מאמרים מאת עו"ד לחדלות פירעון ופשיטת רגל

עורך דין לגביית חובות

עורך דין לגביית חובות

מלאכת גביית חובות הופכת לעיתים להיות מלאכה קשה מדי. היא לא מתאימה לכל בעלי העסקים ולפעמים שם הם נופלים, בביורוקרטיה של הגבייה. וכשיש מדי הרבה חייבים שאינם משלמים זה כבר הופך לסיכון לבית העסק, סיכון על עתידו הכלכלי של העסק.

עורך דין לגביית חובות

למשרד עורך דין לגביית חובות שבבעלותנו ניסיון רב בגביית חובות עם התמחות מיוחדת בדיני חדלות פירעון, הוצאה לפועל, תביעות כספיות, צו הפטר חלוט ועוד. בכל פנייה אלינו מטרתנו היא אחת – להעניק שירות מקצועי ואישי לטובת הלקוח. ולא בכדי יש לנו הצלחות לא מעטות בתחום זה. גם כשמדובר בחובות אבודים לכאורה, כמו למשל כשמדובר בלקוחות של העסק שהגיעו למצב של חדלות פירעון או פשיטת רגל אנו נעשה הכול על מנת שבעל העסק – הלקוח שלנו יקבל את המגיע לו או לפחות חלקו. ויש הרבה מה לעשות, אם זה באמצעות הסדרי חובות וכדומה. יש לנו פתרונות מגוונות בכל התחום הרחב של גביית חובות, גם כשמדובר בצ’קים חוזרים למשל.

אנו מעמידים את הכלים שלנו לרשות הלקוחות על מנת להביא לגביית החובות המרבית והמקסימלית ככל האפשר. אם יש לכם בעיה עם חובות מרובים של לקוחות שאתם מתקשים לגבות אנו מאוד ממליצים לכם לעשות היכרות אתנו וכבר תרגישו הקלה. אנו סבורים שחוב הוא כסף שלכם אמור להיות אצלכם ונעשה כל מאמץ שאכן כך יהיה. אתם לא אמורים לעבוד קשה בכדי לראות את הכסף הזה אצלכם בחשבון. בכמה אחוזים שאתם מפרישים לעורך דין לענייני גביית חובות אתם יכולים להרוויח הרבה זמן לייעל את העסק.

עורך דין לגביית חובות
עורך דין לגביית חובות

עורך דין לענייני גביית חובות

בין אם לקוח שלכם לא משלם לכם כי הוא נקלע לקשיים כלכליים ובין אם החליט לא לשלם בגלל סיבות כאלה ואחרות, אם הכסף מגיע לכם על פי דין והחוק עומד לצדכם אנחנו נעמוד על כך שאכן כך יהיה. ישנם לקוחות שכאשר הם לא מרוצים ממוצר או משירות שנתתם להם הם רואים בכך הצדקה לעכב או למנוע תשלום על המוצר או חלק מהתשלום. אתם חייבים לדעת כי חוק עומד לצדכם בעניין הזה, הלקוח צריך קודם כל לשלם ואז להעלות את טענותיו. ואתם צריכים לגלות אסרטיביות ולא לוותר.

הלקוחות הסרבנים ביותר אינם יכולים לעמוד מול עורך דין חדלות פירעון מקצועי ומיומן, ויש לנו ניסיון רב בכך. כמו כן, ישנם בעלי עסקים שכחלק מהרצון לשרת את הלקוחות הם מאפשרים לשלם בצ’קים, אולם בזמן הפירעון הם מגלים שחלק מהצ’קים הם ללא כיסוי. אז נכון, טעויות יכולות להתרחש ואם אתם מתקשרים לבעל הצ’ק והוא מביע רצון טוב לבוא ולשלם את סכום הצ’ק בתוספת עמלת ההחזרה, במקרה זה אתם לא זקוקים לעזרה של עורך דין כינוס נכסים. במקרים מורכבים יותר פנו אלינו.

עורך דין לענייני גביית חובות
עורך דין לענייני גביית חובות

משרד עורכי דין גביית חובות

אם עד כאן דיברנו על עסק קטן, בעסק גדול או חברה וכדו’ העניין הרבה הופך להיות הרבה יותר מורכב. אצלם גביית חובות זו משימה יומיומית. לחברת אלו משימת גביית החובות הופכת להיות יקרה מדי ולא שווה, אם החברה צריכה להעסיק צוות של גבייה ומעקב אחרי חובות מורכבים זה כרוך בעלות לא מבוטלת ובסופו של דבר לא תמיד משיג את המטרה, מה שמצריך ממילא להשתמש עם משרד עורכי דין גביית חובות. ולכן כדאי מלכתחילה, גם לחברות גדולות להתייעץ עם עורך דין לענייני גביית חובות שמתמחה בנושא ויקצר תהליכים ועלויות.

משרד עורכי דין גביית חובות
משרד עורכי דין גביית חובות

עורכי דין לענייני גביית חובות

אנו עורכי דין לענייני גביית חובות מתמחים בגבייה של חובות מסחריים לחברות ועסקים, אנו יכולים כבר בתחילת הדרך לייעץ לכם לגבי הסיכויים של הגבייה או בסיכויים להטלת הגבלות חייב לא מוגבל באמצעים. במקרים קלים אנו מסתפקים בשליחת מכתב התראה לפני פתיחת תיק בהוצאה לפועל. לפעולה פשוטה זו יש סיכויי הצלחה גבוהים. וביחס לעלויות גבייה אחרות, עלות של משרד עורכי דין גביית חובות היא זולה וגם התהליך מהיר. דברו אתנו כבר עכשיו על גביית חובות יש לנו הרבה מה להוסיף בעניין על סמך הניסיון הרב שלנו. יש לנו עורכי דין לענייני גביית חובות, עם התמחות בשני הצדדים, כלומר גם מצד חייבים, בייצוג של חדלי פירעון ותאגידים בפשיטת רגל וגם מצד עסקים שהחייבים שלהם נקלעו לחדלות פירעון.

מחפשים עורך דין לגביית חובות? התקשרו אלינו עוד היום, נבדוק את הנתונים והסיכויים על מנת להשיב לכם את כספכם.

עורכי דין לענייני גביית חובות
עורכי דין לענייני גביית חובות
עו"ד מישאל גאון
מנהל תיקי המשרד

עו”ד מישאל גאון, מעבר להיות עו”ד וותיק ומשופשף ומומחה מספר אחת במחיקת חובות ולניהול הליכי חדלות פירעון והוצאה לפועל, כבר זכה לנהל בעברו מספר חברות ועסקים ורכש ניסיון רב במגזר העסקי ובעבודה מול הבנקים וגופים ציבוריים גדולים. עו”ד מישאל גאון, משמש כיום כאוטוריטה בתחומי החדלות פירעון ובמילים אחרות- אין כמעט שופט בארץ שלא מכיר אותו (ואת ‘כאב הראש’ שמתלווה לייצוג המשפטי שלו) או כתב עת מקצועי ומכובד שלא מתהדר במאמר מקצועי פרי עטו.

שאלה? כתבו לנו!

פשיטת רגל

חדלות פירעון

שיקום כלכלי

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום,
אני כאן לרשותך
Call Now Button