מאמרים מאת עו"ד לחדלות פירעון ופשיטת רגל

איחוד תיקים לעוסק מורשה

איחוד תיקים לעוסק מורשה

במאמר הבא תקבלו תשובות לשאלות שתמיד רציתם לשאול. האם איחוד תיקים לעוסק מורשה זה משהו שעובד? הסדר חובות בהוצאה לפועל לעסקים, למה  הכוונה? הסדר חובות לבעלי עסקים האם לעשות באמצעות עורך דין חדלות פירעון מומלץ או חובה, והאם יש הבדל אם מדובר בחובות מול בנקים או שמדובר בחובות לגופים אחרים? ולבסוף, האם חדלות פירעון לעוסק מורשה בחובות היא פעולה מומלצת.

האם איחוד תיקים לעוסק מורשה זה משהו שעובד?

עוסק מורשה להבדיל מחברה או תאגיד, לא קל לנהל. עוסק מורשה בהגדרתו הוא עסק בינוני או קטן, שבו לרוב, הבוס הוא גם המנכ”ל וגם אחראי מחלקת פרסום, משאבי אנוש, ייצור, מכירות ועוד. מצב זה עלול להביא את העסק לחובות לא מטופלים שרק תופחים עם הזמן, ולבסוף למצוא את עצמו עם כמה תיקים פתוחים בהוצאה לפועל. תיק בהוצאה לפועל מסבך יותר את בעל העסק זה מטיל עליו מגבלות ובעיקר מטיל עליו סכומים גבוהים לתשלום מדי חודש בחודשו. במקרים כגון אלו אנו נבחן כמה פתרונות לפי המצב האינדיבידואלי והספציפי של העסק. אחד מהפתרונות האפשריות הוא לבחון אופציה של איחוד תיקים לעוסק מורשה. אתם בטח תוהים מה זה איחוד תיקים לעוסק מורשה? איחוד תיקים לעוסק מורשה מאחד את כל התיקים הפתוחים בהוצאה לכדי תיק אחד ויחיד שהתשלומים שם נמוכים וקבועים, מה שנותן מרווח נשימה לבעל העסק ואפשרות לתכנן את העתיד ולכלכל את ביתו. גם הנושים, אם הם רוצים לפעול נגדו הם יכולים לפעול רק במסגרת אותו תיק.

איחוד תיקים לעוסק מורשה
איחוד תיקים לעוסק מורשה זה רק אנחנו

הסדר חובות בהוצאה לפועל לעסקים – למה  הכוונה?

איחוד תיקים זה רק אחד מהסוגים של הסדר חובות בהוצאה לפועל לעסקים, יש עוד כמה סוגים של  הסדר חובות בהוצאה לפועל לעסקים. לאחר הכרזה על פשיטת רגל או כצעד אחרון לפני פשיטת רגל של עסק בודקים האם אפשרי להשאיר את העסק פעיל או האם זה אפילו יותר יעיל ויכול לכסות חלק מהחובות, אם כן, מכניסים את העסק לתהליך של הבראה, במסגרת תהליך ההבראה והשיקום חותמים הצדדים על הסדר תשלומים מוסכם. יש גם הסדר חובות בהוצאה לפועל לעסקים שהופעלו עליהם סנקציות שונות כגון עיקולים, הגבלה על חידוש רישיון הנהיגה ועוד. במקרה זה יכול החייב לפנות בעצמו לנושים או באמצעות עורך דין הוצאה לפועל לעסק בחובות (יותר מומלץ) ולהגיע איתם להסדר תשלומים.

