חברות ועסקים ורכש ניסיון רב במגזר העסקי ובעבודה מול הבנקים וגופים ציבוריים גדולים. עו”ד מישאל גאון, משמש כיום כאוטוריטה בתחומי החדלות פירעון ובמילים אחרות- אין כמעט שופט בארץ שלא מכיר אותו (ואת ‘כאב הראש’ שמתלווה לייצוג המשפטי שלו) או כתב עת מקצועי ומכובד שלא מתהדר במאמר מקצועי פרי עטו.

שאלה? כתבו לנו!

פשיטת רגל

חדלות פירעון

שיקום כלכלי

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום,
אני כאן לרשותך
Call Now Button