מאמרים מאת עו"ד לחדלות פירעון ופשיטת רגל

חדלות פירעון הגשה מקוונת

חדלות פירעון הגשת בקשה מקוונת

חדלות פירעון הגשה מקוונת נוחה ומדויקת עם ליווי עו”ד צמוד. יתרונות של חדלות פירעון הגשת בקשה מקוונת ומהו חדלות פירעון טופס מקוון איך ממלאים טופס מקוון חדלות פירעון ועוד.

גם בהליכי חדלות פירעון הגשה מקוונת מאפשרת התנהלות מהירה יותר

חדלות פירעון הגשה מקוונת – כעת זמין לך הליך בקשת חדלות פירעון מקוון באתר הרשות. כדי ללמוד כיצד למלא עבור חדלות פירעון טופס מקוון, אלו כמה נקודות על הכלי החדש שיקל על חייך.

חדלות פירעון הגשה מקוונת
חדלות פירעון הגשת בקשה מקוונת

הליך מיגיע לאדם המגיע אל פשיטת רגל הוא ידוע. לאחר שנים רבות בהן נדרשנו לשים פעמינו אל לשכת ההוצאה לפועל פעם אחר פעם, להשלים טפסים, להמתין בתור שעות ארוכות ולהפסיק לא מעט שעות עבודה על מנת להסדיר את חובנו, כיום יותר מאי פעם קיימים אמצעים דיגיטליים המאפשרים לבצע את התהליך באופן מהיר, יעיל ונוח יותר. כעת, ניתן לבצע אפילו תהליך הגשת חדלות פירעון מקוון ולהשלים טפסים באמצעים אלקטרוניים ככל שהדבר יידרש בנוחות ודיוק באמצעות חדלות פירעון הגשת בקשה מקוונת עם עורך דין המתמקצע בכך, וזאת על מנת לא לפספס נקודות קריטיות בהליך.

יתרונות ניהול תהליך חדלות פירעון מקוון

טופס מקוון חדלות פירעון
חדלות פירעון טופס מקוון

בין אם מדובר על הפטר ליחיד בהלכי חדלות פירעון או הגשה של זוג, חברה וכדומה. השימוש ההולך וגובר בממשקים אלקטרוניים לביצוע כל הסידורים מול הרשויות הממשלתיות, נעשה זמין יותר ויותר. רשויות המדינה הקימו מערכות נוחות, נגישות ובזמינות גבוהה לציבור כדי לחסוך זמן רב בקבלת הקהל וכדי לספק שירות טובה ונוח יותר לאזרחים. ככל שמדובר בתהליך חדלות פירעון מקוון, אלו כמה מהיתרונות המרכזיים במערכת החדשה.

  • אין עוד כל תלות בשעות קבלת הקהל – ניתן להגיש את הבקשה בכל זמן שנוח לך דרך המחשב ואפילו עם הסמארטפון.
  • אין צורך לבטל תוכניות – ניתן לבצע את התהליך בקלות מכל מקום שרק נהיה בו מבלי לשבש את שגרת החיים, להחמיץ ימי עבודה או לוותר על שום פעילות החשובה לנו.
  • ללא אי הבנות או עיכובים מיותרים – המערכת האוטומטית תקלוט את בקשתך ותספק עבורך אישור כי הבקשה נקלטה בהצלחה.
  • בנוסף, במידה ובמהלך תהליך לבקשת חדלות פירעון מקוון לא צורפו כל המסמכים הנדרשים, נקבל על כך התראה ונוכל לצרפם בהמשך בקלות וביעילות דרך המערכת, מבלי להידרש להגיע ללשכה או להסתמך על פקסים.

טופס מקוון חדלות פירעון – היכן ממלאים עבור חדלות פירעון טופס מקוון?

חדלות פירעון הגשת בקשה מקוונת
חדלות פירעון הגשה מקוונת

חדלות פירעון טופס מקוון – עד לאחרונה, על מנת להגיש בקשה לפתיחה בהליכי חדלות פירעון, היה עלינו להגיע אל לשכת רשות האכיפה והגבייה, לקבל את הטפסים הרלוונטיים, למלאם ולהגישם יחד עם העתקי מסמכים רבים. ברוב המקרים, סביר להניח שכמה מהם היו נשכחים וההליך היה נגרר ונגרר.

