מאמרים מאת עו"ד לחדלות פירעון ופשיטת רגל

בקשה לאיחוד תיקים בבית משפט

בקשה לאיחוד תיקים בבית משפט

יש לכם מספר תיקים פתוחים בהוצאה לפועל? החובות מעיקים ולא נותנים מנוח? יש משהו שיכול לחלץ אתכם מהמצב. בקשה לאיחוד תיקים בבית משפט יכולה להקל עליכם בהרבה כך שתתחילו לראות את האור. אז איך עושים איחוד תיקים?

איך מגישים בקשה לאיחוד תיקים בבית משפט צעד אחר צעד

חובות כספיים הם כמו כדור שלג שהולך וגדל תוך כדי ההידרדרות שלו ולבסוף מתנפץ בתחתית ההר. כך גם החובות הכספיים – אם לא עוצרים אותם בזמן הם הולכים ומתנפחים עד שהם מגיעים למצב של דרך ללא מוצא. אי אפשר לצפות מראש כיצד יתנפץ הכדור, אחד הדרכים הוא פתיחת תיקים רבים נגדכם בהוצאה לפועל ואף כניסה למצב של חדלות פירעון. במצב זה אתם כבר לא זוכרים איך ואיפה הכול התחיל…

ההתייקרות במשק מביאה יותר ויותר אנשים לתיקים בהוצאה לפועל. וכאמור, כאשר פתוחים כמה תיקים בהוצאה לפועל המצב הופך לבלתי נסבל.

זה נשמע לכם מוכר? האם גם נגדכם פתוחים תיקים רבים בהוצאה לפועל?

על 3 הצעדים של איחוד תיקים בבית המשפט – במאמר שלפניכם.

מוזמנים לקרוא, ליישם ולשתף.

צעד ראשון: הגשת הבקשה לאיחוד תיקים.

יחד עם הבקשה צריכים להגיש:

  • כל מסמך המעיד על הוצאות והכנסות.
  • נימוק הבקשה – הסבר מדוע אתם מעוניינים לאחד התיקים.
  • פירוט של כל התיקים הפתוחים בהוצאה לפועל.
  • תצלומים של חשבונות הבנק.
  • העתקים של תלושי משכורת.
  • ועוד.

אם כל המסמכים מוגשים בזמן וגם הנימוק עומד בקריטריונים, זה מגביר את הסיכויים של הבקשה להתקבל.

בקשה לאיחוד תיקים בבית משפט
איך מגישים בקשה לאיחוד תיקים בבית משפט שתתקבל

שלב 2 ו-3 של תיק איחוד

צעד שני: בית המשפט בודק את יכולותיו הכלכליות של החייב, כמו גם התנהלותו הכלכלית באופן כללי. אם החייב מתנהל בפיזור תוך כדי שהתיקים בהוצאה לפועל פתוחים, כגון שמשפץ את ביתו או שהוא משדרג את הרכב המשפחתי וכדומה, הסיכוי שבית המשפט יקבל את בקשתו קטן. כמו כן, אם יגלה בית המשפט שמגיש הבקשה הסתיר מידע או שמסר פרטים שקריים או למשל, שלא פירט בבקשה את כל התיקים הפתוחים בהוצאה לפועל הסיכוי שבית המשפט יקבל את הבקשה לרכז הכול בתיק איחוד אחד, קטן מאוד.

זוהי סיבה נוספת להתנהל באחריות, גם תוך כדי הדיונים בבקשה וגם לאחר אישור הבקשה, וכמובן עם ליווי וייעוץ של עורך דין חדלות פירעון מומחה.

צעד שלישי: בית המשפט מחליט לקבל את הבקשה או לדחותה.

אם הבקשה התקבלה מקבל החייב צו תשלומים, ובו סכום קבוע לתשלום חודשי בהתאם ליכולותיו הכלכליות. אם הבקשה נדחתה תוכלו להתייעץ אתנו בנוגע להמשך הצעדים. לעיתים נמליץ על פשיטת רגל.

תיק איחוד עשוי להקל עליכם בהרבה – כשכל התיקים יתנהלו תחת מחוז אחד של לשכת ההוצאה לפועל, והכול יתרכז בסכום אחד שיופנה לנושים באופן יחסי לגודל החוב קל הרבה יותר להתנהל ולתכנן את היציאה מהמצב הכלכלי הסבוך. אבל כמו כל התנהלות מול בית המשפט, צריך להפקיד את העבודה בידי מומחים לעניין. (כאן תוכלו ליצור קשר עם עורכי דין פשיטת רגל).

תיק איחוד
תיק איחוד יקל עליכם מאוד

איחוד תיקים חוק חדש – לסיכומו של דבר:

יותר ויותר אנשים מגיעים היום למצב של תיקים בהוצאה לפועל. וכאשר פתוחים כמה תיקים בהוצאה לפועל זה הופך לבלתי נסבל. כמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, כדי להקל במעט על המצב, אפשר לעשות איחוד תיקים חוק חדש כפי הצעדים המפורטים לעיל – הגשת כל המסמכים הרלוונטיים, התנהלות כלכלית נכונה ועמידה בצו התשלומים במקרה של קבלת הבקשה, או, במקרה של דחיית הבקשה, התייעצות עם עורך דין לפשיטת רגל לגבי המשך הדרך.

עכשיו תורכם

עד עכשיו הצגנו בפניכם 3 צעדים להגשת בקשה לאיחוד תיקים חוק חדש בצורה נכונה. עכשיו הבמה כולה שלכם. מה תוכלו להוסיף מניסיונכם? איזו צעד הייתם מוסיפים מעבר ל-3 הצעדים שהצגנו במאמר? אולי שכחנו איזה צעד? אנא, שתפו אותנו כדי שכולנו נוכל ללמוד ולהתקדם.

הצעד הבא שלכם להצליח בבקשת איחוד תיקים

הוא לתאם פגישת ייעוץ במשרדנו.

אהבתם? שתפו את המאמר עם חברים.

רוצים לקבל מאתנו עוד הרבה טיפים מועילים, עצות שוות והדרכה מעשית להגשת בקשה לאיחוד תיקים בבית משפט, וכן לגבי הסרת עיקול ובתחום איחוד תיקים בכלל? בקרו במדור המאמרים באתר שלנו.

איחוד תיקים חוק חדש
בעניין איחוד תיקים מה אומר החוק החדש
עו"ד מישאל גאון
מנהל תיקי המשרד

עו”ד מישאל גאון, מעבר להיות עו”ד וותיק ומשופשף ומומחה מספר אחת במחיקת חובות ולניהול הליכי חדלות פירעון והוצאה לפועל, כבר זכה לנהל בעברו מספר חברות ועסקים ורכש ניסיון רב במגזר העסקי ובעבודה מול הבנקים וגופים ציבוריים גדולים. עו”ד מישאל גאון, משמש כיום כאוטוריטה בתחומי החדלות פירעון ובמילים אחרות- אין כמעט שופט בארץ שלא מכיר אותו (ואת ‘כאב הראש’ שמתלווה לייצוג המשפטי שלו) או כתב עת מקצועי ומכובד שלא מתהדר במאמר מקצועי פרי עטו.

שאלה? כתבו לנו!

פשיטת רגל

חדלות פירעון

שיקום כלכלי

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום,
אני כאן לרשותך
Call Now Button