מאמרים מאת עו"ד לחדלות פירעון ופשיטת רגל

חובות אגרת רישוי רכב

חובות אגרת רישוי רכב

כיצד מבצעים הסדרת חובות אגרת רישוי רכב מבלי לשבור את החסכונות?

משרד עורכי דין מישאל גאון, מציעים שירותי עורכי דין פשיטת רגל מזה שנים. אם חיפשתם משרד עורכי דין חדלות פירעון, כנראה שאנחנו צריכים לשוחח.

אנו שמים דגש מיוחד על כך שהפתרונות שלנו יוכלו להבטיח ללקוח פתרונות קבע וארוכי טווח, כך יוכל להמשיך בשגרת יומו ללא חשש מנושים למיניהם. בין אם מדובר על סגירת תיקים בהוצאה לפועל, מחיקת חובות או טיפול בהסדר נושים, אנו שמים דגש על להגיע לפתרון קבוע.

חובות אגרת רישוי רכב

הסדרת חובות אגרת רישוי רכב – תהליך קל ופשוט

אם יודעים מה לעשות, ולאן לגשת, כמובן.

משרד התחבורה ורשות האכיפה והגבייה יצאו במבצע מיוחד ולזמן מוגבל להסדרת חובות אגרת הרישוי עבור בעלי רכבים שלא שילמו את אגרת רישוי הרכב במהלך שבע השנים האחרונות ולא הורידו את רכבם מהכביש במהלך זמן זה.

לפיכך, אם לא עשיתם שימוש ברכב מאז שפג רישיונו ואתם מעוניינים להוריד את הרכב מהכביש לצמיתות (עקב התיישנות, פירוק או סיבה אחרת), עליכם למלא את הטופס המקוון שבאתר משרד הרישוי, בצירוף תצהיר חתום על ידי עורך דין בו מצהירים על מועד הפסקת השימוש ברכב.

כדאי לדעת כי על פי חוק חלה חובה לשלם את אגרת הרישוי, גם אם לא נעשה ברכב שימוש בפועל. ביטול רישום הרכב יגן על בעליו מאפשרות של שימוש לא חוקי ברכב ע”י אחר ויפטור מתשלום אגרת רישוי מיום הביטול ואילך.

במידה ורכבך אינו בשימוש או נמכר לפירוק (חלקים) – אגרת הרישוי צוברת חוב וריבית עפ”י תיקון לחוק ההוצאה לפועל שירותי רישוי. לכן חשוב ומומלץ לבטל את חוב אגרת הרישוי ולהוריד מהכביש (הורדה לפירוק).

פטור מתשלום אגרת רישוי ניתן אך ורק מהרגע בו רישיון הרכב מופקד במשרד הרישוי או כאשר הרכב מורד מהכביש לצמיתות והודעה על כך נמסרת במשרדי הרישוי.

כלומר, לחובת בעלי רכבים שלא עשו שימוש ברכבם, אך לא הורידו אותו מן הכביש במערכות אגף הרישוי, נצבר חוב מהרגע בו תם תוקף רישיון הרכב האחרון ששולם ועד הרגע בו הגיע בעל הרכב למשרד הרישוי לצורך הורדת הרכב מהכביש.

הערות וסייגים:

  • ההליך מבוצע אך ורק לרכב שאין כוונה להחזירו לכביש והוא כולל ביטול של החוב והרכב משימך.
  • לרכב שלא שולמה אגרה למעלה משנתיים – החוב עובר למרכז לגביית קנסות (הוצאה לפועל).
  • לא ניתן לבצע פעולות לרכב עם רישיון אדום/עיקול/שיעבוד.
  • במידה והרישיונות מופקדים (מוקפאים), קודם יש לשחרר את ההפקדה.

עורכי דין פשיטת רגל

עורכי דין חדלות פירעון עם ניסיון רב

חדלות פירעון הוא מצב בו אדם ( או חברה) אינם יכולים לפרוע את חובותיהם. במקרה שאדם מצוי בהליך של חדלות פירעון הדבר עלול להוביל לשינוי המצב המשפטי של אותו אדם ולכניסה להליכי פשיטת רגל. במקרה שכזה מומלץ לקחת את שירותיו של עו”ד חדלות פרעון.

פעמים רבות אדם מגיע להליכים של חדלות פירעון עקב קריסה כלכלית או בשל מציאות כלכלית לא פשוטה כאשר אז לא יכול האדם לפרוע את חובותיו. במקרים מסוימים, לאחר בחינה של כל הנתונים, הדבר הנכון והכדאי ביותר הוא הליך של פשיטת רגל.

