מאמרים מאת עו"ד לחדלות פירעון ופשיטת רגל

עורך דין לפשיטת רגל

עורך דין לפשיטת רגל

הנושים הגישו נגדכם בקשה לפשיטת רגל? אתם רוצים לדעת אם חייבים עורך דין לפשיטת רגל? אז האמת, שבכל מקרה של פשיטת רגל מומלץ להתנהל יחד עם עורך דין חדלות פירעון מומחה, אבל יש מקרים שבהם חייבים ייצוג של עורך דין, לא בגלל שהחוק מחייב זאת, אלא בגלל המורכבות של התיק. מהם המקרים שמחייבים ייצוג עורך דין מומחה לפשיטת רגל?

האם חייבים עורך דין לפשיטת רגל ?

כל אחד רוצה לחיות חיי רווחה ולהימנע מהצורך לחיות ‘מהיד לפה’. וככל שהשאיפות גדולות יותר נדרשת לקיחת סיכונים גדולה יותר. וכאשר לוקחים סיכון יש תמיד את הצד הפסימי שיכול לנצח – בהתאם לגודל התחזית הפסימית. אולם אופיים של נוטלי הסיכונים הוא שהם בדרך כלל נוטים ‘לעשות לבד’ ופחות להזדקק לאיש מקצוע חיצוני. כך גם בפתחה של פשיטת רגל או לאחר שכבר נכנסו לתהליך, הם עדיין לא שכרו שירותי עורך דין לענייני פשיטות רגל שייצג אותם בתיק.

יותר ויותר בעלי חברות ואנשים פרטיים שמגיעים למצב של פשיטת רגל מתלבטים אם הם חייבים לשכור שירותי עורך דין.

נשמע לכם מוכר? האם גם אתם מתחבטים כרגע בדיוק בשאלה איך לצאת מהחובות ואיך להתנהל בתיק פשיטת רגל?

עורך דין לפשיטת רגל
עורך דין לפשיטת רגל – האם צריך בכלל?

על 4 המקרים שחייבים ליווי עורכי דין מומחים לפשיטת רגל – במאמר שלפניכם.

מוזמנים לקרוא, ליישם ולשתף.

  1. אם יש לכם דירה או נכס כלשהו על שימכם – בתהליך פשיטת רגל ייבדק אם ניתן להפקיע את הנכס מידכם לטובת ניהול של כונס הנכסים או מכירה של הנכס. בעיקר כשלא מדובר בדירת המגורים שלכם, שאז חוק הגנת הדייר עשוי להיות לטובתכם. וגם זה לא תמיד. בקיצור, אם יש לכם נכס כלשהו, אתם חייבים לדבר עם עורכי דין מומחים לפשיטת רגל.
  2. אם אתם מתכוונים לצאת לחו”ל בתקופה הקרובה, תצטרכו עזרה מעורך דין, היות וסביר להניח שהנושים יוציאו נגדכם צו עיכוב יציאה מהארץ. בעיר אם הם יודעים על כוונתכם לצאת לחו”ל.
  3. אם פעלתם שלא בתום לב (כל אחד עלול למעוד באופן חד פעמי…), או שאתם חוששים מחשד כזה, אתם חייבים עזרה מעוך דין מומחה שינחה אתכם כיצד לפעול בתיק.
  4. אם יש לכם חברה בע”מ או שאתם מתכוונים להקים חברה אתם חייבים ליווי של עורכי דין מומחים לפשיטת רגל.

בפשיטת רגל ישנם הגבלות על ניהול תאגידים או נשיאת תפקידים שונים בתאגידים.

עורכי דין מומחים לפשיטת רגל
מתי חייבים עורכי דין מומחים לפשיטת רגל

לסיכומו של דבר – מתי צריך עורך דין מומחה לפשיטת רגל

יותר ויותר אנשים שמגיעים למצב של פשיטת רגל מתלבטים אם הם חייבים לשכור שירותי עורך דין מומחה לפשיטת רגל.

וכמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, בכל מקרה של פשיטת רגל כדאי שתתייעצו עם עורך דין, אולם במקרים הבאים נחוץ מאוד להתייעץ עם עורך דין מומחה לפשיטת רגל:

  • בעלי דירת מגורים או נכס כלשהו.
  • לפני יציאה לחו”ל.
  • פעלתם או שיש חשד לפעולה שלא בתום לב.
  • יש לכם תאגיד או שאתם בעלי תפקיד ניהולי בתאגיד.

עכשיו תורכם

עד עכשיו הצגנו בפניכם 4 מקרים בהם חדלי פירעון חייבים שירותי עורך דין לענייני פשיטות רגל. עכשיו הבמה כולה שלכם. מה תוכלו להוסיף מניסיונכם? האם יש איזה מקרה שהייתם מוסיפים מעבר ל-4 המקרים שהצגנו במאמר? אנא, שתפו אותנו כדי שכולנו נוכל ללמוד ולהתקדם.

הצעד הבא שלכם להצליח בתיק פשיטת רגל וכן בצו תשלומים בפשיטת רגל

הוא לתאם פגישת ייעוץ בשעות הפעילות של המשרד או דרך האתר.

אהבתם? שתפו את המאמר עם חברים.

עורך דין מומחה לפשיטת רגל
רק עורך דין מומחה לפשיטת רגל יוביל אתכם למקום מבטחים

האמור במאמר זה אינו מהווה תחליף לייעוץ של עורך דין לענייני פשיטות רגל

רוצים לקבל מאתנו עוד הרבה טיפים מועילים, עצות שוות והדרכה מעשית להתנהלות בחדלות פירעון ופשיטת רגל? בקרו בבלוג שבאתרנו, שם תמצאו מאמרים ומידע רב בענייני: הפטר, פירוק חברה, מחיקת חובות, הסדר נושים, עיקול משכורת הוצאה לפועל ועוד.

רק נדגיש כפי שאנו מדגישים בכל מאמר, כי הכתוב באתר זה אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי מקצועי, ואינו מתחייב להביא את מלוא הנתונים הרלוונטיים והעדכניים ביותר למקרים ספציפיים ולמועד שאתם קוראים בו. בכדי לקבל מידע מקצועי ביותר באופן אינדיבידואלי, בהתאם למקרה הספציפי שלכם ולקבל מידע עדכני ביותר התייעצו עם עורך דין לפשיטת רגל מומחה.

עורך דין לענייני פשיטות רגל
קבעו פגישה עם עורך דין לענייני פשיטות רגל במשרדנו
עו"ד מישאל גאון
מנהל תיקי המשרד

עו”ד מישאל גאון, מעבר להיות עו”ד וותיק ומשופשף ומומחה מספר אחת במחיקת חובות ולניהול הליכי חדלות פירעון והוצאה לפועל, כבר זכה לנהל בעברו מספר חברות ועסקים ורכש ניסיון רב במגזר העסקי ובעבודה מול הבנקים וגופים ציבוריים גדולים. עו”ד מישאל גאון, משמש כיום כאוטוריטה בתחומי החדלות פירעון ובמילים אחרות- אין כמעט שופט בארץ שלא מכיר אותו (ואת ‘כאב הראש’ שמתלווה לייצוג המשפטי שלו) או כתב עת מקצועי ומכובד שלא מתהדר במאמר מקצועי פרי עטו.

שאלה? כתבו לנו!

פשיטת רגל

חדלות פירעון

שיקום כלכלי

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום,
אני כאן לרשותך
Call Now Button