מאמרים מאת עו"ד לחדלות פירעון ופשיטת רגל

עורך דין לענייני הוצאה לפועל

עורך דין לענייני הוצאה לפועל

מניסיוננו כמשרד עורך דין לענייני הוצאה לפועל, למדנו שאנשים פרטיים וחברות – אם הם מוצאים את עצמם בהליכי ההוצאה לפועל, הם מבולבלים ומתוסכלים מאוד. אנו עושים כמיטב יכולתנו להעניק ללקוחותינו לא רק שירות מקצועי אלא גם מאוד אישי.

עורך דין לענייני הוצאה לפועל

הניסיון שלנו לאורך שנים רבות בתיקים שונים, בייצוג נושים וחייבים כאחד, נותן לנו ראייה רחבה ומאפשר לנו לסיים כל תיק במהירות האפשרית, תוך חיסכון ניכר בהוצאות.

יש לנו ניסיון רב בייצוג חייבים בהוצאה לפועל, מחיקת חובות והפטר מחובות בהתאם לנהלים החדשים. כמו כן יש לנו ניסיון רב בביטול הגבלות על חשבונות בנק, ביטול הגבלות על רישיון הנהיגה, הסדרי חוב מול בנקים ונושים אחרים, ייצוג נושים בהוצאה לפועל, גביית חובות לחברות ועסקים פרטיים, גביית צ’קים מסחריים ופרטיים, הסדרים עם חייבים, ייצוג נושים כנגד תביעות חייבים, ערעורים על החלטות של ההוצאה לפועל, הוצאה לפועל על פסקי דין, הסדרי חובות מול הבנקים ועוד.

עורך דין לענייני הוצאה לפועל
עורך דין לענייני הוצאה לפועל עם ניסיון רב שנים

שכר טרחת עורך דין בהוצאה לפועל

בכל תיק המתנהל בהוצאה לפועל, בית המשפט רשאי לפסוק לחייב הוצאות סבירות ושכר טרחת עורך דין בהוצאה לפועל שהנושה היה נזקק לו. בקביעת סכום ההוצאות, כולל שכר טרחת עורך דין חדלות פירעון, ישקול בית המשפט בין היתר: האם ניסה החייב להתחמק מתשלום פסק הדין, מה שמגדיל את הוצאות הנושה לגביית הכספים.

במשרדנו אנו מטפלים וטיפלנו בתיקים של הוצאה לפועל הקשורים לקרנות צדקה, לאכיפה של פסקי דין לטובת נושים, לטובת זוכים בתיק מזונות, לטובת חייבים בהוצאה לפועל הכוללים ביטול הגבלות, ביטול עיקולים וביטול עיכוב יציאה מישראל, וכן דחיית תאריך סופי להגשת מסמכים. כמו כן טיפלנו בהצלחה בביטול קנסות ואגרות, החזרים מהמרכז לגביית קנסות, בתיקי הוצאה לפועל של אסירים, ייעוץ וייצוג משפטי, בקשת סיוע משפטי, נפגעי עבירה, בקשת חומרי חקירה, דיני הוצאה לפועל ביהודה ושומרון, הוצאה לפועל בענייני שעבודים ומשכנתאות, רישום וביטול שעבודים וטאבו.

אנו מטפלים גם בענייני הוצאה לפועל הקשורים לארגונים ומוסדות ללא מטרות רווח, וכן פירוק עמותות, פתיחת תיקי הוצאה לפועל, פתיחת תיקי מזונות, פסקי דין של בתי משפט פיננסיים, בטחונות, אכיפה והוצאה לפועל, פתיחת חשבון חדש לבעל תיקים פתוחים בהוצאה לפועל, בקשת הפחתת חוב, בקשה לכינוס נכסים, בקשת מידע על חייב, בקשה לאיחוד תיקים, קביעת שכר טרחת עורך דין בהוצאה לפועל ועוד ועוד.

