מאמרים מאת עו"ד לחדלות פירעון ופשיטת רגל

נפתח נגדו תיק הוצאה לפועל

נפתח נגדו תיק הוצאה לפועל

מה עושה אדם שנפתח נגדו תיק בהוצאה לפועל, ואיך זה עובד, חקירת יכולת בהוצאה לפועל מי חוקר איך ולצורך מה, הדין לגבי חקירת יכולת בהוצאה לפועל מזונות, איך ומתי עושים הסדר נושים בהוצאה לפועל. כל זאת ועוד במאמר הבא:

מה האפשרויות העומדות בפני אדם נפתח נגדו תיק הוצאה לפועל

אדם שנפתח נגדו תיק הוצאה לפועל מאבד את שיקול הדעת הבריא ואינו יכול לשקול את צעדיו קדימה. אדם שנפתח נגדו תיק הוצאה לפועל נכנס לסטרס והוא לא יודע מה לעשות קודם. השלב הראשון שעליו לעשות הוא להתקשר עם עורך דין חדלות פירעון מומלץ אמין ומקצועי ושגובה מחיר סביר. דבר נוסף שחשוב להדגיש לגבי אדם שנפתח נגדו תיק הוצאה לפועל הוא שפתיחה של תיק הוצאה לפועל נגדו היא כמו נורת אזהרה, הוא צריך לקחת פסק זמן ממרוץ החיים ולחשוב כיצד הגיע לכך, אולי לקח מדי הרבה הלוואות שלא בהתאם למידותיו הכלכליים, הוא צריך לחשוב מה לא טוב בהתנהלות הכלכלית שלו.

נפתח נגדו תיק הוצאה לפועל
עוזרים לכל מי שנפתח נגדו תיק הוצאה לפועל

הוצאה לפועל איך זה עובד

מומלץ לשכור עורך דין היודע ומכיר את הוצאה לפועל איך זה עובד, המכיר את המושגים חדלות פירעון, הסדרי נושים, צ’ק חוזר חשבון מוגבל וכו’, וכן בקי בדיני עבודה ועוד. להכיר הוצאה לפועל איך זה עובד זה אומר להתמצא ולצבור ניסיון באיחוד תיקים, בביטול הגבלות על רישיון נהיגה וכן על יציאה מהארץ, ביטול עיקולים וכו’, חדלות פירעון, הסדר חובות, הפטר, פירוק חברה, פשיטת רגל ועוד. עורך דין המתמחה בהוצאה לפועל איך זה עובד יוביל להגנה משפטית על החייב במהירות של 24 שעות ופחות וינהל משא ומתן מול החייבים.

הוצאה לפועל איך זה עובד (2)
התייעצו עמנו לגבי הוצאה לפועל איך זה עובד

חקירת יכולת בהוצאה לפועל מי חוקר איך ולצורך מה

אחת השאלות הנשאלות ביותר בהקשר של תיקי הוצאה לפועל היא לגבי חקירת יכולת בהוצאה לפועל מי חוקר איך ולצורך מה. ננסה לענות על כך בשורות הקצרות העומדות לרשותנו. חקירת יכולת היא חקירה כלכלית שהחייב מבקש לאחר שהוא מצהיר כי אינו יכול לעמוד בתשלום החוב הנתבע. חקירת יכולת בהוצאה לפועל מי חוקר איך ולצורך מה? החקירה מבוצעת על ידי רשם ההוצאה לפועל המטפל בתיק. במסגרתה חוקרים את מצבו הכלכלי, את נכסיו וגובה הכנסותיו, וכן סך חובותיו והוצאותיו החודשיות של החייב. את הבקשה לחקירת היכולת יכולים להגיש הזוכה או החייב. כאשר הזוכה מבקש חקירת יכולת כוונתו היא להוכיח כי ביכולתו של החייב לשלם את החוב. ואילו כאשר החייב מבקש חקירת יכולת כוונתו היא להוכיח שאינו יכול לעמוד בתשלומים ולקבל הנחה בהוצאה לפועל.

חקירת יכולת בהוצאה לפועל מי חוקר איך ולצורך מה
חקירת יכולת בהוצאה לפועל מי חוקר איך ולצורך מה

מה הדין לגבי חקירת יכולת בהוצאה לפועל מזונות

בישראל מחויבות ההורה לזון את ילדיו היא בהתאם למשפט העברי שבו נקבע כי האב מחויב לספק את צורכי המזון הבסיסיים של הילדים. חובתו של האב נמשכת עד הגיע הילדים לגיל 18. הדבר בא לידי ביטוי בהורים גרושים, והוא מחייב את האב הגרוש לכלכל את ילדיו. ההסדר המקובל הוא שהאב מעביר את התשלום למוסד לביטוח לאומי, ודרכם מועברות הכספים לילדיו. אם האב לא עומד בתשלומים הסדירים מצטבר נגדו חוב בביטוח הלאומי והוא עלול להגיע אף לפתיחת תיק בהוצאה לפועל. אך לעומת חובות אחרים חקירת יכולת בהוצאה לפועל מזונות מאושרת רק במקרים חריגים מאוד. אי עמידה לחקירת יכולת בהוצאה לפועל מזונות עלולה להוביל למאסר או להגבלות אחרות.

חקירת יכולת בהוצאה לפועל מזונות
נעזור לכם גם בחקירת יכולת בהוצאה לפועל בתיק מזונות

איך עושים הסדר נושים בהוצאה לפועל

דרך נוספת להתמודדות עם תיק הוצאה לפועל היא באמצעות הסדר נושים בהוצאה לפועל, חשוב לדעת שבמקרים רבים ניתן להגיע להסדר טוב עם הבנק בעזרת עורך דין עוד בטרם יפתח תיק בהוצאה לפועל נגד החייב, אך כעת אנו דנים במקרים שכבר נפתחו נגדם תיקים בהוצאה לפועל עורך דין מגיע להסדר נושים בהוצאה לפועל כאשר סך החובות נמוך מ-150,000 ₪ ולאחר שהרשם מתרשם כי החייב עומד בתנאי החוק המאפשרים פריסת החוב לתשלומים. פרטי ההסדר הינם רבים, לקבלת מידע מדויק לגבי הסדר נושים בהוצאה לפועל התייעצו עמנו באופן פרטני.

הסדר נושים בהוצאה לפועל
הסדר נושים בהוצאה לפועל – צריך לדעת איך לכוונן

 

 

 

 

עו"ד מישאל גאון
מנהל תיקי המשרד

עו”ד מישאל גאון, מעבר להיות עו”ד וותיק ומשופשף ומומחה מספר אחת במחיקת חובות ולניהול הליכי חדלות פירעון והוצאה לפועל, כבר זכה לנהל בעברו מספר חברות ועסקים ורכש ניסיון רב במגזר העסקי ובעבודה מול הבנקים וגופים ציבוריים גדולים. עו”ד מישאל גאון, משמש כיום כאוטוריטה בתחומי החדלות פירעון ובמילים אחרות- אין כמעט שופט בארץ שלא מכיר אותו (ואת ‘כאב הראש’ שמתלווה לייצוג המשפטי שלו) או כתב עת מקצועי ומכובד שלא מתהדר במאמר מקצועי פרי עטו.

שאלה? כתבו לנו!

פשיטת רגל

חדלות פירעון

שיקום כלכלי

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום,
אני כאן לרשותך
Call Now Button