מאמרים מאת עו"ד לחדלות פירעון ופשיטת רגל

עורך דין הוצאה לפועל

אם הסתבכתם בתיק של הוצאה לפועל וקיבלתם צו עיכוב יציאה מהארץ עורך דין לענייני פשיטת רגל המתמחה בתיקי הוצאה לפועל יכול להגיש בקשה לביטול עיכוב היציאה מהארץ ואף להביא לסגירת התיק בהוצאה לפועל, למרות שלא חל עליו חוק ההתיישנות.

עורך דין הוצאה לפועל מומחה יוציא אתכם מהסתבכות כלכלית

הסתבכות כלכלית הורסת את מהלך החיים התקין, היא לכאורה מכניסה אתכם לדרך ללא מוצא. זה רק לכאורה, כי עורך דין הוצאה לפועל מומחה יכול למצוא לכם את שביל המוצא. אתם לא שונים מהרבה אנשים שעברו את זה ועוברים את זה, שיצאו או שהם בדרך לצאת. עורך דין הוצאה לפועל מומחה ינהל עבורכם משא ומתן להסדר החובות, או מחיקת החוב לגמרי, ולפחות הנחה בהוצאה לפועל. הוא יידע להגיש עבורכם בקשה להקפאת הליכים, ולבטל הגבלות ועיקולים. במידת האפשר וככל שהמצב ידרוש ישיג עבורכם עורך דין הוצאה לפועל הפטר מהחובות. עורך הדין יעשה את כל הפעולות על מנת שתוכלו לצאת לדרך כלכלית חדשה.

עורך דין הוצאה לפועל
עורך דין מומחה להוצאה לפועל

איך מתמודדים עם צו עיכוב יציאה מהארץ הוצאה לפועל

נושים מנסים לגרום ללקוח להרגיש נרדף וכך להכריח אותו לשלם. כל עוד זה במסגרת החוק אין מה לעשות אלא להתמודד עמם במסגרת החוק. אחת מהסנקציות החזקות שהחוק מתיר לנושים היא בקשת צו עיכוב יציאה מהארץ הוצאה לפועל. לפעמים בשל חשש שהחייב יברח למדינה אחרת ואז יתחמק מחובותיו, אך לפעמים זה נעשה רק במטרה לטרטר את החייב. חשוב לדעת כי צו עיכוב יציאה מהארץ הוצאה לפועל זה לא סוף פסוק. בעזרת הוצאה לפועל עורך דין מומחה אפשר להתגבר גם על צו עיכוב יציאה מהארץ הוצאה לפועל תוך 24 שעות, ולאחר מכן לצאת לאט לאט לשיקום כלכלי.

צו עיכוב יציאה מהארץ הוצאה לפועל
אנו נתגבר על צו עיכוב יציאה מהארץ מהוצאה לפועל

אנו מומחים בתיקים של עיכוב יציאה מהארץ הוצאה לפועל

למשרדנו יש ניסיון רב בביטול עיכוב יציאה מהארץ הוצאה לפועל וייצוג של חייבים. בתיקים של עיכוב יציאה מהארץ הוצאה לפועל הזמינות מאוד חשובה, ולכן אנו נותנים שירות זמין בנושא. אנו מתמחים לא רק בעיכוב יציאה מהארץ הוצאה לפועל אלא גם בהסרת עיקולים אחרים, מחיקת חובות וקבלת הפטר. כמו כן אנו מתמודדים בהצלחה עם כל סוגי ההליכים כגון עיקולים של המשכורת, הגבלת רישיון הנהיגה, הגבלה על פתיחה של עסק או הגבלה לשמש בתפקיד ניהולי בחברה, וכן הגבלה על פתיחת חשבון בנק. אנו יכולים לבדוק תיקים בהוצאה לפועל לפי תעודת זהות ונותנים ללקוח שלנו ליווי מלא והדרכה על צעד. אנו פועלים על פי החוק החדש על מנת להביא את החייב לחוף מבטחים.

עיכוב יציאה מהארץ הוצאה לפועל
אנו נחלץ אתכם מהמצב

מי צריך לעדכן על סגירת תיק הוצאה לפועל?

באופן כללי מומלץ בכל מקרה לחתור לעבר סגירת תיק הוצאה לפועל ולא להגיע כלל למצב של צו עיכוב יציאה מהארץ או הגבלות אחרות. לאחר מכן, אם יש לכם וויכוח עקרוני לגבי החוב תבעו את הנושה. אחרי שהחוב שולם אתם תהיו על הגל, ואילו הנושה יבוא בעמדה נחותה מולכם. סגירת תיק הוצאה לפועל מתבצעת לאחר תשלום החוב באמצעות החייב אשר מודיע לרשם ההוצאה לפועל כי החוב שולם. ההודעה על סגירת תיק הוצאה לפועל מחויבת להימסר על פי חוק מיד בעת תשלום החוב. אם החייב אינו מודיע מידית לרשם על תשלום החוב הוא עובר על החוק וייתכן שיש כאן עילה לתביעה, אם נגרם לכם נזק מכך. (למשל אם החייב סורב לקבל הלוואה מהבנק בשל כך).

סגירת תיק הוצאה לפועל
מי צריך לעדכן על סגירת התיק בהוצאה לפועל?

האם חל על תיק הוצאה לפועל התיישנות?

סיבה נוספת להעדפת סגירת התיק היא שעל תיק הוצאה לפועל התיישנות אינה חלה. אך למרות זאת אם לא נעשית שום פעולה בתיק על פני תקופה ארוכה אפשר לבקש להגיש בקשה לעיכוב הליכים ולמחוק חובות מסוימים. כמו כן אם מוכיחים שהנושה לא התנהג בתום לב בתיק אפשר להגיע למצב של מחיקת החובות, גם אם אין בתיק הוצאה לפועל התיישנות. בכל מקרה תוכלו להתייעץ אתנו לגבי תיק הוצאה לפועל התיישנות או בכלל בכל נושאי ההוצאה לפועל.

תיק הוצאה לפועל התיישנות
מהם הכללים של תיק הוצאה לפועל לגבי התיישנות?
עו"ד מישאל גאון
מנהל תיקי המשרד

עו”ד מישאל גאון, מעבר להיות עו”ד וותיק ומשופשף ומומחה מספר אחת במחיקת חובות ולניהול הליכי חדלות פירעון והוצאה לפועל, כבר זכה לנהל בעברו מספר חברות ועסקים ורכש ניסיון רב במגזר העסקי ובעבודה מול הבנקים וגופים ציבוריים גדולים. עו”ד מישאל גאון, משמש כיום כאוטוריטה בתחומי החדלות פירעון ובמילים אחרות- אין כמעט שופט בארץ שלא מכיר אותו (ואת ‘כאב הראש’ שמתלווה לייצוג המשפטי שלו) או כתב עת מקצועי ומכובד שלא מתהדר במאמר מקצועי פרי עטו.

שאלה? כתבו לנו!

פשיטת רגל

חדלות פירעון

שיקום כלכלי

נקלעת לחובות?
הסדר חובות שיוציא אותך מהבוץ.
עם התאמת פיתרון בול בשבילך!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם

*בכפוף לבדיקת התאמה
פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום,
אני כאן לרשותך
Call Now Button