מאמרים מאת עו"ד לחדלות פירעון ופשיטת רגל

מחיקת חובות לבנקים

מחיקת חובות לבנקים

הכול על הסדר חובות מול הבנקים – איך עושים סגירת ומחיקת חובות לבנקים, מתי כדאי להוציא הלוואה גדולה להסדר חובות ומתי לא מומלץ להוציא הלוואת הסדר חובות.

איך להגיע ליציבות כלכלית ולמצב של מחיקת חובות לבנקים

כל עורך דין – ובעיקר עורך דין מומלץ לפשיטת רגל – יגיד לכם את אותו משפט: “מחיקת חובות לבנקים ולמשכנתאות זה דבר ראשון”. אל תשאירו חובות פתוחים בבנקים. הוצאה לפועל זה רק אחד ה’סוכריות’ שהם עלולים להרעיף עליכם. איך עושים זאת? אנו מדברים כאן על מקרים של תסבוכת כלכלית, ואז נשאלת השאלה איך באמת עושים מחיקת חובות לבנקים? התשובה מתחילה בלהיות מסודרים. כמאמר הפתגם “סוף מעשה במחשבה תחילה”. הצעד הראשון במחיקת חובות לבנקים מתחילה ברשימה מסודרת של כל הבנקים שיש לכם שם הלוואות פתוחות, כולל משכנתא, כולל חריגות מאושרות (סכום המינוס) ועוד. לאחר מכן צרפו לרשימה חובות לאנשים פרטיים וגופים חיצוניים, כגון – חשמל, מים, ארנונה, חברים, שכנים, שותפים לעסק, הלוואות חוץ בנקאיות וכו’.

מחיקת חובות לבנקים
מחיקת חובות לבנקים

מתי מומלץ להוציא הלוואה גדולה להסדר חובות?

הרשימה מוכנה? יפה! כעת סכמו את סך כל החובות. אם ההכנסה שלכם מאפשרת ותוכלו לעמוד בתשלום חודשי קבוע, עדיף שתאחדו את כל החובות לחוב אחד גדול על ידי הוצאת הלוואה גדולה להסדר חובות בפריסה מקסימלית או פריסה קטנה יותר – לפי היכולות שלכם. ובתנאי שאכן כל החובות יוסדרו באמצעות הלוואה זו. תנאי נוסף להוצאת הלוואה גדולה להסדר חובות הוא התבוננות בסיבה שהביאה אתכם למצב זה. אם מדובר בהוצאה רפואית לא צפויה או הוצאה אחרת פתאומית וסביר להניח שלא תיגררו שוב למצב הנוכחי – אתם בדרך הנכונה. אולם אם הסיבה היא התנהלות כלכלית לא נכונה עדיף שלא תוציאו הלוואה גדולה להסדר חובות וגם לא לשם מחיקת חובות לבנק הפועלים וכדומה. המצב עלול לגרום לכם לאשליית רווחה ויגרור אתכם שוב למצב הקודם.

הלוואה גדולה להסדר חובות
הלוואה גדולה להסדר חובות

הלוואת הסדר חובות – מתי לא מומלץ

אז כאמור, הלוואת הסדר חובות היא לא תמיד פתרון. הלוואת הסדר חובות עלולה להיות מסוכנת, אתם עלולים להיגרר (שוב) להוצאה לפועל, ואז מצבכם יהיה בכי רע, גם בקשות להקלות מסוימות שבדרך כלל מאושרות על ידי הרשם, במקרה שלכם הוא לא יאשר – בעקבות העבר הבעייתי. בטרם תחשבו על הלוואת הסדר חובות עליכם להתייעץ עם יועץ לכלכלת משפחה. הדבר מתאפשר היום יותר מבעבר, קיימים גופים המעניקים ייעוץ לכלכלת בית נבונה ונכונה חלקם בתשלום חלקם ללא תמורה (ארגון ‘פעמונים’ למשל). כמרשד עורך דין גבייה הער למצב אנו ממליצים לפנות אליהם ובמקביל פנייה אלינו לקבלת ייעוץ משפטי.

 

הלוואת הסדר חובות
הלוואת הסדר חובות

הצעד החשוב ביותר – סגירת חובות לבנקים

נמשיך במה שהתחלנו – סגירת חובות לבנקים ומשכנתאות היא אחת הפעולות החשובות והחיוניות ביותר בדרך ליציאה לשלווה כלכלית. לכן בתיקים המתנהלים אצלנו אנו חותרים דבר ראשון לסגירת חובות לבנקים. ולצורך כך נדרשים הרבה סבלנות ואורך רוח, הן של הלקוח והן שלנו עצמנו בהתנהלות מול הבנק. רק כך נוכל להצליח במשימה של סגירת חובות לבנקים. התשלום הקטן יחסית שתשלמו לנו לניהול המשא ומתן הוא ודאי שווה יותר מכל סכום שהייתם צריכים לשלם לולא הליווי המשפטי ובוודאי ששווה יותר מהכסף שמשלם אדם שנפתח נגדו תיק הוצאה לפועל.

סגירת חובות לבנקים
סגירת חובות לבנקים

ייעוץ ראשוני לגבי הסדר חובות מול הבנקים

יש לנו ניסיון בהסדר חובות מול הבנקים, ונשמח לעזור לכם לצאת לחיים של רווחה כלכלית ללא בריחה תמידית מהצל השחור של החובות המעיקים. נשמח לתת לכם ייעוץ ראשוני לגבי הסדר חובות מול הבנקים גם לאחר שנפתח כבר תיק בהוצאה לפועל, או בכל תחומי ההוצאה לפועל וחדלות פירעון. המחירים שלנו הם מחירים נוחים וסבירים בעיקר כאשר מדובר בהסדר חובות מול הבנקים או כל התמודדות מול ההוצאה לפועל. נשמח לעמוד לשירותכם.

הסדר חובות מול הבנקים
הסדר חובות מול הבנקים

 

 

 

 

 

 

 

עו"ד מישאל גאון
מנהל תיקי המשרד

עו”ד מישאל גאון, מעבר להיות עו”ד וותיק ומשופשף ומומחה מספר אחת במחיקת חובות ולניהול הליכי חדלות פירעון והוצאה לפועל, כבר זכה לנהל בעברו מספר חברות ועסקים ורכש ניסיון רב במגזר העסקי ובעבודה מול הבנקים וגופים ציבוריים גדולים. עו”ד מישאל גאון, משמש כיום כאוטוריטה בתחומי החדלות פירעון ובמילים אחרות- אין כמעט שופט בארץ שלא מכיר אותו (ואת ‘כאב הראש’ שמתלווה לייצוג המשפטי שלו) או כתב עת מקצועי ומכובד שלא מתהדר במאמר מקצועי פרי עטו.

שאלה? כתבו לנו!

פשיטת רגל

חדלות פירעון

שיקום כלכלי

נקלעת לחובות?
הסדר חובות שיוציא אותך מהבוץ.
עם התאמת פיתרון בול בשבילך!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם

*בכפוף לבדיקת התאמה
פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום,
אני כאן לרשותך
Call Now Button