מאמרים מאת עו"ד לחדלות פירעון ופשיטת רגל

הוצאה לפועל עורך דין

הוצאה לפועל עורך דין

כמשרד שמתמחה בסוגיות הוצאה לפועל עורך דין חדלות פירעון מומלץ מומחה ומנוסה בתחום אנו יודעים איך להתמודד עם נושים, עם טופס בקשה כללית הוצאה לפועל ואפשרויות נוספות, אנו חותרים בסוף התהליך להגיע להסדר נושים הוצאה לפועל. במאמר הבא תקראו איך מתמודדים עם רדיפה של נושים, עם תיק בהוצאה לפועל, מה זה הפטר בהוצאה לפועל תיקון 47 ועוד.

בענייני הוצאה לפועל עורך דין זה הכרח

גם אם נקלעתם לקשיים כלכליים ואתם לא רואים מוצא, נראה לכם כי עד סוף ימיכם 80% מהמשכורת תלך לכיסוי חובות, תנו לנו לבשר לכם שהמצב שונה לגמרי. לכל מצב יש היום פתרון. אלא שכדי להגיע לפתרון טוב שבאמת יביא אתכם ליציבות כלכלית, ישיג לכם הנחה בהוצאה לפועל וכן לסגירת תיקי הוצאה לפועל עורך דין מומחה יכול להוציא אתכם מהמצב הסבוך. כי להתמודד מול הוצאה לפועל עורך דין או בלעדיו זה להצליח או להיכשל. אין דרך אמצע. הטריק פה הוא להיות בקי בטריקים. בתיקי הוצאה לפועל והתמודדות מול נושים לא ההיגיון הוא זה שנותן את הטון, אלא הערכת העוצמה שלך על ידי הצד השני. בהתמודדות מול נושים ומול הוצאה לפועל עורך דין הוא זה שיוכל להציל אתכם.

הוצאה לפועל עורך דין
בהוצאה לפועל עורך דין זה חובה

למה מיועד טופס בקשה כללית הוצאה לפועל

כמשרד עורך דין מומחה אנו יודעים להגיש בקשה לביטול עיקולים או צו עיכוב יציאה מהארץ וכדומה, אנו נמצא את הנימוקים המתאימים שיוציאו אתכם חופשיים מההגבלות המטרידות. מניסיוננו אנו יודעים שפעמים רבות ניתן להסדיר את החוב ללא התערבות של הוצאה לפועל אלא שרבים מהנושים בוחרים בדרך זו כי הם חושבים שכך הם ישיגו את החוב יותר מהר. באמצעות טופס בקשה כללית הוצאה לפועל אנו נגיש בקשות שונות להוצאה לפועל וכך נגרום לנושה להתחרט על הדרך בה בחר לגביית החוב וגם לבקש שלא יהיה ניתן לבדוק תיקים בהוצאה לפועל לפי תעודת זהות, את טופס בקשה כללית הוצאה לפועל נשלח לרשם שיחליט עם להיענות לבקשה או לא. אנו נדע לצרף אסמכתאות נדרשות ולמשוך את התיק במסגרת החוק ככל שמתאפשר.

טופס בקשה כללית הוצאה לפועל
טופס בקשה כללית הוצאה לפועל – לא הכול שחור לבן

איך עושים הסדר נושים הוצאה לפועל

במידת הצורך ובעיתוי המתאים נעשה הסדר נושים הוצאה לפועל. מה שנדרש במקרה של הסדר נושים הוצאה לפועל הוא יכולת גבוהה של ניהול משא ומתן, לייצג את החייב ולהשיג עבורו את הטוב ביותר שאפשר במצב בו הוא נמצא. למרות שאנו באים מעמדה נחותה לכאורה, כלומר מהצד של החייב. המומחיות שלנו נמדדת בסופו של דבר בתוצאות שהבאנו ללקוח לאחר חתימה על הסכם הסדר נושים הוצאה לפועל. אנו ננהל עבורכם משא ומתן גם עם גופים גדולים ואימתניים לכאורה, כמו בנקים וכדומה. וכך תצליחו לאט לאט לצאת מהמצב הסבוך ולהשתקם כלכלית. כל המושגים של פשיטת רגל, הוצאה לפועל, חדלות פירעון, הסדר נושים והפטר מוכרים לנו היטב ואנו יודעים איך להתנהל איתם ומולם.

הסדר נושים הוצאה לפועל
הסדר נושים הוצאה לפועל – להיכנס לראש של הנושים

מה זה הפטר בהוצאה לפועל תיקון 47

ואם כבר נגענו, אז מה זה באמת הפטר, ומה זה תיקון 47. כדי לבוא לקראת חייב שאין לו לשלם קבע המחוקק כי ניתן להגיש בקשה להפטר מהחובות לאחר 4 שנים של עמידה בתשלומי הסדר החוב שנקבע על ידי ההוצאה לפועל. הפטר בהוצאה לפועל תיקון 47 הוא האפשרות שניתנה לרשם להעניק פטור לחייב מוגבל באמצעים. הפטר בהוצאה לפועל תיקון 47 אישר לרשם בהוראת שעה לתת הפטר למי שזכאי לכך. הפטר בהוצאה לפועל תיקון 47 התקבל בשנת 2015 והיה אמור להסתיים ב-2018, בסופו של דבר האריכו את הוראת השעה לשנה נוספת ולאחר מכן היא נדחתה בגלל הבחירות שהיו אז. כיום לא ניתן להגיש בקשה להפטר, רק במסגרת החוק החדש של חדלות פירעון ושיקום כלכלי המוכר יותר בשמו חוק ההוצאה לפועל 2019. על כל מקרה וכל שאלה התייעצו אתנו.

הפטר בהוצאה לפועל תיקון 47
הפטר בהוצאה לפועל תיקון 47

 

 

 

עו"ד מישאל גאון
מנהל תיקי המשרד

עו”ד מישאל גאון, מעבר להיות עו”ד וותיק ומשופשף ומומחה מספר אחת במחיקת חובות ולניהול הליכי חדלות פירעון והוצאה לפועל, כבר זכה לנהל בעברו מספר חברות ועסקים ורכש ניסיון רב במגזר העסקי ובעבודה מול הבנקים וגופים ציבוריים גדולים. עו”ד מישאל גאון, משמש כיום כאוטוריטה בתחומי החדלות פירעון ובמילים אחרות- אין כמעט שופט בארץ שלא מכיר אותו (ואת ‘כאב הראש’ שמתלווה לייצוג המשפטי שלו) או כתב עת מקצועי ומכובד שלא מתהדר במאמר מקצועי פרי עטו.

שאלה? כתבו לנו!

פשיטת רגל

חדלות פירעון

שיקום כלכלי

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום,
אני כאן לרשותך
Call Now Button