מאמרים מאת עו"ד לחדלות פירעון ופשיטת רגל

חוק חדלות פירעון

מה מטרת חוק חדלות פירעון 2019, מה אנחנו עושים ואיך אנו עושים זאת, מה יקרה אם תתנהלו ללא עורך דין לענייני פשיטת רגל המתמחה גם בתיקי חדלות פירעון ושיקום כלכלי, האם לפי תקנות חדלות פירעון ניתן לעזור בכל מצב, ומה הייחודיות שלנו. על כל אלו ועוד בשורות הבאות:

חוק חדלות פירעון – מטרתו ותפקידנו בכוח

חוק חדלות פירעון הוא חוק המאפשר לחייבים לפתוח דף חדש בחיים ולצאת לחופשי מהחובות המעיקים. באמצעות חוק חדלות פירעון יכול כל אדם עם קצת עזרה של עורך דין או ייעוץ משפטי להיחלץ מהמצב הכלכלי הכי קשה. חוק חדלות פירעון הוא חוק שבא להיטיב עם חייבים (יש אומרים: להיטיב מדי…) ולאפשר להם לחזור לשפיות. כעורכי דין המייעצים יום יום בחדלות פירעון, אנו מתעדכנים באופן תדיר בשינויים הנעשים בחוק. אנו סבורים כי המקצוע העיקרי של עורך דין המטפל בחדלי פירעון הוא להשיג את הטוב ביותר ללקוח במצבו הנוכחי, וזה אומר הרבה, זה אומר לבחור באופציה של להמשיך לחיות, לעומת התנהלות בתיקים אלו ללא ליווי משפטי, המקצרים את תוחלת החיים או פוגעים באיכותם. צריך לזכור ולשנן תמיד – לאחר נפילה כלכלית, חמורה ככל שתהייה, מגיע שלב השיקום. השלב הזה חייב להיות בליווי עורך דין מומחה, גם אם התיק התנהל עד כה ללא ליווי עו”ד מצד החייב.

חוק חדלות פירעון
חוק חדלות פירעון כהקלה על חייבים

חדלות פירעון זו הנישה שלנו

למשרדנו ניסיון רב בכל ענייני חדלות פירעון ומה שמסביב, אנשים מגיעים אלינו גם במצבים הגרועים ביותר. ביניהם גם בעלי חברות גדולות שהגיעו למצב של חדלות פירעון. אנו מכירים את המערכת של חדלות פירעון היטב, את החוקים, התקנות, הפקידים והצוות הבכיר. ולאור ההצלחות שלנו הם גם נותנים בנו אמון. בראש ובראשונה אנו מגלים אמפתיה והבנה כלפי הלקוחות ומחלצים אותם מחובות עתק. אנו משקיעים רבות בתקשורת בין אישית כך שתרגישו בטוחים לתת בנו אמון מלא, תקבלו הסבר על כל צעד ושעל, נחליט ביחד על האסטרטגיה המועדפת, אם זה איחוד תיקים יזום או הליך אחר ותקבלו עדכון על כל התקדמות בתיק החדלות שלכם. אם יש צורך והסכמה מצדכם אנו מערבים בני משפחה, מכרים היכולים לסייע במצב. חדלות פירעון זו הנישה שלנו.

חדלות פירעון
חדלות פירעון מה עושים?

איך להתנהל עם חוק חדלות פירעון 2019

כאמור חוק חדלות פירעון 2019 מטרתו להיטיב עם החייב, אך עם ההתנהלות היא שלומיאלית הוא רק עלול לסבך יותר את המצב, בעיקר כאשר הצד שכנגד בא עם עורך דין ממולח ערוך לקרב. צריך לדעת שחוק חדלות פירעון 2019 מאפשר מציאת פתרונות להתמודדות עם כל איום, אבל זה צריך לבוא עם ידע וליווי מקצועיים. כדי להיחלץ מסבך כלכלי יש צורך לבחור במשרד בעל אחוזי הצלחה גבוהים, העובדה שאתם בעצמכם או שעורך הדין ששכרתם ממולחים אינן מספיקות במקרה שלנו. כי חוק חדלות פירעון 2019 זה לא חוק של ניסוי וטעייה, זהו חוק שצריך להתנהל מולו עם מוכוונות ברורה למטרה, רק כך מובטחת הצלחה באחוזים גבוהים מאוד.

חוק חדלות פירעון 2019
חוק חדלות פירעון 2019 לא פוטר אתכם מתשלום

תקנות חדלות פירעון מאפשרות לקחת ייצוג משפטי

תקנות חדלות פירעון מאפשרות לעורך דין להעניק ייצוג משפטי מקצועי בתיקי הוצאה לפועל בכל אחד מלשכות ההוצאה לפועל ברחבי הארץ. אנשים שמגיעים לראשונה בחייהם למצב של חדלות פירעון מרגישים חסרי תקווה, הימים הראשונים עוברים עליהם בתנודה מתמדת מייאוש לתקווה, הם לא יודעים עם מי ניתן להתייעץ, מה עושים הלאה וכו’. כמשרד עורך דין המתמחה בתקנות חדלות פירעון אנו מכירים את המצב ומקבלים בהבנה. אנו נעניק לכם אוזן קשבת וגם ייעוץ מקצועי לגבי תקנות חדלות פירעון ומה עושים הלאה, נלווה אתכם עד לשיקום כלכלי, אם יהיה צורך אנו נעשה בדיקת צו עיכוב יציאה מהארץ לפי תעודת זהות באינטרנט, כדי לבדוק אם הופעל נגדכם חוק צו עיכוב יציאה מהארץ. אל תתייאשו, פנו אלינו, תמיד אפשר לעזור.

תקנות חדלות פירעון
תקנות חדלות פירעון לא לאבד עשתונות!

עו"ד מישאל גאון
מנהל תיקי המשרד

עו”ד מישאל גאון, מעבר להיות עו”ד וותיק ומשופשף ומומחה מספר אחת במחיקת חובות ולניהול הליכי חדלות פירעון והוצאה לפועל, כבר זכה לנהל בעברו מספר חברות ועסקים ורכש ניסיון רב במגזר העסקי ובעבודה מול הבנקים וגופים ציבוריים גדולים. עו”ד מישאל גאון, משמש כיום כאוטוריטה בתחומי החדלות פירעון ובמילים אחרות- אין כמעט שופט בארץ שלא מכיר אותו (ואת ‘כאב הראש’ שמתלווה לייצוג המשפטי שלו) או כתב עת מקצועי ומכובד שלא מתהדר במאמר מקצועי פרי עטו.

שאלה? כתבו לנו!

פשיטת רגל

חדלות פירעון

שיקום כלכלי

נקלעת לחובות?
הסדר חובות שיוציא אותך מהבוץ.
עם התאמת פיתרון בול בשבילך!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם

*בכפוף לבדיקת התאמה
פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום,
אני כאן לרשותך
Call Now Button