מאמרים מאת עו"ד לחדלות פירעון ופשיטת רגל

פתיחת תיק חדלות פירעון

בדיקת תיק חדלות פירעון

פתיחת תיק חדלות פירעון איך מבצעים זאת באופן נכון? למה חשוב לבצע  בדיקת תיק חדלות פירעון לפני תשלום על אגרת פתיחת תיק חדלות פירעון ןעוד. מידע על חדלות פירעון פתיחת תיק שאלות ותשובות בגוף הכתבה ”  חדלות פירעון פתיחת תיקים ”

כך תבוצע פתיחת תיק חדלות פירעון

פתיחת תיק חדלות פירעון
בדיקת תיק חדלות פירעון

פתיחת תיקי חדלות פירעון עשויה להיות מורכבת ודורשת סיוע מקצועי. כיום, ניתן לבצע באתר איתור תיק חדלות פירעון ובדיקת תיק חדלות פירעון בקלות וביעילות.

הוצאה לפועל – לאחר תקופה ארוכה בה ניסית להסדיר את חובך, נראה שמיצית את כל הפתרונות וההסדרים וכעת, נותר רק להגיש בקשה להליכי חדלות פירעון. על אף שמדובר בצעד לא פשוט, הוא בהחלט לא סוף העולם. כיום יותר מאי פעם, ניתן להיעזר בתהליך כדי לקום שוב על הרגליים ולפתוח בדף חדש. ככל שנדרשת עבור הגשת הבקשה בדיקת תיקים חדלות פירעון מהווה הליך מורכב מאוד ולא בכל מקרה היא תאושר. לכן, חשוב שנבחן את מצבנו היטב ונוודא כי אנו עומדים בקריטריונים.

בדיקת תיקים חדלות פירעון

עורך דין פשיטת רגל מישאל גאון – אלו כמה מהקריטריונים שחשוב שנבחן בתיק החייבים שלנו לפני פתיחת תיקי חדלות פירעון:

  • יש לוודא כי סכום חובותיך אינו עולה על 800,000 ₪, שכן ברוב המקרים עבור סכום כזה לא ניתן יהיה לאשר פתיחת תיק.
  • במידה וחובותיך נוצרו עקב פעילות שאינה בתום לב כמו גביית קנסות או פיצויים או עקב התמכרויות, רוב הסיכויים שהממונה לא יאשר את בקשתך.
  • חייבי מזונות אינם זכאים להכריז על חדלות פירעון ובמידה ומדובר בחוב מסוג זה, חשוב להיעזר בעורך דין שיוכל לבחון אילו אמצעים אחרים עומדים לרשותך.

פתיחת תיקי חדלות פירעון

חדלות פירעון פתיחת תיק
אגרת פתיחת תיק חדלות פירעון

אם כן, לאחר שביצענו כהלכה בדיקת תיק חדלות פירעון דורשת בקשה לפתיחת תיק.

את הבקשה ניתן להגיש בשתי דרכים עיקריות:

 פתיחת תיק חדלות פירעון על ידי הגשת בקשה ידנית

חייבים אשר אינם מיוצגים, אינם רשאים להגיש בקשות מקוונות לפתיחה בהליכי חדלות פירעון במידה וסכום חובותיהם עולה על 150,000 ₪. לכן, במקרה כזה יהיה צורך להוריד את טופס הגשת הבקשה, להדפיסו, למלאו ולהגיש אותו לממונה על הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי.

  • יש לשלם לפני הגשת הבקשה אגרה ע”ס 1,600 ₪. התשלום נעשה במזומן. חשוב לוודא כי התקבל מספר אסמכתא ולציין אותו בבקשה.
  • יש להגיש את הבקשה בשני העתקים ולצרף כתב ויתור על סודיות והצהרת התחייבות החתומים על ידי עורך דין חדלות פירעון.

