מאמרים מאת עו"ד לחדלות פירעון ופשיטת רגל

תשלום חובות למס הכנסה

תשלום חובות למס הכנסה

תשלום חובות למס הכנסה כדאי לעשות בזמן, ניתן לשלם גם בכרטיס אשראי ובאמצעי תשלום נוספים. אם כבר נגררתם לחובות בעסק ואתם לא עומדים בתשלומים למס הכנסה או לגופים אחרים התייעצו עמנו איך להתמודד עם חובות לעסקים, וכן לגבי הסדר חובות בהוצאה לפועל לחברה או עסק מורשה.

ממשקפיים של עורך דין – מה מונע תשלום חובות למס הכנסה

ראשית, כמשרד עורך דין חדלות פירעון מומלץ, מתוך ניסיוננו הרב בתחום, כמעט תמיד כשגוררים חובות לכל גוף שהוא העניינים מסתבכים. כך גם לגבי תשלום חובות למס הכנסה מומלץ לעמוד בזמנים ולא לגרור את התשלום, גם אם הוא נראה גבוה ולא הגיוני. תשלום חובות למס הכנסה ניתן לעשות באופן מקוון דרך האינטרנט. באתר של משרד האוצר נכנסים לקישור של רשות המיסים או להגיע ישירות לאתר של רשות המיסים על ידי חיפוש בגוגל. שם נכנסים ללינק ‘תשלומי מ”ה וחובות’ ולאחר מכן ‘תשלום חובות למס הכנסה’ שם ניתן לשלם את החוב.

 

תשלום חובות למס הכנסה (2)
תשלום חובות למס הכנסה

כל המידע על תשלום חוב למס הכנסה בכרטיס אשראי

שם באתר תוכלו גם לעשות תשלום חוב למס הכנסה בכרטיס אשראי. לאחר שממלאים את הפרטים – מספר תיק, כתובת דואר אלקטרוני וסוג התשלום המבוקש בוחרים את אופן התשלום. חשוב לדעת מראש: תשלום חוב למס הכנסה בכרטיס אשראי ניתן לעשות בתשלום אחד בלבד ובאמצעות כרטיס הרשום על שם בעל התיק בלבד. במקביל לתשלום חוב למס הכנסה בכרטיס אשראי ניתן גם לשלם באמצעות שובר תשלום בבנק הדואר או בהעברה בנקאית. כאמור, חשוב לשלם את התשלומים בהקדם ולא להיגרר לחובות. פיגור בתשלומים לרשויות הוא אחד הגורמים המרכזיים להסתבכות של עסקים בחובות ובסופו של דבר העסק עלול ליפול לפשיטת רגל.

תשלום חוב למס הכנסה בכרטיס אשראי
תשלום חוב למס הכנסה בכרטיס אשראי

איך להתמודד עם חובות לעסקים

עד עתה דיברנו על מניעה, אך אם העסק שלכם כבר הסתבך בחובות, השאלה היא איך להתמודד עם חובות לעסקים. השאלה נשאלת בעוצמה כעת לאחר מגפת הקורונה, המצב גרם לעסקים רבים להיות פתוחים וסגורים לסירוגין, מה שגרם לבלבול ולחובות לעסקים. האמת, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, אנחנו נענה לכם איך להתמודד עם חובות לעסקים ואיך עושים שיקום כלכלי לחברות. הייעוץ שלנו הוא מפורט מאוד ורחב מכדי לתמצת במסגרת מאמר קצר באתר, הייעוץ הוא פרטני, לכל אחד לפי מצבו. לכן אנו ממליצים לכם לא להתמהמה ולהתייעץ אתנו איך להתמודד עם חובות לעסקים לפני שהם מגיעים להוצאה לפועל או גופים אחרים לא נעימים. בנושאים כגון אלו לא מומלץ להתמהמה, צרו אתנו קשר כבר עכשיו.

איך להתמודד עם חובות לעסקים
איך להתמודד עם חובות לעסקים

הסדר חובות בהוצאה לפועל לחברה

גם כאשר כבר נפתח נגדכם תיק בהוצאה לפועל אל תיבהלו, אם תפעלו נכון לא תגיעו למצבים בלתי הפיכים. התהליך מתחיל בקבלת התראה מהוצאה לפועל, בהתראה מודיעה הוצאה לפועל על פתיחת תיק תוך מספר ימים מסוים (בדרך כלל 21 יום) באם לא יסודר החוב. אם יודעים איך ומתי לעשות הסדר חובות בהוצאה לפועל לחברה, איזה מסמכים צריך להגיש, ואכן פועלים לפי הכללים הדבר לא אמור להסתבך. גם כאן הייעוץ מסתעף להרבה פרטים ולכן אתם מוזמנים להתייעץ אתנו דרך מספר הטלפון או הלינק ‘צרו קשר’ באתר שלנו. אנו נסביר לכם ונלווה אתכם על כל צעד ושעל לגבי הסדר חובות בהוצאה לפועל לחברה וכן לגבי קשיים כלכליים לחברה בחובות או איחוד תיקים לעוסק מורשה. התקשרו אליו כעת לייעוץ פרטני.

 

הסדר חובות בהוצאה לפועל (2)
הסדר חובות בהוצאה לפועל

 

עו"ד מישאל גאון
מנהל תיקי המשרד

עו”ד מישאל גאון, מעבר להיות עו”ד וותיק ומשופשף ומומחה מספר אחת במחיקת חובות ולניהול הליכי חדלות פירעון והוצאה לפועל, כבר זכה לנהל בעברו מספר חברות ועסקים ורכש ניסיון רב במגזר העסקי ובעבודה מול הבנקים וגופים ציבוריים גדולים. עו”ד מישאל גאון, משמש כיום כאוטוריטה בתחומי החדלות פירעון ובמילים אחרות- אין כמעט שופט בארץ שלא מכיר אותו (ואת ‘כאב הראש’ שמתלווה לייצוג המשפטי שלו) או כתב עת מקצועי ומכובד שלא מתהדר במאמר מקצועי פרי עטו.

שאלה? כתבו לנו!

פשיטת רגל

חדלות פירעון

שיקום כלכלי

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום,
אני כאן לרשותך
Call Now Button