מאמרים מאת עו"ד לחדלות פירעון ופשיטת רגל

הסדר חובות לבעלי עסקים

הסדר חובות לבעלי עסקים

במאמר הנוכחי תקראו מה זה הסדר חובות לבעלי עסקים או מחיקת חובות לבעלי עסקים בחובות? איך להתמודד עם חובות לבעלי עסקים בחובות ובכלל איך להתמודד עם חובות לבעלי עסקים בתקופת פוסט קורונה.

הסדר חובות לבעלי עסקים

השאלה איך להתמודד עם חובות לבעלי עסקים היא שאלה שנשאלת היום רבות, בעיקר לאחר משבר הקורונה, אמנם האוכלוסייה מחוסנת פחות או יותר, אבל אין חיסונים לעסקים שמלמדים ומכינים איך להתמודד עם חובות לבעלי עסקים בחובות. המצב הזה שאנו כעת בעיצומו, וכנראה גם בשנים הקרובות נהייה מושפעים מהקורונה, במידה כזו או אחרת, שיקום כלכלי לחברה באמצעות מחיקת חובות לבעלי עסקים בחובות היא אחת הדרכים להתמודד עם המצב. אז מה זה בדיוק מחיקת והסדר חובות לבעלי עסקים?

הסדר חובות לבעלי עסקים
הסדר חובות לבעלי עסקים

מחיקת חובות לבעלי עסקים בחובות

התשובה לשאלה איך להתמודד עם חובות לבעלי עסקים היא מאוד דומיננטית, העולם הכלכלי והעסקי משתנים היום במהירות מטורפת. בזמן קצר עלול כל עסק, אף מבוסס ביותר, להיקלע לקשיים עצומים. מספיקה תקופה קצרה שבה הלקוחות לא עומדים בהתחייבויותיהם כלפי העסק, מביאה את העסק למצב לא נעים. ולכן השאלה איך להתמודד עם חובות לבעלי עסקים בחובות הפכה למאוד רלוונטית כיום. כאשר יש קשיי תזרים מומלץ לדאוג לכך בהקדם, לפני שהבנק מתחיל להחזיר צ’קים והרשאות מומלץ לדבר עם עורך הדין שייכנס למשא ומתן מול הבנק על מחיקת חלק מהחובות. התייעצו עמנו או עם כל עורך דין חדלות פירעון לעוסק מורשה המתמצא בעניין, בדרך כלל בשלב מוקדם כשאפשר עדיין להציל.

הפגישה להסדרת החובות מול הבנק נערכת על ידי נציג הלקוח מול המחלקה המשפטית של הבנק.

איך להתמודד עם חובות לבעלי עסקים בחובות
איך להתמודד עם חובות לבעלי עסקים בחובות

איך להתמודד עם חובות לבעלי עסקים בחובות

מחיקת חובות לבעלי עסקים בחובות היא פעולה הנעשית לא רק מול הבנק, בעזרת עורך דין ממולח ניתן לנהל משא ומתן מול הנושה הקשוח ביותר, ובכך להקל במעט את טבעת החובות המתהדקת, מה שמאפשר בינתיים להעלות את העסק על דרך המלך. הסדר חובות לבעלי עסקים שנעשה באמצעות חדלות פירעון עורכי דין הוא הדבר החכם ביותר עבור העסק, בעל העסק יכול לפנות את עצמו לפיתוח העסק ולהוציאו מהבוץ אליו נקלע, ובינתיים עורך הדין יעשה עבורו את עבודת המיקוח וההסדרים עם בעלי החובות. בעל עסק שצריך בעצמו להתעסק עם החובות ולהתרוצץ ממקום למקום לגלגל כספים, זהו בעצם אבסורד. כי רק מהעסק הוא יוכל בסופו של דבר להשיג את הכסף ולשלם את חובותיו.

מחיקת חובות לבעלי עסקים בחובות
מחיקת חובות לבעלי עסקים בחובות, לא מה שחשבתם…

איך להתמודד עם חובות לבעלי עסקים

בתקופת צמיחה כלכלית אף אחד לא שואל איך להתמודד עם חובות לבעלי עסקים, כל עוד העסק מגלגל ומתגלגל הכול בסדר, בעלי העסקים מסתמכים על כך שבסופו של דבר יגיעו עונות החגים או החופשות ויעזרו להם לכסות את החובות. אולם בתקופה זו של פוסט קורונה השאלה איך להתמודד עם חובות לבעלי עסקים בחובות נשאלת בעוצמה. בימי הבידוד שנכפו לא היה אפשרי לעמוד בהתחייבויות קודמות. המענקים הממשלתיים אפשרו לשלם את ההוצאות השוטפות של העסק אך לא חובות ישנים. במצב הנוכחי הסדר מחיקת חובות לבעלי עסקים בחובות יכול להיות פתרון טוב, הסדר חובות לבעלי עסקים שנעשה באמצעות עורך דין פשיטת רגל לבעלי עסקים בחובות או כל עורך דין אחר כחוק יכול להקל הרבה על בעל העסק ולאפשר לו לשקם את העסק מחדש.

למשרדנו ניסיון רב בהסדרי חובות מול בנקים וספקים, כשאנו באים להסדיר חוב אנו מנסים להגיע לאיזון שיהיה טוב לשני הצדדים. אתם מוזמנים לפנות אלינו על כל שאלה.

איך להתמודד עם חובות לבעלי עסקים
רוצים לדעת איך להתמודד עם חובות לבעלי עסקים? דברו אתנו!
עו"ד מישאל גאון
מנהל תיקי המשרד

עו”ד מישאל גאון, מעבר להיות עו”ד וותיק ומשופשף ומומחה מספר אחת במחיקת חובות ולניהול הליכי חדלות פירעון והוצאה לפועל, כבר זכה לנהל בעברו מספר חברות ועסקים ורכש ניסיון רב במגזר העסקי ובעבודה מול הבנקים וגופים ציבוריים גדולים. עו”ד מישאל גאון, משמש כיום כאוטוריטה בתחומי החדלות פירעון ובמילים אחרות- אין כמעט שופט בארץ שלא מכיר אותו (ואת ‘כאב הראש’ שמתלווה לייצוג המשפטי שלו) או כתב עת מקצועי ומכובד שלא מתהדר במאמר מקצועי פרי עטו.

שאלה? כתבו לנו!

פשיטת רגל

חדלות פירעון

שיקום כלכלי

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום,
אני כאן לרשותך
Call Now Button