פתיחת תיק חדלות פירעון ע”י הגשת בקשה מקוונת

בדיקת תיק חדלות פירעון
פתיחת תיק חדלות פירעון

פתיחת תיק חדלות פירעון על ידי הגשת בקשה מקוונת – חייבים מיוצגים, לעומת זאת, רשאים לבצע פתיחת תיקי חדלות פירעון באופן מקוון. על ידי כניסה לאתר הכונס הרשמי, ניתן להגיש את כל המסמכים ואת הבקשה מכל מקום ובכל זמן ולבצע מעקב אחר הבקשה באופן אלקטרוני.

איתור תיק חדלות פירעון ברשת

איתור תיק חדלות פירעון ברשת – גם לנושים המעוניינים לבחון כיצד מתנהל תיק של חייב מולו הגישו בקשה לפתיחת הליכים, יכולים לעשות זאת היום בקלות רבה מאי פעם. איתור תיק חדלות פירעון נעשה דרך המערכת הממוחשבת של אתר משרד המשפטים. דרך המערכת, ניתן להקיש את פרטיו האישיים של החייב ולקבל את כל המידע הנדרש על מנת לבצע מעקב נוח אחר התנהלותו בהליך חדלות הפירעון שלו.

כך יהיה באפשרותך לקבל שליטה טובה יותר על האופן בו מתנהל התיק של החייב ולפנות אל הממונה על הליכי חדלות פירעון במידה ויש לך כל שאלה או בירור על האופן בו מנוהל התיק. הקשר הישיר שלא היה אפשרי בעבר ונגישות המידע, תאפשר לך לוודא כי האינטרסים שלך נשמרים.

בדיקת תיק חדלות פירעון דורשת סיוע מקצועי

כפי שראינו, ישנם תנאים רבים ומורכבים על מנת לעמוד בקריטריונים לפתיחת תיק חדלות פירעון. ברוב המקרים, סביר מאוד להניח שאם נבצע את כל הבדיקה בעצמנו, נחמיץ לא מעט פרטים חשובים. כל טעות קטנה, עשויה לגרור אחריה השלכות משמעותיות ולכן, זהו לא הזמן לנקוט בגישת “עשה זאת בעצמך”. כדי לקבל את הכלים הטובים ביותר שבנמצא, יש לפנות אל משרד עורכי דין בעל ניסיון רב שנים וצוות המתמחה בהליכי חדלות פירעון.

אנשי מקצוע מיומנים, יכירו את המערכת לעומק וייצגו במספר גדול מאוד של תיקים. הניסיון הזה מאפשר להם לייעד עבור כל מקרה את הפתרונות הטובים ביותר ולשפר את סיכוייך באופן ניכר. זוהי כנראה אחת הבחירות החשובות ביותר שיהיה עליך לעשות בחייך ובמידה וההליך יעבור בצורה טובה, תינתן לך הזדמנות פז לשינוי משמעותי בחיים. לכן, חשוב שיעמוד לרשותך שירות מקצועי וייעוץ שילווה אותך לאורך כל הדרך.

פתיחת תיק חדלות פירעון | בדיקת תיק חדלות פירעון | אגרת פתיחת תיק חדלות פירעון | חדלות פירעון פתיחת תיק | חדלות פירעון פתיחת תיקים

עו"ד מישאל גאון
מנהל תיקי המשרד

עו”ד מישאל גאון, מעבר להיות עו”ד וותיק ומשופשף ומומחה מספר אחת במחיקת חובות ולניהול הליכי חדלות פירעון והוצאה לפועל, כבר זכה לנהל בעברו מספר חברות ועסקים ורכש ניסיון רב במגזר העסקי ובעבודה מול הבנקים וגופים ציבוריים גדולים. עו”ד מישאל גאון, משמש כיום כאוטוריטה בתחומי החדלות פירעון ובמילים אחרות- אין כמעט שופט בארץ שלא מכיר אותו (ואת ‘כאב הראש’ שמתלווה לייצוג המשפטי שלו) או כתב עת מקצועי ומכובד שלא מתהדר במאמר מקצועי פרי עטו.

שאלה? כתבו לנו!

פשיטת רגל

חדלות פירעון

שיקום כלכלי

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום,
אני כאן לרשותך
Call Now Button