מאמרים מאת עו"ד לחדלות פירעון ופשיטת רגל

עורך דין חדלות פירעון לעסקים קטנים

עורך דין חדלות פירעון לעסקים קטנים זה בדיוק מה שאתם צריכים כרגע. במידת הצורך נשקול פתיחת הליך פשיטת רגל לעסקים בחובות, יש לנו ניסיון רב בפשיטת רגל לעסקים, יש לנו גם ניסיון בהסדר חובות מול בנקים לעוסק מורשה בחובות. בסוף המאמר תקראו מה כולל שיקום כלכלי לבעלי עסקים?

 

איך מועיל עורך דין חדלות פירעון לעסקים קטנים

אם אתם במצב של קשיים כלכליים לעסק בואו להתייעצות ראשונית עם עורך דין חדלות פירעון לעסקים קטנים. המצב אליו נקלעתם הוא מוכר ודי מובן בתקופת הקורונה. אתם לא צריכים להרגיש חריגים במצבכם. כמשרד עורך דין חדלות פירעון לעסקים קטנים, יש לנו הרבה פתרונות ורעיונות יצירתיים לחלץ עסקים קטנים שנקלעו לקשיים. אנו נדע איך להתמודד עם עיקולים, תיקי הוצאה לפועל וכו’. יש לנו ניסיון בחתימת הסדרי חוב עם בנקים וגופים חוץ בנקאיים, במצבים מסוימים אנו נפעל למחיקת החובות על מנת שתוכלו לצאת לדרך כלכלית חדשה. רק זכרו, כמעט תמיד יש מה לעשות!

עורך דין חדלות פירעון לעסקים קטנים
עורך דין חדלות פירעון לעסקים קטנים

במידת הצורך נשקול פתיחת הליך פשיטת רגל לעסקים בחובות

במידת הצורך נוביל אתכם להליך של פשיטת רגל לעסקים בחובות, הליך אפקטיבי ויעיל שיוליך אתכם לכיוון היציאה מהחובות והקשיים. רק דעו שלאחר תהליך פשיטת רגל לעסקים בחובות ניתן להגיש בקשת הפטר, גם שם אנו נהייה לצדכם ונלווה אתכם על כל צעד ושעל. רבים במצבכם מוטרדים מהשאלה האם במסגרת הפעלת הליך פשיטת רגל לעסקים בחובות יכולים הנושים לעקל מהם נכסים. התשובה חיובית, אך כאשר יודעים היטב את החוקים והכללים בעניין אפשר גם על זה להתגבר.

פשיטת רגל לעסקים בחובות
פשיטת רגל לעסקים בחובות

פשיטת רגל לעסקים – מה התהליך

הליך פתיחת תיק פשיטת רגל לעסקים מתחיל לאחר אישור הרשם, אז נכנסים למשא ומתן על הסדר נושים לתשלום החוב בהתאם ליכולת הכלכלית של החייב – בעל העסק. ככל שעורך הדין יותר מנוסה ומומחה בתיקים מן הסוג הזה הוא יפעל להכניס במסגרת ההסכם את הסכמת הנושים לביטול מלא של עיקולים או חלקם. עורך דין מומחה בקי בכל דיני פשיטת רגל לעסקים גם בשינויים החדשים שנכנסו לתוקף ב-2018 מה שנקרא חוק חדלות פירעון עורכי דין. לאחר מכן ילווה וינחה אתכם עורך הדין לבקשת ההפטר. המטרה העומדת מול עיניו של עורך הדין היא סיוע לבעל העסק להשתקם כלכלית ואולי לבנות מחדש את העסק.

פשיטת רגל לעסקים
פשיטת רגל לעסקים – התהליך

יש לנו ניסיון בהסדר חובות מול בנקים לעוסק מורשה בחובות

כאמור הסדר חובות מול בנקים לעוסק מורשה בחובות עושים לאחר הליך פשיטת רגל לחברה או לעסק, המצב האידיאלי ביותר לעסק שנמצא בקשיים כלכליים חמורים הוא לתפוס את המצב רגע לפני פשיטת הרגל ולפנות במצב זה לעורך דין בעל ניסיון בהסדר חובות מול בנקים לעוסק מורשה בחובות. במשרדנו אנו נותנים מגוון שירותים לעסקים שנקלעו לקשיי תזרים. משרדנו מעניק ליווי משפטי וליווי לשיקום כלכלי, וכן הסדר חובות מול בנקים לעוסק מורשה בחובות. אנו בקיאים בכל היבטי חדלות פירעון, פשיטת רגל והוצאה לפועל. אנו מגישים הרבה לקוחות להסדרים מול הבנקים או להפטר חובות. גם במהלך הקורונה המשכנו לעבוד ולהעניק את מיטב השירותים שלנו בתחום פשיטת רגל.

הסדר חובות מול בנקים לעוסק מורשה בחובות
הסדר חובות מול בנקים? תנו לנו לדבר עם הבנק…

שיקום כלכלי לבעלי עסקים מה זה כולל

יציאה ממשבר כלכלי דורש זמן וסבלנות. אך ככל שתפנו מאוחר יותר כך זה ידרוש יותר זמן ויותר סבלנות. הדבר החשוב ביותר במצב כזה הוא להיזהר מחובות לשוק האפור. אם הגעתם עד כאן סימן שעברתם בהצלחה את האתגרים הקשים. כעת אתם בשלים לתהליך שיקום כלכלי לבעלי עסקים. שיקום כלכלי לבעלי עסקים מורכב משני רבדים 1. הרובד המשפטי באמצעות המשך הליווי המשפטי וייעוץ לגבי כל החלטה שתקבלו כדי לדעת איך הוא משפיע על ההסדרים והתיק בהוצאה לפועל וכן הסיכונים המשפטיים הכרוכים בכך. 2. ניהול וליווי פיננסי של איש מקצוע. שילוב של שני התחומים יביאו אתכם לחישוב מסלול מחדש באופן מושכל, אתם ודאי תעדיפו לפתוח מחדש את העסק ולעסוק בתחום המוכר לכם מאז ומעולם. בשלב זה שיקום כלכלי לבעלי עסקים זה מה שאתם צריכים, ואת זה תוכלו לקבל אצלנו באופן מקצועי ובעיקר אנושי ומבין.

שיקום כלכלי לבעלי עסקים
שיקום כלכלי לבעלי עסקים מה זה כולל

 

 

עו"ד מישאל גאון
מנהל תיקי המשרד

עו”ד מישאל גאון, מעבר להיות עו”ד וותיק ומשופשף ומומחה מספר אחת במחיקת חובות ולניהול הליכי חדלות פירעון והוצאה לפועל, כבר זכה לנהל בעברו מספר חברות ועסקים ורכש ניסיון רב במגזר העסקי ובעבודה מול הבנקים וגופים ציבוריים גדולים. עו”ד מישאל גאון, משמש כיום כאוטוריטה בתחומי החדלות פירעון ובמילים אחרות- אין כמעט שופט בארץ שלא מכיר אותו (ואת ‘כאב הראש’ שמתלווה לייצוג המשפטי שלו) או כתב עת מקצועי ומכובד שלא מתהדר במאמר מקצועי פרי עטו.

שאלה? כתבו לנו!

פשיטת רגל

חדלות פירעון

שיקום כלכלי

נקלעת לחובות?
הסדר חובות שיוציא אותך מהבוץ.
עם התאמת פיתרון בול בשבילך!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם

*בכפוף לבדיקת התאמה
פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום,
אני כאן לרשותך
Call Now Button