מאמרים מאת עו"ד לחדלות פירעון ופשיטת רגל

מחיקת חובות לתושבי ארה”ב

מחיקת חובות לתושבי ארה"ב

חובות כלכליים וקורונה הם מושגים קרובים מאוד, לא במילון אבל במציאות… בין אם אתם עצמאיים ובין אם אתם שכירים אתם עלולים ליפול לתוך משבר כלכלי עמוק. מצב זה עלול להיות מורכב יותר כאשר תושב חו”ל חייב כסף לרשויות או לגוף אחר בישראל. הם יכולים לפתוח נגדכם תיק בהוצאה לפועל ותהיו מוגבלים מלפעול עקב המרחק הפיזי. במאמר הנוכחי – על מחיקת חובות לתושבי ארה”ב וחו”ל בכלל.

מחיקת חובות לתושבי ארה”ב

חייהם הכלכליים של אזרחי ישראל השוהים בחו”ל כתושבים לרגל עבודה וכדומה אינם קלים בימים אלו. הם תוהים האם הם זכאים למענקי הקורונה וכן האם השהיית התהליכים של הוצאה לפועל רלוונטית גם לגביהם, ובכלל מה אומר החוק לגבי תיקי הוצאה לפועל של תושבי חו”ל. בכל מצב תוכלו כמובן להתייעץ עמנו, אך נביא כאן כמה טיפים מניסיוננו.

  • המרחק הגיאוגרפי עלול להטעות ולגרום לכם לזלזל בדרישת חוב המגיעה מהארץ. אל תזלזלו אף בחוב הקטן ביותר, זה יכול לפגוע בדירוג אשראי שלכם ועוד.
  • השתדלו לשלם ולפחות להגיע להסדר תשלומים ולעכב פתיחת תיק בהוצאה לפועל, משם זה יכול בקלות להגיע להסתבכות של עיכובי יציאה וכו’.
  • לאחר ששילמתם או הגעתם להסדר וודאו שאכן הופסק כל הליך משפטי בעניין. עקב שירותי הדואר המשובשים אתם עלולים לפספס מכתבי התרעה חשובים, ולמנוע בזמן עוגמת נפש מרובה.
מחיקת חובות לתושבי ארה"ב
מחיקת חובות לתושבי ארה”ב – וודאו שהכול נמחק

מחיקת חובות לתושבי ארצות הברית

  • תושבי חו”ל שיש להם נכס בארץ נמצאים בסיכון מיוחד במצב של חוב, עקב האפשרות להטיל עיקול על הנכס בארץ.
  • אם כבר יש צו עיקול על נכס שלכם בארץ התייעצו עמנו, היזהרו מלנקוט צעדים פזיזים.
  • כל מצב כמעט ניתן לפתרון, בין אם אתם צפויים לעונש מאסר בשל חוב, בין אם יש נגדכם צו עיכוב יציאה מהארץ או שאתם נמצאים בהליך של איחוד תיקים לחברות וכל סנקציה אחרת. אנו נהווה עבורכם נציגות נאמנה בארץ ונוציא אתכם מהמצב הלחוץ.

בכל מצב תקבלו אצלנו אוזן קשבת וייעוץ אישי ופרטני. והיות והמטרה העומדת לנגד עיננו היא לעזור ככל הניתן, לכן את הייעוץ הראשוני למחיקת חובות לתושבי ארצות הברית אנו מעניקים חינם.

מחיקת חובות לתושבי ארצות הברית
מחיקת חובות לתושבי ארצות הברית בכל מצב כמעט

מחיקת חובות לתושבי חוץ לארץ שהוצא כנגדם צו עיכוב יציאה

כעת נרחיב מעט אודות מחיקת חובות לתושבי חוץ לארץ או שפרנסתם היא בחו”ל שכבר הוצא כנגדם צו עיכוב יציאה מהארץ. ראשית, חשוב לדעת שבעל אזרחות חו”ל שהגיע לארץ כתייר כדי לבקר את הוריו וכדומה לא ניתן להוציא כנגדו צו עיכוב יציאה מהארץ, אלא במקרים חריגים בלבד. עיכוב יציאה מהארץ לתושב חו”ל כאמצעי לחץ גרידא הוא אסור על פי חוק. אולם חשוב להיות שקולים, זה לא אמור להכניס אתכם לאדישות. התייעצו עמנו על כל מקרה לגופו. עד כאן לגבי בעל אזרחות חו”ל. אולם תושב חו”ל בעל אזרחות ישראלית שהוצא כנגדו צו עיכוב יציאה בעת ביקורו בארץ ורוצה להגיש בקשה למחיקת חובות לתושבי חוץ לארץ זהו כבר מקרה מורכב יותר.

