מאמרים מאת עו"ד לחדלות פירעון ופשיטת רגל

עורך דין הוצאה לפועל תל אביב

עורך דין הוצאה לפועל תל אביב

עורך הדין מישאל גאון מייצג לקוחות במגוון נושאים משפטיים, וכן בהליכי בוררות וגישור. מישאל מטפל בתיקים הנוגעים, בין היתר, לסכסוכי חברות ומקרקעין חוזיים, סכסוכי בעלי מניות, הליכי הוצאה לפועל ותביעות ייצוגיות. תחומי התמחות של משרד עורך דין הוצאה לפועל תל אביב הן: חוק החברות החדש בישראל וכן כל תחומי ההוצאה לפועל. נותן שירות אמין, הוגן, ועושה מעל ומעבר למען לקוחותיו.

עורך דין הוצאה לפועל תל אביב

מאז הקמתו, משרדנו מעניק ייעוץ משפטי ומייצג לקוחות בענייני חדלות פירעון והוצאה לפועל. משרד עורך דין חדלות פירעון שלנו ממוקם בעיר ראשון לציון – עיר תוססת המהווה את מרכז העסקים של ישראל. מאז הקמת המשרד אנו עוסקים בדיני פשיטת רגל, חדלות פירעון ועוד.

משרד עורך דין לענייני הוצאה לפועל שלנו מיומן היטב בייצוג ומתן ייעוץ משפטי ללקוחות ממגזרים שונים בישראל. עורכי הדין שלנו יעניקו ייעוץ משפטי תוך הסבר וביאור כל שלב לגבי מה צפוי בהמשך.

למשרד עורכי הדין שלנו רשת שלמה של שותפים עסקיים מהימנים העומדת לרשות לקוחותינו בפיקוח וליווי של עורכי הדין. בין אם מדובר ברכישת חברה, עסקת מקרקעין, ירושה, מס או ליטיגציה, משרד עורכי הדין שלנו ידאג לייצוג האינטרסים של הלקוח כאילו היה מטפל בענייניו האישיים.

בשלב ראשון של פניית לקוח אלינו עורכי הדין שלנו דנים בעניין המשפטי בכדי להבין באמת מה הלקוח שואף להשיג. בשלב השני אנו מספקים ללקוח משוב לגבי מה ניתן להשיג מבחינה ריאלית ומה לא. השלב הזה הוא בעצם ‘בדיקת ריאליות’ המבוסס על הניסיון המקצועי והמעשי של עורכי הדין שלנו. התוצאה של שלב שני היא הצבת יעדים מציאותיים יחד עם הלקוח. רק לאחר סיום השלב השני, עורכי הדין שלנו יתחילו לעבוד בנושא ויכנסו לביצוע בפועל של העבודה הנדרשת על מנת לממש את מטרות הלקוח.

עורך דין הוצאה לפועל תל אביב
עורך דין הוצאה לפועל תל אביב שעובד בשבילכם

עורך דין הוצל”פ

אצלנו כל לקוח הוא ייחודי ועורכי הדין שלנו מתאימים את עצמם בכדי לספק ללקוחותינו את השירותים המשפטיים שהם זקוקים להם כדי לטפל כראוי בענייניהם המשפטיים ולהשיג את מטרותיהם.

משרדנו, מספק מגוון רחב של שירותים מקצועיים במשפט אזרחי ומסחרי.

עורך דין הוצל”פ מישאל גאון רכש ניסיון וידע רחב בנושא הליכי גביית חובות והוצאה לפועל וכן הסדרי חובות מול הבנקים ועוד.

משרדנו פעיל ומספק שירותים מקצועיים ללקוחות המשרד בכל אחד מהתחומים הבאים –

בנקאות, חוק מסחרי, הליכי הוצאה לפועל, מקרקעין, תכנון ובניה, קרקע, מיסוי, תביעות נזיקין אזרחיות ועוד.

בין לקוחותינו הרבים נמנים – בנקים, חברות תקשורת, חברות ליסינג, חברות מסחריות

משרדנו מטפל בכל סוגיה של גבייה וטיפול בחובות, בהם אנו מביאים לידי ביטוי את המומחיות המשפטית והניסיון הרחב של משרד עורך דין הוצל”פ שלנו.

משרדנו נותן שירות גם לנושים לכל שלבי הגבייה הנדרשים, החל מהכנת ושליחת מכתבי התרעה, תוך תיאום פתיחת הליכים – באם ההתרעה לא שימשה את המטרה, כלומר החייב לא שילם. טיפול זה מאפשר לנו לחסוך מלקוחותינו טרחה מיותרת, הכרוכה בעיקר בהתמודדות בלתי נמנעת ולא נעימה עם החייבים במהלך המשא ומתן או תהליכי הגבייה בפועל.

עורך דין הוצל"פ
עורך דין הוצל”פ עם הרבה ידע וניסיון

עורך דין הוצלפ

במשרד עורך דין הוצלפ שלנו אנו ממציעים ללקוחותינו מענה משפטי הולם לצרכים המשתנים בתחום גביית החובות, התאמת הכלים המשפטיים השונים והמתאימים ביותר ופתרונות יעילים המותאמים לצרכיו האישיים של הלקוח. אם יש צורך אנו נעזרים בחוקרים פרטיים, על מנת להפעיל סנקציות חוקיות כנגד החייב כגון פינוי שוכרים שלא מעוניינים לשלם דמי שכירות ועוד. אנו מוכנים בכל שלב לפעול בשמכם ולשרת ולייצג אתכם נאמנה.

נשמח לראותכם בין לקוחות משרדנו ולהעניק לכם את שירותי המשרד המקצועיים שלנו.

אם יש לך שאלות משפטיות שברצונך להתייעץ עליהם עם עורכי הדין שלנו או לקבל מידע נוסף על משרד עורכי הדין שלנו, אל תהסס.י לפנות למשרד עו”ד בטל’, במייל או בוואטסאפ ולתאם פגישה.

משרד עורך דין הוצלפ מישאל גאון: 035077730, נייד: 0586606233, דוא”ל: mishael@gaon-law.co.il

שירותי משרד עורך דין הוצאה לפועל תל אביב: חדלות פירעון מחיקת חובות, ביטול הליך חדלות פירעון, הוצאה לפועל ייצוג חייבים, פשיטת רגל, מחיקת bdi שלילי, מחיקת חובות לתושבי חו”ל, מחיקת חובות ושיקום כלכלי ועוד.

עורך דין הוצלפ
עורך דין הוצלפ
עו"ד מישאל גאון
מנהל תיקי המשרד

עו”ד מישאל גאון, מעבר להיות עו”ד וותיק ומשופשף ומומחה מספר אחת במחיקת חובות ולניהול הליכי חדלות פירעון והוצאה לפועל, כבר זכה לנהל בעברו מספר חברות ועסקים ורכש ניסיון רב במגזר העסקי ובעבודה מול הבנקים וגופים ציבוריים גדולים. עו”ד מישאל גאון, משמש כיום כאוטוריטה בתחומי החדלות פירעון ובמילים אחרות- אין כמעט שופט בארץ שלא מכיר אותו (ואת ‘כאב הראש’ שמתלווה לייצוג המשפטי שלו) או כתב עת מקצועי ומכובד שלא מתהדר במאמר מקצועי פרי עטו.

שאלה? כתבו לנו!

פשיטת רגל

חדלות פירעון

שיקום כלכלי

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום,
אני כאן לרשותך
Call Now Button