מאמרים מאת עו"ד לחדלות פירעון ופשיטת רגל

עורך דין חדלות פירעון לבעלי עסקים

עורך דין חדלות פירעון לבעלי עסקים

במאמר הנוכחי תקראו אודות עורך דין חדלות פירעון לבעלי עסקים וכן עורך דין חדלות פירעון לחברות וכן לגבי שכר טרחה עורכי דין. מאת עורך דין חדלות פירעון לחברה בחובות

עורך דין חדלות פירעון לבעלי עסקים

רבים מתעניינים מהו שכר טרחה עורכי דין? איך קובעים שכר של עורך דין לענייני פשיטת רגל ומתי משלמים? נתחיל דווקא מהסוף, כאשר חותמים עם עורך דין חדלות פירעון לחברה בחובות על פתיחת תיק צריך בעל החברה לשלם לעורך הדין דמי פתיחת תיק, התשלום מגלם בתוכו את העבודה הראשונית שעורך הדין מתכוון לעשות בתיק – לימוד והכרת פרטי התיק וכו’, שכר הטרחה לאחר מכן נקבע לפי אחוזים מהחוב בפרויקט (לפעמים מקזזים מסכום זה את דמי פתיחת התיק, בסוף העבודה מקבל עורך דין חדלות פירעון לחברות את הסכום הסופי ובכך הם מסיימים את ההתקשרות ביניהם. מחירים אלו הם לפתיחת תיק חדש אולם אם מדובר בעורך דין חדלות פירעון לבעלי עסקים שמיוצגים על ידו בתיק פתוח אחר בהוצאה לפועל, הסכום יהיה שונה.

עורך דין חדלות פירעון לבעלי עסקים
עורך דין חדלות פירעון לבעלי עסקים

עורך דין חדלות פירעון לחברות

שאלה נוספת היא כיצד משלמים שכר טרחה עורכי דין בהסדר חובות בהוצאה לפועל לחברה. כלומר כיצד מקובל בין עורכי הדין לגבות את התשלום, בתשלום אחד או בפריסת תשלומים? התשובה היא שהדברים מאוד אינדיבידואליים ותלויים בכל תיק בפני עצמו, במצב העדכני שלו, במצבו של החייב ובפרמטרים נוספים. על פי רוב עורך דין חדלות פירעון לחברה בחובות גובה 50-60% מהתשלום מראש, ואת השאר משלמת החברה בפריסת תשלומים.

עורך דין חדלות פירעון לחברות
עורך דין חדלות פירעון לחברות

עורך דין חדלות פירעון לחברה בחובות

כעת לשאלה נוספת: מה עושים כאשר עורך דין חדלות פירעון לחברות מייצג בעל חברה ובמהלך הייצוג עוזב בעל החברה את עורך הדין מלייצג אותו או שהוא חלילה נפטר? התשובה תלויה בפרמטרים שונים שצריך לדון עליהם בכל מקרה לגופו, כגון האם התקבל כסף עבור עבודה שעדיין לא נעשתה? האם התיק משליך גם על מצבם של בני המשפחה שנותרו בחיים, האם נעשה הסדר חובות מול בנקים לעוסק מורשה ועוד.

עורך דין חדלות פירעון לחברה בחובות
עורך דין חדלות פירעון לחברה בחובות

שכר טרחה עורכי דין

על מה מומלץ להקפיד לפני חתימה על הסכם התקשרות עם עורך דין חדלות פירעון לבעלי עסקים?

  • הדבר החשוב ביותר הוא לוודא שכל מה שסוכם בעל פה יהיה רשום בהסכם.
  • שיהיה רשום בבירור על איזה תיק ואיזה סכום מתנהלת התביעה.
  • שעורך הדין ירשום מראש את סדר פעולותיו, עד כמה שאפשר.
  • סכום שכר הטרחה לעורך הדין ותנאי התשלום.

בנוסף, מומלץ להוסיף בהסכם שכר טרחה עורכי דין על מספר ימים מוסכם מראש שבמהלכם יהיה ניתן לבטל את ההסכם. במשרד עורך דין חדלות פירעון לחברה בחובות שלנו אנו משתדלים להיות הוגנים בגביית שכר הטרחה ולא לגבות יותר ממה שמגיע לנו. כמשרד עורך דין חדלות פירעון לחברות מנוסה המתנהל ברגישות אנו גובים את שכר הטרחה, בין היתר, בהתחשב במצבו של הלקוח. כעורך דין חדלות פירעון לבעלי עסקים מה שחשוב לנו הוא שתגיעו לחוף מבטחים כלכלי, שתוכלו להתנהל כלכלית ללא לחץ של נושים, הוצאה לפועל וכו’, שתקבלו אישור למחיקת . העבודה שלנו כוללת טיפול בתיק, הקטנת נזקים, התגוננות מול כל המגבלות, ובשעת הצורך הגשת תביעות משפטיות נגד מי שאינו פועל לפי החוק ומנצל את העליונות שלו נגד חדל פירעון.

אנו נעבור יחד אתכם את התקופה הלא קלה.

שכר טרחה עורכי דין
שכר טרחה עורכי דין
עו"ד מישאל גאון
מנהל תיקי המשרד

עו”ד מישאל גאון, מעבר להיות עו”ד וותיק ומשופשף ומומחה מספר אחת במחיקת חובות ולניהול הליכי חדלות פירעון והוצאה לפועל, כבר זכה לנהל בעברו מספר חברות ועסקים ורכש ניסיון רב במגזר העסקי ובעבודה מול הבנקים וגופים ציבוריים גדולים. עו”ד מישאל גאון, משמש כיום כאוטוריטה בתחומי החדלות פירעון ובמילים אחרות- אין כמעט שופט בארץ שלא מכיר אותו (ואת ‘כאב הראש’ שמתלווה לייצוג המשפטי שלו) או כתב עת מקצועי ומכובד שלא מתהדר במאמר מקצועי פרי עטו.

שאלה? כתבו לנו!

פשיטת רגל

חדלות פירעון

שיקום כלכלי

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום,
אני כאן לרשותך
Call Now Button