מאמרים מאת עו"ד לחדלות פירעון ופשיטת רגל

עורך דין פשיטת רגל לבעלי עסקים בחובות

עורך דין פשיטת רגל לבעלי עסקים בחובות

עורך דין פשיטת רגל לבעלי עסקים בחובות צריך לדעת להתנהל מול 3 גופים, עורך דין פשיטת רגל לבעלי עסקים צריך להתנהל מול ההוצאה לפועל, עורך דין פשיטת רגל לחברה צריך להתנהל מול בית המשפט המחוזי ועורך דין פשיטת רגל לעסק עם חובות של 150,000 ₪ ומעלה צריך להתנהל מול הממונה על הליכי חדלות פירעון.

תוכלו כבר עכשיו לפנות מכאן לעורך דין חדלות פירעון לבעלי עסקים לחצו על הקישור ולחצו על: צור קשר.

עורך דין פשיטת רגל לבעלי עסקים בחובות צריך לדעת להתנהל מול כל הגופים הרלוונטיים

עורך דין פשיטת רגל לעסק מטפל בהליכי חדלות פירעון בהתאם לחוק החדש ‘חדלות פירעון ושיקום כלכלי’ התשע”ח-2018, במסגרת הטיפול צריך עורך דין פשיטת רגל לחברה או לאדם פרטי לדעת להתנהל מול 3 גופים, כל גוף והסמכות שלו.

הגוף הראשון הוא מערכת ההוצאה לפועל רשות האכיפה שממונה על תיקי חדלות פירעון של אדם פרטי שסך חובותיו שבגינם הוא נתבע לא עולה על 150,000 ₪. הגוף השני שעורך דין פשיטת רגל לבעלי עסקים או לאנשים פרטיים צריך להכיר הוא ‘הממונה על הליכי חדלות פירעון במשרד המשפטים’ הוא אחראי על חדלות פירעון של 150,000 ₪ ומעלה. הגוף השלישי שעורך דין פשיטת רגל לבעלי עסקים בחובות צריך להתנהל מולו הוא בית המשפט המחוזי, שם מתנהלים הליכי חדלות פירעון של תאגידים.

עורך דין פשיטת רגל לבעלי עסקים בחובות
עורך דין פשיטת רגל לבעלי עסקים בחובות

להתייעץ עם עורך דין פשיטת רגל לבעלי עסקים לפני שנכנסים לחדלות פירעון

כאמור, החוק החדש של הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי תשע”ח-2018 מחליף את כל מה שנאמר בחוקים אחרים הקשורים לפשיטת רגל לעסקים. הנה רשימה חלקית של חוקים שהחוק החדש החליף: חוק ההוצאה לפועל התשכ”ז-1967, סעיף 108 לחוק בתי המשפט (נוסח משולב) ועוד. אדם או עסק שנכנס למצב כלכלי דחוק ולפיגור בהחזרת חובות מומלץ לו להתייעץ בהקדם עם עורך דין פשיטת רגל לעסק אך הוא עדיין לא מוגדר כחדל פירעון.

עורך דין פשיטת רגל לבעלי עסקים
עורך דין פשיטת רגל לבעלי עסקים

עורך דין פשיטת רגל לחברה

חדל פירעון הוא מי שאינו מסוגל לשלם את חובותיו או שסך חובותיו גדולים מסך הכנסותיו. באחד מהשלבים הראשונים של הליכי החדלות מכניס בית המשפט כונס נכסים שמעתה ינהל את נכסיו של החייב, כונס הנכסים מוכר את נכסיו של החייב וגובה את ‘מלוא חוב ההלוואה’ מהכסף שנכנס בתמורה למכירה. ‘מלוא חוב ההלוואה’ יכול להיות גם חלק מההלוואה כל עוד מסכים הנושה כי פירעונה יהווה פירעון מלא ולא יהיה לו כל דרישה נוספת לאחר תשלום זה בגין החוב. ‘עורך דין פשיטת רגל לחברה ויחידים’ הוא עורך דין חדלות פירעון המייצג תאגידים ויחידים בתהליכים של הוצאה לפועל.

עורך דין פשיטת רגל לחברה
עורך דין פשיטת רגל לחברה

עורך דין פשיטת רגל לעסק

השלב הבא בפשיטת רגל הוא הגשת בקשה על ידי עורך דין פשיטת רגל לבעלי עסקים להגיש בקשה למכירת דירת החייב. נדגיש כי גם לאחר בקשת הבקשה, עד למינוי כונס הנכסים יוכל החייב לפרוע את החוב ישירות לנושה. אולם במקרה כזה גם עורך דין פשיטת רגל לבעלי עסקים בחובות או כל עורך דין חדלות פירעון לעוסק מורשה אמור לקבל שכר טרחה על העבודה החלקית שהוא עשה. השכר הוא כנקבע בתקנות ההוצאה לפועל (שכר טרחת עורכי דין וכונסי נכסים), התשס”ב-2002. באם עורך דין פשיטת רגל לעסק הספיק כבר למנות כונס נכסים ואז פרע החייב את החוב, צריך גם כונס הנכסים לקבל שכר טרחה.

בכל עניינים אלה ובחדלות פירעון בכלל תוכלו להתייעץ עמנו באופן פרטי. אנו משרד עורך דין פשיטת רגל לחברה עם ניסיון של שנים רבות.

עורך דין פשיטת רגל לעסק
עורך דין פשיטת רגל לעסק

בברכה:

עורך דין פשיטת רגל לבעלי עסקים בחובות

עו"ד מישאל גאון
מנהל תיקי המשרד

עו”ד מישאל גאון, מעבר להיות עו”ד וותיק ומשופשף ומומחה מספר אחת במחיקת חובות ולניהול הליכי חדלות פירעון והוצאה לפועל, כבר זכה לנהל בעברו מספר חברות ועסקים ורכש ניסיון רב במגזר העסקי ובעבודה מול הבנקים וגופים ציבוריים גדולים. עו”ד מישאל גאון, משמש כיום כאוטוריטה בתחומי החדלות פירעון ובמילים אחרות- אין כמעט שופט בארץ שלא מכיר אותו (ואת ‘כאב הראש’ שמתלווה לייצוג המשפטי שלו) או כתב עת מקצועי ומכובד שלא מתהדר במאמר מקצועי פרי עטו.

שאלה? כתבו לנו!

פשיטת רגל

חדלות פירעון

שיקום כלכלי

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום,
אני כאן לרשותך
Call Now Button