מאמרים מאת עו"ד לחדלות פירעון ופשיטת רגל

עורך דין כינוס נכסים

עורך דין כינוס נכסים

מי מעונין בכינוס נכסים? או יותר נכון מי אמור להיות מעוניין בכינוס הנכסים? החייב או הנושה? למי זה טוב? התשובה של עורך דין כינוס נכסים היא שלפעמים כך ולפעמים כך. אם למשל הנושה חושש שהחייב יבריח נכסים הוא יהיה בעל האינטרס לכינוס הנכסים.

עורך דין כינוס נכסים

עורך דין העוסק בכינוס נכסים הוא בדרך כלל עורך דין חדלות פירעון. במשרד עורך הדין שלנו יושבים עורכי דין מומחים לתחום זה עם ידע במקרקעין, ובתחומי משפט נוספים כמו מסחרי, הסכמי ממון, מכתב התראה לפני הוצאה לפועל ועוד. אנו מכוונים למטרה אחת ויחידה, להעניק לכל לקוח באשר הוא את השירות הטוב ביותר, הן מבחינה מקצועית והן מבחינה שירותית.

יש לנו ניסיון רב בכל ענייני כינוס נכסים ובכל תחום המשיק אליהם כמו הוצאה לפועל, הגשת חדלות פירעון, פשיטת רגל ועוד. המשרד שלנו הוא מהמוכרים ביותר בתחום זה ואנו גאים בכך שהצלחנו לעזור ולסייע ללקוחות רבים. כל אחד אצלנו מקבל יחס מיוחד והתייחסות אישית וספציפית למקרה שלו. אנו מנהלים את תיק הלקוח על פי שאיפותיו ורצונותיו ולא כופים את דעתנו עליו. ייצגנו עד היום בהצלחה לקוחות בפירוקים של חברות, הקפאת הליכים ועוד.

עורך דין כינוס נכסים
עורך דין כינוס נכסים

עורך דין לענייני כונס נכסים

נושאים נוספים בהם אנו מטפלים וטיפלנו בהצלחה במשרד עורך דין לענייני כונס נכסים, הם איחוד תיקים, איתור חייבים, הגבלות חייב לא מוגבל באמצעים, גבייה, שטרות, חובות, הקפאת הליכים ועוד. התחושה שאנו מעניקים ללקוחותינו היא כי יש להם על מי לסמוך ושאנו לצידם לאורך כל הדרך. אנו מלווים את הלקוח בכל המורכבויות של דיני כינוס נכסים. דינים וחוקים אלו דורשים פעילות שוטפת וערנית מול תוקפנות של נושה שמנסה כל יום ויום (ולפעמים מצליח) לבצע מחטפים על חשבון החייב. אם זה עיקולים, הגבלות ועוד. אנחנו מייצגים את הלקוח מול כונס הנכסים.

שהרי כונס הנכסים הוא תפקיד שמתמנה על ידי רשם ההוצאה לפועל או על ידי בית המשפט ובין תפקידיו הן לוודא שהחייב אינו מבריח נכסים וכן לחלק את נכסי החייב לנושים. אמנם לאחר שכונס הנכסים מטפל בנכסי החייב, החייב הוא כבר כמעט אינו צד בעניין, כי הכונס בעצם מחלק את תשלומי החוב רק מתוך הנכסים הקיימים, אולם עדיין יש כאן הרבה פעולות שעלולות להשפיע לרעה על החייב ולכן הוא צריך להיות מיוצג על ידי עורך דין לענייני כונס נכסים.

עורך דין לענייני כונס נכסים
עורך דין לענייני כונס נכסים

עורך דין של כינוס נכסים

יש לנו ניסיון רב כאמור, כמשרד עורך דין של כינוס נכסים תיק אנו מטפלים בדברים באופן יעיל ומהיר. כאשר אנו מייצגים את הנושה האינטרס שלנו הוא שנכסי החייב יימכרו במחיר גבוהים ככל הניתן, כך יגדל הסיכוי שיקבל בחזרה את כספו שמגיע לו, לאחר הניכויים של הנושים עם הביטחונות כמו הבנקים וכדומה. ולכן צריך לפקח ולעקוב מקרוב על מכירת הנכס ועל ניהולו עד למכירה בכדי שיהיה ניתן למכור אותו לכל המרבה במחיר ולא לכל הממעיט, כפי שקורה לעיתים רבות בתיקי כינוס נכסים. ומעבר לכינוס נכסים אנו מייצגים בעלי עסקים וחברות גם במקרים של חדלות פירעון של לקוחות שלהם, או בתביעות של בנקים ועוד. בכל הליך הקשור לעורך דין של כינוס נכסים התחילו את המסע אצלנו.

עורך דין של כינוס נכסים
עורך דין של כינוס נכסים

משרד עורכי דין כינוס נכסים

לידע כללי – ישנם שלושה מקרים שבהם ממנה בית המשפט משרד עורכי דין כינוס נכסים לנכס של חייב. המקרה הראשון הוא כונס נכסים במסגרת המשפט האזרחי. המקרה השני הוא של מינוי כונס נכסים במסגרת הוצאה לפועל. המטרה העיקרית של הכונס היא למנוע את הברחת הנכס. כלומר מכירה פיקטיבית לגורם שלישי כלשהו ואז הנכס לא יופיע על שמו ולא יגבו את החוב מהנכס. המקרה השלישי הוא של מינוי כונס נכסים במשפט שמתנהל נגד חברה. במקרה זה המטרה היא מימוש של שעבוד הקיים על הנכס.

ובכל מקרה רק רשם ההוצאה לפועל או בית המשפט רשאי למנות כונס נכסים. וזו הדרך הטובה והמהירה ביותר מבחינה חוקית שניתן לעשות על מנת לממש חוב בישראל. התהליך מתחיל אצל שמאי שמוציא שמאות על הנכס ובהתאם לכך מפרסם משרד עורכי דין כינוס נכסים את הנכס למכירה.

צרו עמנו קשר עוד היום בכדי לקבל ייעוץ של עורך דין כינוס נכסים וכל מה שקשור.

משרד עורכי דין כינוס נכסים
משרד עורכי דין כינוס נכסים
עו"ד מישאל גאון
מנהל תיקי המשרד

עו”ד מישאל גאון, מעבר להיות עו”ד וותיק ומשופשף ומומחה מספר אחת במחיקת חובות ולניהול הליכי חדלות פירעון והוצאה לפועל, כבר זכה לנהל בעברו מספר חברות ועסקים ורכש ניסיון רב במגזר העסקי ובעבודה מול הבנקים וגופים ציבוריים גדולים. עו”ד מישאל גאון, משמש כיום כאוטוריטה בתחומי החדלות פירעון ובמילים אחרות- אין כמעט שופט בארץ שלא מכיר אותו (ואת ‘כאב הראש’ שמתלווה לייצוג המשפטי שלו) או כתב עת מקצועי ומכובד שלא מתהדר במאמר מקצועי פרי עטו.

שאלה? כתבו לנו!

פשיטת רגל

חדלות פירעון

שיקום כלכלי

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום,
אני כאן לרשותך
Call Now Button