הכרזה על אדם כפושט רגל יכולה להיעשות הן ביוזמת החייב והן ביוזמת נושה של החייב. בכל מקרה, חשוב לבצע הליך זה עם צוות מיומן המתמחה בייצוג חיביים בפשיטת רגל וזאת על מנת שלחייב יהיה ליווי מקצועי אשר יקל עליו את ההליך וילווה את החייב עד לקבלת צו הפטר מחובותיו, ולהתחיל דף חדש בחייו.

כל אחד מאיתנו יכול למצוא את עצמו ביום בהיר אחד עם חובות/הלוואות לנושים כגון בנקים, חברות אשראי, חברות ביטוח, מוסדות ממשלתיים, הוצאה לפועל ואף לאנשים פרטיים. משרדנו בעל ניסיון רב בסיוע לאנשים בהליכים כגון פשיטת רגל, מחיקת חובות לבנקים ועוד. אנו מלווים אנשים בתהליכים כאלו, ורושמים הצלחות רבות.

עורכי דין חדלות פירעון

משרד עורכי דין פשיטת רגל

בחודש מרץ 2018 אישרה הכנסת את חוק חדלות הפירעון ושיקום כלכלי, התשע”ח-2018 (נקרא לו מעתה “החוק”) אשר נכנס לתוקפו בספטמבר 2019. החוק מבטא מעבר מגישה של ענישה של חייבים לשאיפה לשיקום וכן להגדיל את חלקם של הנושים הקטנים בחלוקת החובות על חשבון המדינה והבנקים.

החוק החדש מחליף את הדין שהיה קיים ערב כניסתו לתוקף על פי פקודת פשיטת רגל [נוסח חדש], תש”ם-1980 והחלקים הרלוונטים בהתאם להוראות פקודת החברות [נוסח חדש], תשמ”ג-1983. החוק בעצם מאגד, בחקיקה ראשית אחת, את מלוא הליכי חדלות הפירעון, הן לגבי יחידים והן לגבי תאגידים.

החוק מבדיל בין רוב החייבים שנקלעו למצב בו אינם יכולים לפרוע את חובם בשל התנהלת כלכלית לא נכונה או אירוע שאינו תלוי בהם (מחלה, פיטורים) לבין אנשים שמנצלים את החוק בחוסר תום לב. כדי לטפל באלו אשר מנצלים את ההליך יקבל כונס הנכסים הרשמי סמכויות פליליות.

כונס הנכסים הרשמי של מדינת ישראל נקרא מאז תחולת החוק הממונה על חדלות פירעון.

החוק נועד להשיג שלוש מטרות עיקריות:

  1. להביא לשיקומו הכלכלי של החייב כערך מרכזי בשים לב, בין היתר, לטובת הנושים, לתועלת המשק בכללותו ולקידום ערכים נוספים. כך למשל, שיקום כלכלי של תאגיד המצוי בקשיים והמשך פעילותו במשק עשוי להבטיח את שימורו של מקור פרנסה לעובדים וספקים ובכך להגדיל את הרווחה המצרפית.
  2. להגדיל את שיעור החוב שייפרע לנושים, המהווים את אוכלוסיית הנפגעים העיקריים בהליכי חדלות פירעון. לפיכך, תכלית ההסדרים הינה להשיא את ערך נכסי החייב ולהקטין ככל האפשר את הפגיעה שתיגרם לנושים כתוצאה מהליכי חדלות הפירעון.
  3. הגברת הוודאות ויציבות הדין בתחום חדלות הפירעון והפחתת הבירוקרטיה הקיימת.

משרדנו מלווה שנים רבות חייבים אשר הגישו באמצעות משרדנו בקשה לפשיטת רגל וליווי החייבים עד לקבלת הסדר נושים, איחוד תיקים בהוצאה לפועל, מחיקת חובות לבנקים שונים ועוד ויציאה לחיים חדשים ללא חובות.

אתם מוזמנים לעקוב אחר משרדנו בעמוד הפייסבוק שלנו.

עו"ד מישאל גאון
מנהל תיקי המשרד

עו”ד מישאל גאון, מעבר להיות עו”ד וותיק ומשופשף ומומחה מספר אחת במחיקת חובות ולניהול הליכי חדלות פירעון והוצאה לפועל, כבר זכה לנהל בעברו מספר חברות ועסקים ורכש ניסיון רב במגזר העסקי ובעבודה מול הבנקים וגופים ציבוריים גדולים. עו”ד מישאל גאון, משמש כיום כאוטוריטה בתחומי החדלות פירעון ובמילים אחרות- אין כמעט שופט בארץ שלא מכיר אותו (ואת ‘כאב הראש’ שמתלווה לייצוג המשפטי שלו) או כתב עת מקצועי ומכובד שלא מתהדר במאמר מקצועי פרי עטו.

שאלה? כתבו לנו!

פשיטת רגל

חדלות פירעון

שיקום כלכלי

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום,
אני כאן לרשותך
Call Now Button