מאמרים מאת עו"ד לחדלות פירעון ופשיטת רגל

לבדוק תיקים בהוצאה לפועל לפי תעודת זהות

לבדוק תיקים בהוצאה לפועל לפי תעודת זהות

אנשים שנקלעו לקשיים כלכליים ונפתח נגדם תיק בהוצאה לפועל מוצאים את עצמם בהתחלה במצב של בלבול וחוסר בהירות. הם חוששים שמכרים או קרובי משפחה או המעביד שלהם יכולים לבדוק תיקים בהוצאה לפועל לפי תעודת זהות. כמו כן הם רוצים לדעת האם הם עצמם יכולים לקבל מידע לגבי תיק ההוצאה לפועל לפי תעודת זהות. כמו כן הם נמצאים בחשש מתמיד לגבי אופן גביית החובות בהוצאה לפועל. מה עלול הנושה לעולל להם באמצעות פתיחת התיק. במאמר הנוכחי תקראו לגבי בדיקת תיק הוצאה לפועל וכל שאר השאלות שרציתם לשאול ולא היה לכם את מי. במקביל תוכלו גם לפנות אלינו ולהתייעץ.

האם ניתן לבדוק תיקים בהוצאה לפועל לפי תעודת זהות

כמשרד עורך דין מומחה לענייני הוצאה לפועל אנשים רבים שואלים אותנו אם לפי חוק ההוצאה לפועל 2019 אפשר לבדוק תיקים בהוצאה לפועל לפי תעודת זהות, השאלה מטרידה הרבה חייבים, והיא נשאלת משני כיוונים. א. האם מישהו אחר יכול לבדוק תיקים בהוצאה לפועל לפי תעודת זהות שלי ולקבל עליי מידע אישי ופרטי שאינני רוצה שיתפרסם. ב. האם אני עצמי יכול לבדוק תיקים בהוצאה לפועל לפי תעודת זהות שלי ולקבל מידע לגבי יתרת חוב וכו’. אז כך, באתר של רשות האכיפה והגבייה יכול החייב לקבל מידע עדכני ואישי לגבי החלטות הרשם בעניין התיק שלו וכן לגבי יתרת החוב ועוד. החיבור נעשה באמצעות סיסמה, כך שמספר זהות לבד לא מספיק כדי להיחשף למידע. ולכן אנשים שאינם קשורים לתיק אינם יכולים לקבל מידע לגבי תיק ההוצאה לפועל הפתוח נגדכם.

לבדוק תיקים בהוצאה לפועל לפי תעודת זהות
האם יכולים לבדוק תיקים בהוצאה לפועל לפי תעודת זהות?

איפה עוד אפשר לקבל מידע אודות תיק הוצאה לפועל לפי תעודת זהות

בנוסף לקבלת מידע דרך אתר האינטרנט, שהיא הדרך הפשוטה והמהירה ביותר, תוכלו לקבל מידע אודות תיק הוצאה לפועל לפי תעודת זהות גם במוקד הטלפוני של ההוצאה לפועל שם תצטרכו, מעבר למס’ הזהות גם את מספר תיק הוצאה לפועל. וכמו כן ניתן כמובן לקבל מידע באמצעות הגעה עצמית ללשכת הוצאה לפועל בשעות קבלת קהל ולאחר הצגת תעודת זהות (בתקופת הקורונה יש לברר ולהתעדכן על שינויים בשעות קבלת קהל). אך הדרך הטובה ביותר היא פנייה לעורך דין מומחה, לתת לו ייפוי כוח שיוכל לברר לגבי תיק הוצאה לפועל לפי תעודת זהות ובכלל לנהל את התיק לטובתכם.

תיק הוצאה לפועל לפי תעודת זהות
תיק הוצאה לפועל לפי תעודת זהות

בדיקת תיק הוצאה לפועל – כל אחד יכול

חשוב לציין כי מה שאמור לעיל שרק אתם בעצמכם או מי מטעמכם יכולים לבדוק את פרטי התיק בהוצאה לפועל, אמור רק לגבי מידע על פרטי התיק. אבל באופן כללי כל אחד שרוצה לדעת האם בכלל פתוח נגדכם תיק בהוצאה לפועל יכול לקבל את המידע באמצעות בדיקת תיק הוצאה לפועל ברשות האכיפה והגבייה וללא ידיעתכם. דרך נוספת לבדיקת תיק הוצאה לפועל ניתנת באמצעות דו”ח ריכוז נתונים המופעל על ידי בנק ישראל ובו מופיע מידע מלא אודות ההיסטוריה הפיננסית של כל אזרח במדינת ישראל. הפרטים שניתן לקבל מבדיקת תיק הוצאה לפועל הם, האם בכלל קיים נגד אותו אדם תיק בהוצאה לפועל וכן מה מועד פתיחת התיק. גם אם התיק נסגר עדיין ניתן יהיה לראות את קיומו של התיק עד כשלוש שנים מעת סגירתו.

בדיקת תיק הוצאה לפועל
בדיקת תיק הוצאה לפועל על ידי מישהו אחר, האם אפשרית

כיצד מתבצעת גביית חובות בהוצאה לפועל

שאלה נוספת שמטרידה חייבים רבים היא כיצד מתבצעת גביית חובות בהוצאה לפועל. כלומר מה השלב הבא אחרי שהנושה פתח נגדי תיק בהוצאה לפועל. התשובה היא שבעניין הזה אין כללים ברורים השלב הראשון הוא הגשת תביעת חוב בטופס המקוון, לאחר מכן זה תלוי בעורך הדין של הנושה ובגורמים נוספים. הוא יכול להחליט על עיקול רכב שברשותכם וכן עיקול של חשבונות הבנק, צו עיכוב יציאה מהארץ, הגבלה על הוצאת רישיון וכן הלאה. לכן ככל שמדובר בגביית חובות בהוצאה לפועל עדיף לשכור עורך דין שמתמחה ויש לו ניסיון בעניין גביית חובות בהוצאה לפועל כך שיידע להתמודד מול עורכי הדין של הנושה או הנושים. בשלב ראשון, עו”ד חדלות פירעון ישיג עבורכם צו עיכוב הליכים ויחתור להוציא אתכם נקיים ככל האפשר מחובות ומרדיפה של נושים. אנו נשמח לייעץ לכם ולשרת אתכם בכל התמודדות מול נושים והוצאה לפועל.

גביית חובות בהוצאה לפועל
מה השלבים של גביית חובות בהוצאה לפועל

 

 

 

עו"ד מישאל גאון
מנהל תיקי המשרד

עו”ד מישאל גאון, מעבר להיות עו”ד וותיק ומשופשף ומומחה מספר אחת במחיקת חובות ולניהול הליכי חדלות פירעון והוצאה לפועל, כבר זכה לנהל בעברו מספר חברות ועסקים ורכש ניסיון רב במגזר העסקי ובעבודה מול הבנקים וגופים ציבוריים גדולים. עו”ד מישאל גאון, משמש כיום כאוטוריטה בתחומי החדלות פירעון ובמילים אחרות- אין כמעט שופט בארץ שלא מכיר אותו (ואת ‘כאב הראש’ שמתלווה לייצוג המשפטי שלו) או כתב עת מקצועי ומכובד שלא מתהדר במאמר מקצועי פרי עטו.

שאלה? כתבו לנו!

פשיטת רגל

חדלות פירעון

שיקום כלכלי

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום,
אני כאן לרשותך
Call Now Button