גם אם רצינו ליהנות משירות דיגיטלי כלשהו, הדבר הקרוב ביותר לכך היה צילומי הטפסים הרשמיים שניתן היה להדפיס מהאתר. עדיין היה צורך למלא אותם ידנית ולהגישם עם כל המסמכים בלשכה. כעת, אין עוד כל צורך בכך – פשוט נכנסים אל אתר הכונס הרשמי, ממלאים את הטופס ומצרפים את כל המסמכים דרך המערכת האלקטרונית.

כיצד מבוצע הליך בקשת חדלות פירעון מקוון?

חדלות פירעון הגשה מקוונת – כדי למלא עבור חדלות פירעון טופס מקוון לבקשה, יש להיכנס אל אתר הכונס הרשמי ולבחור תחת הקטגוריה “בקשת יחיד” ב”העלאת טופס והגשת בקשת יחיד. לאחר מכן, נותר רק למלא אחר ההנחיות למילוי הטופס ולהגישו במערכת האלקטרונית. תמיד ניתן יהיה לחזור שוב אל הבקשה שלך ולהשלים כל מסמך שיידרש בהמשך.

בנוסף, ניתן דרך המערכת לקבל העתקים מהבקשה להדפסה או למשלוח לגורמים הרלוונטיים, או לפנות בשאלות או בקשות לממונה הרשמי לכל אורך התהליך. משמעות הדבר היא כי כעת, באורח חסר תקדים ניתן לפנות אל כל הגורמים הרלוונטיים בתיק החייבים שלך מבלי לעזוב כלל את הבית ולקבל מענה נוח ויעיל מכל מקום ובכל זמן. בהתחשב בעובדה שמדובר בתקופה מורכבת ולא פשוטה עבורך, סביר להניח שהכלי הנוח הזה, המאפשר לך לא להפר את השגרה, יוכל לעשות הבדל משמעותי באופן בו ינוהל ההליך שלך.

חדלות פירעון הגשת בקשה מקוונת – התנאים לתהליך הגשת חדלות פירעון מקוון

על מנת להגיש חדלות פירעון הגשה מקוונת, חשוב לוודא כי יש בידיך את כל המסמכים הנדרשים. במידה ולא יימסרו כל המסמכים, ההליך עשוי להתעכב. תמיד ניתן לצרף אותם בפניה הבאה שלך במערכת. עם זאת, כדי להבטיח שכל ההליך מתנהל בצורה הטובה ביותר וכי הטפסים מולאו כשורה, חשוב מאוד להיעזר בשירותיו של עורך דין. מדובר באחד מהנהלים המורכבים ביותר מבחינה משפטית ולכן, כדי להבטיח שמילאנו עבור חדלות פירעון טופס מקוון תקין, שלם ועם כל הפרטים הנדרשים כדי להיות זכאים להליך המיטיב ביותר המתאים לנו, הידע המקצועי הרב של עורך הדין הוא נחוץ.

באמצעות שירותי משרד עורכי דין המתמחה בחדלות פירעון ושיקום כלכלי, הגשת הבקשה המקוונת תהיה פשוטה, מהירה והחשוב ביותר – בטוחה.

חדלות פירעון הגשה מקוונת | חדלות פירעון הגשת בקשה מקוונת | חדלות פירעון טופס מקוון | טופס מקוון חדלות פירעון | חדלות פירעון מקוון

עו"ד מישאל גאון
מנהל תיקי המשרד

עו”ד מישאל גאון, מעבר להיות עו”ד וותיק ומשופשף ומומחה מספר אחת במחיקת חובות ולניהול הליכי חדלות פירעון והוצאה לפועל, כבר זכה לנהל בעברו מספר חברות ועסקים ורכש ניסיון רב במגזר העסקי ובעבודה מול הבנקים וגופים ציבוריים גדולים. עו”ד מישאל גאון, משמש כיום כאוטוריטה בתחומי החדלות פירעון ובמילים אחרות- אין כמעט שופט בארץ שלא מכיר אותו (ואת ‘כאב הראש’ שמתלווה לייצוג המשפטי שלו) או כתב עת מקצועי ומכובד שלא מתהדר במאמר מקצועי פרי עטו.

שאלה? כתבו לנו!

פשיטת רגל

חדלות פירעון

שיקום כלכלי

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום,
אני כאן לרשותך
Call Now Button