מאמרים מאת עו"ד לחדלות פירעון ופשיטת רגל

שכר טרחה עורך דין הוצאה לפועל

שכר טרחה עורך דין הוצאה לפועל

האם משלמים שכר טרחה עורך דין הוצאה לפועל בפתיחת התיק, מהם סמכויות עורך דין הוצאה לפועל לבעלי עסקים, ועל מה חשוב לשים דגש בעת חתימת חוזה עם עורך דין הוצאה לפועל לעוסק מורשה או עם עורך דין הוצאה לפועל לחברות. כל התשובות במאמר הבא.

למרות הניסיון הרב שכר טרחה עורך דין הוצאה לפועל שלנו הוא לא מהגבוהים

כמשרד עורך דין הוצאה לפועל לחברות אנו מטפלים בכל ענייני הוצאה לפועל הקשורים לחברות ולעסקים. כמשרד עורך דין הוצאה לפועל לעוסק מורשה אנו בקיאים בכל החוקים הרלוונטיים, אם זה תיקון 29, תיקון 42, תקנה 126 (ד), תיקון 35 ועוד. אנו מטפלים בתיקי הוצאה לפועל שנפתחו נגד בעל עסק בגין חובות לספקים, בגין המחאות שלא כובדו או בגין פסקי דין המחייבים אותם וכן בהסדר חובות לבעלי עסקים. כמשרד ותיק של עורך דין הוצאה לפועל לבעלי עסקים אנו מכירים היטב את דרכי הפעולה, ולמרות הניסיון שכר טרחה עורך דין הוצאה לפועל שלנו איננו מהגבוהים בשוק.

שכר טרחה עורך דין הוצאה לפועל
שכר טרחה עורך דין הוצאה לפועל

עורך דין הוצאה לפועל לבעלי עסקים

אפרופו שכר הטרחה, בניגוד לעבר שעורך דין הוצאה לפועל לחברות היה גובה סכום קבוע בהתחלה על פתיחת תיק, לאחר מכן היה הלקוח משלם את האגרות ובהמשך היה משלם שכר טרחה נוסף לעורך הדין, כל התהליך מקשה על שיקום כלכלי לחברה. כיום לא משלמים שכר טרחה בפתיחת התיק, מה שמקל על פתיחת תיק, עניין האגרות נותר כבעבר, לאחר מכן עורך דין הוצאה לפועל לעוסק מורשה שמטפל בתיק גובה שכר טרחה חלקי (עד 30%) מתוך סכום הכסף שנכנס לתיק. יתרונות השיטה ברורות – עורך הדין יהיה יותר בעל אמביציה לטיפול בתיק במהירות.

עורך דין הוצאה לפועל לבעלי עסקים
עורך דין הוצאה לפועל לבעלי עסקים

עורך דין הוצאה לפועל לעוסק מורשה

אולם מה שחשוב כשאתם חותמים על חוזה עם עורך דין הוצאה לפועל לבעלי עסקים, אתנו או עם עורך דין מומלץ לפשיטת רגל כלשהו, דאגו לסכם סכום כסף ברור כשכר טרחה במידה ותרצו להפסיק את ההתקשרות עם עורך הדין לפני סיום ההליכים, כשעדיין לא התקבל כסף. התנהלות הדברים בצורה הזאת מונעת וויכוחים מיותרים, היא טובה לשני הצדדים הן למיוצג שאינו צריך להביא מביתו כסף שאין לו, והן למייצג שהתנהלות טובה עם לקוח וקשירת קשר חיובי עם הלקוחות מביאה לקוחות נוספים.

חשוב להדגיש שבשיטה זו של שכר טרחה עורך דין הוצאה לפועל צריך לחלק את כספי הנאמנות באופן חודשי, וכמו כן על בעל העסק לשלם שכר טרחה נוסף עבור תביעה לסכום קצוב. מה לא כלול בתיק? עיקול בטרם נמסרה אזהרה וכן טענת פרעתי והתנגדויות.

עורך דין הוצאה לפועל לעוסק מורשה
עורך דין הוצאה לפועל לעוסק מורשה

עורך דין הוצאה לפועל לחברות

ממה מורכבים התשלומים בתיק הוצאה לפועל? התשלומים מורכבים מתשלום החוב, ריביות והצמדה על החוב, שכר טרחת עורך דין הוצאה לפועל לחברות ואגרות. השירות של עורך דין הוצאה לפועל לעוסק מורשה כולל עדכון חודשי במצב התיק, וכמו כן הוא חייב לדבר עם הלקוח לפחות בשיחת טלפון לפני ביצוע פעולה משמעותית בתיק. מצד שני עורך דין הוצאה לפועל לבעלי עסקים אינו יכול לחתום מעצמו על פשרה בתיק, כל פשרה בתיק דורשת חתימת הלקוח.

עורך הדין חייב להודיע ללקוח על כניסת סכום כסף לתיק ולהעבירו ללקוח בהקדם, כללי האתיקה מחייבים את עורך הדין לפתוח חשבון בנק נפרד עבור כספים שמופקדים אצלו בנאמנות. אם הוא גובה שכר טרחה עורך דין הוצאה לפועל מתוך החשבון עליו להודיע על כך ללקוח. לכל שאלה בעניין פנו אלינו בכל עת.

עורך דין הוצאה לפועל לחברות
עורך דין הוצאה לפועל לחברות

מאת: עורך דין פשיטת רגל לבעלי עסקים בחובות במשרדנו.

עו"ד מישאל גאון
מנהל תיקי המשרד

עו”ד מישאל גאון, מעבר להיות עו”ד וותיק ומשופשף ומומחה מספר אחת במחיקת חובות ולניהול הליכי חדלות פירעון והוצאה לפועל, כבר זכה לנהל בעברו מספר חברות ועסקים ורכש ניסיון רב במגזר העסקי ובעבודה מול הבנקים וגופים ציבוריים גדולים. עו”ד מישאל גאון, משמש כיום כאוטוריטה בתחומי החדלות פירעון ובמילים אחרות- אין כמעט שופט בארץ שלא מכיר אותו (ואת ‘כאב הראש’ שמתלווה לייצוג המשפטי שלו) או כתב עת מקצועי ומכובד שלא מתהדר במאמר מקצועי פרי עטו.

שאלה? כתבו לנו!

פשיטת רגל

חדלות פירעון

שיקום כלכלי

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום,
אני כאן לרשותך
Call Now Button