שכר טרחת עורך דין בהוצאה לפועל
שכר טרחת עורך דין בהוצאה לפועל לפי העבודה בשטח

פתיחת תיק הוצלפ

בין היתר, אנו מומחים בפתיחת תיק הוצלפ במערכת הגבייה. רשות מערכת אכיפת החוק והגבייה הוקמה בינואר 2009 במסגרת רפורמה מקיפה שכללה הפרדת מערך האכיפה והגבייה ממערכת בתי המשפט. הרשות הוקמה כיחידת עזר עצמאית של משרד המשפטים והיא אחראית על אכיפת החלטות שיפוטיות וגביית חובות וקנסות. הרשות מורכבת ממערך ההוצאה לפועל, המרכז לגביית קנסות, אגרות והוצאות וממנהל הגבייה הממשלתי. כדי שפתיחת תיק הוצלפ תהייה יעילה יש לפתוח את התיק באמצעות עורך דין שיקים חוזרים שמומחה לעניינים אלו.

פתיחת תיק הוצלפ
פתיחת תיק הוצלפ. אנו נייצג אתכם

פתיחת תיק הוצל”פ

לאחר שמבוצעת פתיחת תיק הוצל”פ, מערכת ההוצאה לפועל מבצעת פסקי דין (לרבות פסקי דין לתשלום מזונות) או החלטות בית משפט אחרות בעניינים אזרחיים. כמו כן, נגבים חובות נוספים, שהם בגדר פסקי דין: תביעות על סכום של עד 75,000 שקלים, שיקים ושטרות, משכון ומשכנתאות. על פי רוב עוסקת ההוצאה לפועל באכיפת חובות בין יחידים, אם כי לעיתים פועלים באמצעותה גם גופים ממלכתיים לאכיפת חובותיהם.

מערכת ההוצאה לפועל בנויה על מנגנון שמונע על ידי הנושים, כלומר, הסנקציות על החייב יוטלו רק על פי בקשת הנושה, אך רק לאחר אישור הגורם המוסמך. הגורם המוסמך יכול להיות רשם ההוצאה לפועל, שהוא הגורם השיפוטי בסניפי ההוצאה לפועל, או מנהל סניף ההוצאה לפועל, שהוא הגורם המנהלי הבכיר ביותר בסניפי ההוצאה לפועל. על הגורם המוסמך לשמוע את הבקשות ולתת החלטות תוך בחינת מכלול השיקולים הרלוונטיים ואיזון מתמיד בין זכויות הנושה לזכויות החייב.

כאמור, אנו יכולים לייצג אתכם ולסייע בידכם בכל תחומי העניין של מערכת ההוצאה לפועל. אצלנו תקבלו עבודה מעמיקה, יסודית ומקצועית, תוך חתירה להגיע לתוצאות הטובות ביותר. הצעד הבא שלכם להצלחה בפתיחת תיק הוצל”פ או לפתיחת חשבון לאחר קבלת הפטר הוא לתאם אתנו שיחת חינם ייעוץ ראשונית חינם. כמשרד עורך דין לענייני הוצאה לפועל בעל ניסיון רב, אנו נכוון אתכם למסלול ולאסטרטגיה הנכונה ביותר עבורכם.

מכירים אולי חברים שהמאמר הזה יכול לסייע להם? שתפו להם את המאמר!

פתיחת תיק הוצל"פ
ניסיון רב בפתיחת תיק הוצל”פ
עו"ד מישאל גאון
מנהל תיקי המשרד

עו”ד מישאל גאון, מעבר להיות עו”ד וותיק ומשופשף ומומחה מספר אחת במחיקת חובות ולניהול הליכי חדלות פירעון והוצאה לפועל, כבר זכה לנהל בעברו מספר חברות ועסקים ורכש ניסיון רב במגזר העסקי ובעבודה מול הבנקים וגופים ציבוריים גדולים. עו”ד מישאל גאון, משמש כיום כאוטוריטה בתחומי החדלות פירעון ובמילים אחרות- אין כמעט שופט בארץ שלא מכיר אותו (ואת ‘כאב הראש’ שמתלווה לייצוג המשפטי שלו) או כתב עת מקצועי ומכובד שלא מתהדר במאמר מקצועי פרי עטו.

שאלה? כתבו לנו!

פשיטת רגל

חדלות פירעון

שיקום כלכלי

נקלעת לחובות?
הסדר חובות שיוציא אותך מהבוץ.
עם התאמת פיתרון בול בשבילך!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם

*בכפוף לבדיקת התאמה
פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום,
אני כאן לרשותך
Call Now Button