הסדר חובות בהוצאה לפועל לעסקים
הסדר חובות בהוצאה לפועל לעסקים

הסדר חובות לבעלי עסקים מומלץ לעשות באמצעות עורך דין

במקרה שהחייב בעצמו או באמצעות עורך דינו הגיעו להסדר חובות לבעלי עסקים עליהם לחתום על חוזה המכיל את סעיפי ההסכם ועל הנושה מוטלת חובה ליידע את ההוצאה לפועל על דבר ההסכם. בעניין הסדר חובות לבעלי עסקים יש עוד פרטים רבים שידועים לעורכי הדין כאנשי מקצוע ומתוך ניסיונם, לכן קיימת עדיפות עליונה כאמור, לגשת להסדר חובות לבעלי עסקים רק עם עורך דין חדלות פירעון לעסקים קטנים הבקי בנבכי החוקים וכמובן בעל ניסיון ספציפי בתחום.

הסדר חובות לבעלי עסקים
אנו עושים הסדר חובות לבעלי עסקים באופן רשמי ומסודר

הסדר חובות מול בנקים לעסק בחובות רק באמצעות עורך דין

יש כלל שאומר: “עם בנקים לא מתחילים”, במקרה שלנו יש בזה משהו של אמת… אם הבנק פתח נגדכם תיק בהוצאה לפועל אתם די בצרות… הם מעסיקים עורכי דין במיוחד לנישה הזאת של חובות והלוואות לא מוחזרות או שמוחזרות באיחור. ועד כמה שזה נשמע אכזרי בדרך כלל הם נטפלים לבעלי החובות חסרי היכולת. לכן בכל מקרה של קשיים כלכליים לעסק או וויכוח עם הבנק עדיף להגיע למצב של הסדר חובות מול בנקים לעסק בחובות. ואם בכל חוב חשוב להגיע להסדר באמצעות איש מקצוע מומחה ומנוסה, כאן הדבר חשוב שבעתיים. הסדר חובות מול בנקים לעסק בחובות עושים רק באמצעות עורך דין מומחה ומנוסה. למשרדנו ניסיון רב בהסדר חובות מול בנקים לעסק בחובות.

הסדר חובות מול בנקים לעסק בחובות
הסדר חובות מול בנקים לעסק בחובות

חדלות פירעון לעוסק מורשה בחובות היא פעולה מומלצת?

בנוסף לנאמר לעיל, היתרון בליווי של עורך דין מנוסה בתחומים אלה הוא הגב המקצועי שאתם מקבלים לאורך כל הדרך, הוא ידריך אתכם בכל שלב בתהליך. הוא יודע מתי והאם כדאי להגיש בקשה על הכרזת חדלות פירעון לעוסק מורשה בחובות. לעתים רבות עורך דין מנוסה יכול להסיר עיקולים בקלות ללא שידרשו מהחייב להיכנס לתהליכים קשים ומורכבים. באופן כללי להיכנס למצב של חדלות פירעון לעוסק מורשה בחובות הוא פחות מומלץ. הוא קורץ מאוד ונראה כדרך הקלה ביותר לצאת מהסתבכות כלכלית, אך לטווח ארוך הוא מותיר את בעל העסק עם הגבלות לאורך שנים. אתם מוזמנים להתייעץ אתנו.

חדלות פירעון לעוסק מורשה בחובות
חדלות פירעון לעוסק מורשה בחובות

 

 

 

עו"ד מישאל גאון
מנהל תיקי המשרד

עו”ד מישאל גאון, מעבר להיות עו”ד וותיק ומשופשף ומומחה מספר אחת במחיקת חובות ולניהול הליכי חדלות פירעון והוצאה לפועל, כבר זכה לנהל בעברו מספר חברות ועסקים ורכש ניסיון רב במגזר העסקי ובעבודה מול הבנקים וגופים ציבוריים גדולים. עו”ד מישאל גאון, משמש כיום כאוטוריטה בתחומי החדלות פירעון ובמילים אחרות- אין כמעט שופט בארץ שלא מכיר אותו (ואת ‘כאב הראש’ שמתלווה לייצוג המשפטי שלו) או כתב עת מקצועי ומכובד שלא מתהדר במאמר מקצועי פרי עטו.

שאלה? כתבו לנו!

פשיטת רגל

חדלות פירעון

שיקום כלכלי

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום,
אני כאן לרשותך
Call Now Button