מאמרים מאת עו"ד לחדלות פירעון ופשיטת רגל

בקשה להסדר נושים

בקשה להסדר נושים

מהי בקשה להסדר נושים? חוק חדלות פירעון שנכנס לתוקף ב-2019 נותן אפשרות לכל בעל חוב לשקם את חייו מהבחינה הכלכלית על ידי הסדר חובות עם הנושים. החוק בא למנוע ולהקטין את המצב שהיה עד אז, שאנשים היו פושטים את הרגל במהירות יחסית כאשר הם לא עמדו בהתחייבויות שלהם. במקום זאת מגדיר החוק את מי שאינו יכול לשלם את חובותיו כחדל פירעון ובמסגרת זו כאמור, הוא עושה הסדר עם הנושים על הסכום החודשי שהוא יכול לשלם לטובת החובות. אולם חשוב להדגיש שגם חדלות פירעון זה לא ‘פיקניק’, החוק מטיל הגבלות על חדל הפירעון. כמו כן הוא צריך להגיש דוח חודשי של ההוצאות וההכנסות שלו ולעמוד בצו תשלומים שקובע עבורו כונס הנכסים או המנהל המיוחד.

בקשה להסדר נושים מה זה?

עד כה נתנו רקע למושג של חדלות פירעון. אם הגעתם למצב של חדלות פירעון חשוב לכם לדעת ולהבין כי אנו יכולים לעמוד לצידכם וללוות אתכם כפי שאנו מלווים מקרים רבים דומים. אנו יכולים ללוות אתכם מקצועית עד לקבלת צו הפטר חלוט, בכל העליות והמורדות של המצב החדש אליו נקלעתם. כולל עזרה לגבי איסור יציאה מהארץ, שימוש בכרטיס אשראי, קבלת תפקיד בתאגיד, בקשה להפחתת צו תשלומים חדלות פירעון ועוד. תוכלו להתקשר אלינו או להשאיר את פרטיכם כאן באתר ואנו ניצור אתכם קשר לשיחת ייעוץ ללא התחייבות. אנו נלווה אתכם ונהייה זמינים בשבילכם עם יחס אישי בכל שלב של החדלות. גם במקרים קשים של עיקולים וכדו’.

בקשה להסדר נושים
אנו נגיש בשבילכם בקשה להסדר נושים

בקשה להסדר נושים 19 א

לשם הגשת הבקשה צריך להוריד טופס בקשה להסדר נושים 19 א

השלבים להגשת בקשה להסדר נושים הם:

  1. הגשת הבקשה לבית המשפט השלום במחוז בו אתם מתגוררים או במחוז בו מצוי העסק שלכם או במחוז בו יש לכם נכסים. (או בבית המשפט השלום מחוז ירושלים).
  2. הגשת העתק מהבקשה לממונה על חדלות פירעון – נדרש תוך 24 שעות מהגשת הבקשה לבית המשפט.
  3. המתנה לקבלת החלטה בעניין.

בכל שלב מומלץ מאוד להסתייע בעורך דין חדלות פירעון מנוסה.

אנו במשרד עורך דין לגביית חובות של עורך הדין מישאל גאון, נוכל לסייע לכם במילוי טופס בקשה להסדר נושים 19 א, כמו גם בקשות להכרעת הממונה בהליכי חדלות פירעון של חייבים יחידים ובהליכי חדלות פירעון לחייבים יחידים ועוד. כמו כן נוכל לייעץ לכם בכל הנוגע למיסוי מקרקעין במקרה של פתיחת הליכי חדלות פירעון של חייב יחיד ובכל הנוגע לתפקידו של הנאמן בהליך חדלות פירעון ועוד ועוד.

בקשה להסדר נושים 19 א
בקשה להסדר נושים 19 א

באיזה מקרים מגישים טופס הצעת הסדר נושים

בקשה להסדר חובות מגישים בדרך כלל כאשר סך החובות המצטבר שלכם הוא מעל 150,000 ₪, אבל לא רק. כמו כן חשוב לדעת שבקשה להסדר חובות ניתן להגיש לא רק במצב של חדלות פירעון אלא אף אם אתם עלולים להיות במצב של חדלות פירעון, או לפני שניתן נגדכם צו לחדלות פירעון, אתם יכולים להגיש טופס הצעת הסדר נושים. וגם בקשה זו צריכה להיות מוגשת לבית המשפט ובמקביל להגיש העתק לממונה על חדלות פירעון. בקשה שכזו גורמת לעיכוב הליכים משפטיים כנגד החייב על ידי הנושים וכן, במקרים מסוימים, לעיכוב הגבלות חייב מוגבל באמצעים. תוכלו להתייעץ עמנו בכל עת על הגשת טופס הצעת הסדר נושים באמצעות הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי של אדם יחיד אשר לו חובות בסכומים גבוהים (מה שנקרא בעבר פשיטת רגל).

טופס הצעת הסדר נושים
טופס הצעת הסדר נושים

מתי מועיל טופס הסדר נושים ומה הוא מועיל

כאמור, חייב יכול להגיש טופס הסדר נושים גם לפני שהחל נגדו הליך פשיטת רגל. אם כבר החל נגדו הליך פשיטת רגל עדיין לא מאוחר, אנו יכולים להגיש בקשה להסדר בכדי לעכב את צו הכינוס. אך בכדי שבית המשפט ישקול זאת בחיוב בשלב זה עליכם להציע לנושים בהסדר זה לשלם לפחות 30% מהחוב. ולסיכום: אתם יכולים להגיע להסדר עם הנושים ב-4 מצבים:

  • לפני פתיחת הליך פשיטת רגל.
  • אחרי פתיחת הליך פשיטת רגל אבל לפני צו כינוס.
  • אחרי צו כינוס אבל לפני הכרזה על פשיטת רגל.
  • אחרי ההכרזה על פשיטת רגל.

בכל מצב של הגשה ישנם שינויי דין ולכן אנחנו כאן, בכדי לעזור לכם באופן פרטני.

צרו עמנו קשר כבר עכשיו לגבי טופס הסדר נושים.

טופס הסדר נושים
טופס הסדר נושים
עו"ד מישאל גאון
מנהל תיקי המשרד

עו”ד מישאל גאון, מעבר להיות עו”ד וותיק ומשופשף ומומחה מספר אחת במחיקת חובות ולניהול הליכי חדלות פירעון והוצאה לפועל, כבר זכה לנהל בעברו מספר חברות ועסקים ורכש ניסיון רב במגזר העסקי ובעבודה מול הבנקים וגופים ציבוריים גדולים. עו”ד מישאל גאון, משמש כיום כאוטוריטה בתחומי החדלות פירעון ובמילים אחרות- אין כמעט שופט בארץ שלא מכיר אותו (ואת ‘כאב הראש’ שמתלווה לייצוג המשפטי שלו) או כתב עת מקצועי ומכובד שלא מתהדר במאמר מקצועי פרי עטו.

שאלה? כתבו לנו!

פשיטת רגל

חדלות פירעון

שיקום כלכלי

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום,
אני כאן לרשותך
Call Now Button