מחיקת חובות לתושבי חוץ לארץ
מחיקת חובות לתושבי חוץ לארץ (אילוסטרציה) – התייעצו עמנו בכל מקרה

מחיקת חובות לתושבי חו”ל בעלי אזרחות ישראלית

במקרה זה, התייעצות עם עורך דין חדלות פירעון מומחה היא חשובה פי עשר, ובכל זאת נביא כאן כמה קווים מנחים למחיקת חובות לתושבי חו”ל – בגדול בית המשפט בודק, על פי פרמטרים שונים, היכן מנהל מעוכב היציאה את מרכז חייו. בין היתר בודק בית המשפט היכן מקום עבודתו, כמה שנים הוא מתגורר בחו”ל, היכן מתגוררים רוב בני משפחתו, האם יש לו נכס או רכוש בארץ ועוד. כמובן שצריך לבנות את התיק כך, שלא יתבטל עקב ערעורים שהתובע קרוב לוודאי יגיש, שהרי לא מדובר בכללי ‘כן ולא’, שיקול הדעת בעניין מחיקת חובות לתושבי חו”ל נתון בסופו של דבר לשופטים וכל מקרה נבדק לגופו של עניין.

מחיקת חובות לתושבי חו"ל
מחיקת חובות לתושבי חו”ל באופן בלתי ניתן לערעור

עורך דין מחיקת חובות לתושבי חו”ל

משרדנו – משרד עורך דין מחיקת חובות לתושבי חו”ל בהנהלת עורך הדין מישאל גאון מטפל בתיקי הוצאה לפועל בכלל וכן בייעוץ וליווי למעוכבי יציאה תושבי חו”ל. כמו כן אנו מטפלים בתיקי חדלות פירעון לתושבי חו”ל ובשכר טרחה נאמן בפשיטת רגל. וכעת במיוחד – אנו מעניקים ייעוץ ראשוני חינם גם לתושבי חו”ל. אנו ניתן לכם ייעוץ משפטי אישי ואנושי לגבי תיקי פשיטת רגל, הוצאה לפועל, עיקול ומחיקת חובות. הבשורה שלנו היא שבכדי להיחלץ מהמצב העגום אתם לא צריכים להתחיל להבין במושגים מעולם המשפט הישראלי. אנו נטפל בתיק במהירות וביעילות, נעדכן אתכם כמובן על כל התקדמות. יש לנו ניסיון רב במחיקת חובות לתושבי ארה”ב גם במקרים מורכבים וקשים. צרו עמנו קשר לקבלת ליווי וייעוץ אישי ומקצועי.

שלכם ובשבילכם – מישאל גאון, משרד עורך דין מחיקת חובות לתושבי חו”ל.

עורך דין מחיקת חובות לתושבי חו"ל
עורך דין מחיקת חובות לתושבי חו”ל ייעוץ ראשוני חינם

 

עו"ד מישאל גאון
מנהל תיקי המשרד

עו”ד מישאל גאון, מעבר להיות עו”ד וותיק ומשופשף ומומחה מספר אחת במחיקת חובות ולניהול הליכי חדלות פירעון והוצאה לפועל, כבר זכה לנהל בעברו מספר חברות ועסקים ורכש ניסיון רב במגזר העסקי ובעבודה מול הבנקים וגופים ציבוריים גדולים. עו”ד מישאל גאון, משמש כיום כאוטוריטה בתחומי החדלות פירעון ובמילים אחרות- אין כמעט שופט בארץ שלא מכיר אותו (ואת ‘כאב הראש’ שמתלווה לייצוג המשפטי שלו) או כתב עת מקצועי ומכובד שלא מתהדר במאמר מקצועי פרי עטו.

שאלה? כתבו לנו!

פשיטת רגל

חדלות פירעון

שיקום כלכלי

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום,
אני כאן לרשותך
Call Now Button