מאמרים מאת עו"ד לחדלות פירעון ופשיטת רגל

עורך דין גבייה

עורך דין גבייה

כמשרד עורך דין גבייה אנו מתמחים בגביית חובות ובעיקר גביית חובות קטנים וגביית חובות עבריינים. קראו בהרחבה מאת עורך דין לענייני כספים במשרדנו:

הכול על עורך דין גבייה

גביית חובות עבור כל עסק היא עבודה בפני עצמה, לא סתם עבודה שגרתית ומספקת אלא עבודה מפרכת. עסקים גדולים ותאגידים מעסיקים עורך דין גבייה מיוחד שזה כל עיסוקו. אך בעלי עסקים קטנים לפעמים מתעסקים עם חובות של לקוחות בזמן שהיו יכולים להועיל לעסק. במקרים חמורים שלא נראה לכם מוצא גם אתם צריכים לפנות לעורך דין גבייה, גם אם לא בהעסקה קבועה לפחות לגבי תיק ספציפי סבוך. עורך דין גבייה יודע את הכלים שהחוק מעניק לו לגבות חובות. במידת הצורך לפי ראות עיניו, הוא יפתח תיק בהוצאה לפועל כנגד אותו חייב קשה עורף. במקרים אלו – להשתמש עם עו”ד חדלות פירעון וגבייה זהו רווח כספי ורווח של זמן.

עורך דין גבייה
משרד עורך דין המתמחה בגבייה

בתור משרד עורך דין גביית חובות מה אנו נספק לכם?

בעזרת עורך דין גביית חובות תשיגו את מה שמגיע לכם בעד השירות או המוצר שסיפקתם. לכן, אם אתם כבר פונים לעורך דין גביית חובות פנו לעורך דין מומחה ובעל ניסיון בתחום. כמשרד עורך דין גביית חובות מומחה טיפלנו ואנו מטפלים בתיקים של סחורה שסופקה ולא שלמו עבורם גם לאחר בקשות והתרעות רבות, וכן בתיקים של צ’קים של לקוחות שחזרו ולא שולמו לאחר זמן רב. וכן אנו מטפלים בהלוואות חוץ בנקאיות שלא שולמו בזמן או כנגד אדם שנפתח נגדו תיק הוצאה לפועל. אנו מטפלים בתביעה בנאמנות ובשקיפות מלאה. אנו ערוכים לתת מידע בכל רגע נתון ללקוח שלנו. אנו משתדלים לעבוד בזריזות וביעילות מרבית.

עורך דין גביית חובות
עורך דין מיוחד לגביית חובות

עורך דין לענייני כספים

כמו כן כמשרד עורך דין לענייני כספים אנו מתמחים בכל מה שקשור לכספים – כל ענייני הוצאה לפועל, גביית חובות מלקוחות, גביית חובות כללי, תיקים מסחריים ואזרחיים, ייצוג של חייבים וכן ייצוג של זוכים, לקוחות פרטיים ולקוחות עסקיים, שליחת מכתבי התראה, הסכמים וחוזים, צ’ק חוזר חשבון מוגבל, תביעת חוב, עיקול חשבונות בנק, עיקול רכב ומשכורת, עיכוב יציאה מהארץ, הגבלת רישיון נהיגה, הגשת התנגדות בבית משפט ועוד ועוד. כמשרד עורך דין לענייני כספים ותיק ומומחה אנו מייעצים בכל תחומי הוצאה לפועל הן לזוכים והן לחייבים, וכן בכל ענייני חדלות פירעון ושיקום כלכלי. יש לנו אחוזי הצלחה גבוהים מאוד. כמשרד עורך דין לענייני כספים אנו מנהלים מו”מ להסדרי חובות של גופים ושל לקוחות פרטיים. וכן ביטולים של הגבלות על רישיון נהיגה ועל המשכורת ועוד.

עורך דין לענייני כספים
עורך דין מומחה לענייני כספים

יש לנו פתרונות מקיפים עבור גביית חובות קטנים

כמו כן אנו מתמחים בגביית חובות קטנים. לפעמים בעלי עסק עומדים בפני שוקת שבורה כאשר הם עומדים מול רשימה ענקית של חובות קטנים, שההתעסקות בהם שווה לעיתים פחות מהזמן הרב שזה גוזל ובוודאי לא מצדיק פתיחת תיק הנחה בהוצאה לפועל. זה נכון לגבי כל חוב קטן בפני עצמו, אך כאשר מדובר בחובות קטנים מצטברים מדובר במטרד של ממש שאינו מאפשר לעסק להמשיך לפעול כסדרו. עסקים אלה זקוקים לעורך דין המתמחה בתיקים של גביית חובות קטנים. לרוב, בגביית חובות קטנים נסתפק במכתב עורך דין. מניסיוננו זה מועיל בכ-90% מהמקרים.

גביית חובות קטנים
הכוונה בגביית חובות קטנים

ומה לגבי גביית חובות עבריינים לעסקים קטנים

ומה קורה לגבי גביית חובות עבריינים? המחזה הנפוץ ביותר בעניין זה בנוגע לעסקים קטנים ובינוניים, הוא תשלום בצ’ק או בכרטיס אשראי ולבסוף מתברר שמדובר בכרטיס אשראי או צ’ק מזויף. הדבר פוגע בתזרים המזומנים של העסק, בהתחייבויות של העסק לעובדים ולספקים, וכן פוגע בדירוג האשראי ובקבלת אישורים להלוואות. מניסיוננו בגביית חובות עבריינים, בדרך כלל הם מעדיפים להשתמש בצ’קים מאשר בכרטיס אשראי, הסיבות לכך הן רבות, למשל העובדה שהצ’קים אינם תופסים מסגרת לבעליהם, ולכן גם לוקח זמן עד שעולים על הגניבה, מרווח זמן הוא רווח משמעותי מאוד עבור עבריין. בכל מקרה של גביית חובות עבריינים אתם מוזמנים להתייעץ.

גביית חובות עבריינים
הצלחה בגביית חובות של עבריינים

 

עו"ד מישאל גאון
מנהל תיקי המשרד

עו”ד מישאל גאון, מעבר להיות עו”ד וותיק ומשופשף ומומחה מספר אחת במחיקת חובות ולניהול הליכי חדלות פירעון והוצאה לפועל, כבר זכה לנהל בעברו מספר חברות ועסקים ורכש ניסיון רב במגזר העסקי ובעבודה מול הבנקים וגופים ציבוריים גדולים. עו”ד מישאל גאון, משמש כיום כאוטוריטה בתחומי החדלות פירעון ובמילים אחרות- אין כמעט שופט בארץ שלא מכיר אותו (ואת ‘כאב הראש’ שמתלווה לייצוג המשפטי שלו) או כתב עת מקצועי ומכובד שלא מתהדר במאמר מקצועי פרי עטו.

שאלה? כתבו לנו!

פשיטת רגל

חדלות פירעון

שיקום כלכלי

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום,
אני כאן לרשותך
Call Now Button