מאמרים מאת עו"ד לחדלות פירעון ופשיטת רגל

ביטול צו עיכוב יציאה מהארץ

ביטול צו עיכוב יציאה מהארץ לקטין

ביטול צו עיכוב יציאה מהארץ הוא נושא המטריד חייבים רבים. בין אם עקב משפחה במדינה אחרת, נסיעות הקשורות לשיקום הכללה או כל צורך ביציאה שאינו יכול להתממש באופן אוטומטי כאשר חייב נמצא תחת עיכול או הליך פשיטת רגל. בעזרת עו”ד פשיטת רגל מיומן בתחום ניתן יהיה לרוב להשיג ביטול לצו עיכוב זה. לא פעם נשאלת השאלה האם גם ניתן להשיג ביטול צו עיכוב יציאה מהארץ לקטין או ביטול צו עיכוב יציאה מהארץ לתושב חוץ והתשובה היא שישנה אפשרות כזו.

ביטול צו עיכוב יציאה מהארץ

ביטול צו עיכוב יציאה מהארץ
ביטול צו עיכוב יציאה מהארץ לתושב חוץ – מידע והסברים בגוף הכתבה

ביטול צו עיכוב יציאה מהארץ הינו סעד מיוחד, אשר מגביל את יכולתו של אדם לצאת מגבולות המדינה למדינות אחרות, הניתן על ידי בתי המשפט ומערכת ההוצאה לפועל, נגד יחידים המצויים בהליך של חדלות פירעון, הוצאה לפועל, גירושין וכדומה. לחייבים מוקנית הזכות לבטל את הצו, תוך הגשת בקשת ביטול צו עיכוב היציאה מהארץ לקטין או לבגיר ואף ביטול צו עיכוב יציאה מהארץ לתושב חוץ, לפי נסיבות המקרה. כמו כן, פתוחה בפניהם האפשרות לקבל עדכון שוטף לגבי ההליך, באמצעות בדיקת צו עיכוב יציאה מהארץ לפי ת.ז. מול נציגי רשות האוכלוסין וההגירה או דרך בדיקת צו עיכוב יציאה מהארץ און ליין באתר רשות האוכלוסין וההגירה.

מהו הליך ביטול צו עיכוב יציאה מהארץ בהליכי חדלות פירעון?

ייצוג חייבים בפשיטת רגל – בעת פתיחת הליך נגד חייב, יכול בית המשפט מכוח חוק חדלות פרעון ושיקום כלכלי תשע”ח – 2018 להורות על מתן צו עיכוב יציאה מהארץ. זאת, כאשר קיים לדעתו יסוד סביר להניח שהחייב עומד לעזוב את גבולות הארץ, מה שעלול לסכל את האפשרות לפרוע את חובותיו לנושים או לפגוע בצורה ממשית ביכולת לחקור בצורה תקינה את המצב הכלכלי שלו.

המדובר בהגבלה חמורה ומשמעותית, הפוגעת בזכותו הבסיסית של האדם לחירות, חופש תנועה וכבוד, אותה ניתן להטיל גם על קטינים מתחת לגיל 18 ו/או תושבי חוץ השוהים בארץ. בידי החייבים קיימת האפשרות לפנות בבקשת ביטול צו עיכוב יציאה מהארץ באופן מוחלט או להגיש בקשת ביטול זמני לצו עיכוב יציאה מהארץ. המדובר בהליך משפטי – פרוצדורלי מורכב ובכדי להעלות את סיכויי קבלת הבקשה, מומלץ להגיש ביטול צו עיכוב יציאה מהארץ רק באמצעות משרד עורכי דין חדלות פירעון מקצועי ובעל מומחיות בתחום.

מהי בקשת ביטול זמני לצו עיכוב יציאה מהארץ?

מטוס בדיקת צו עיכוב יציאה מהארץ לפי ת.ז
יש אפשרות להוצאת ביטול זמני לצו עיכוב יציאה מהארץ

חייב הרוצה לבטל את צו העיכוב שהוצא נגדו ולנסוע לחו”ל באופן חד פעמי או לתקופה זמנית, נדרש להגיש בקשה מסודרת ולפרט בה את הצורך והמטרות של הנסיעה, הדחיפות, הסיבות שמצדיקות את עזיבת הארץ ועוד. ביטול זמני לצו עיכוב יציאה מהארץ יינתן על ידי הערכאות השיפוטיות במקרים המצדיקים זאת, לאחר בחינת מכלול הדרישות, הנסיבות והשיקולים וקבלת בטחונות ו/או ערובות מתאימים מאת החייב. כדי להגדיל את סיכויי אישור בקשת הביטול הזמני של הצו, מומלץ לעשות זאת באמצעות משרד עורכי דין המתמחה בדיני חדלות פירעון, מכיר את הדרישות בהם יש לעמוד ואת כל המסמכים, האישורים והתצהירים שיש לצרף לבקשה.

הגשת בקשת ביטול צו עיכוב יציאה מהארץ לקטין ולבוגר – בצורה מקוונת וללא עלות

ביטול עיכוב יציאה מהארץ לפושט רגל עקב גירושין חדלות פירעון, ביטול צו עיכוב יציאה מהארץ לקטין ולבגיר – בקשות ביטול צו עיכוב יציאה מהארץ, לתקופה זמנית או מלאה, יכולים להגיש החייב עצמו, עורך הדין המייצג אותו או הנאמן בתיק. זאת, בצורה מקוונת באמצעות מילוי ושליחת טופס ספציפי לאתר הממונה על הליכי בתחום זה. בטופס נדרש החייב להסביר בפירוט מהי מטרת הנסיעה – רפואית, אישית, עבודה, לציין את מועדי היציאה והחזרה לארץ המדויקים, מהי מדינת היעד, היכן הוא מתכוון לשהות, לפרט את כל העלויות הכספיות של הנסיעה, לצרף ערבות בנקאית או ערבים, לחתום על תצהיר מאמת ולהצהיר שאינו ינצל וישתמש לרעה בביטול צו העיכוב.

כמו כן, יש אפשרות לבקש בטופס שהבקשה תהיה חסויה ולא תוצג באתר. תשובת הממונה האם בקשת ביטול הצו אושרה תועבר למבקש באמצעות דואר אלקטרוני והודעת טקסט. בצורה דומה, ניתן לבקש את ביטול צו עיכוב יציאה מהארץ לתושב חוץ, שאינו גר בישראל, אשר ניתן מכוח הוראות חוק החדלות ושיקום כלכלי 2019 בנסיבות חריגות בלבד בכדי ללחוץ עליו להסדיר את חובותיו.

בדיקת צו עיכוב יציאה מהארץ לפי ת.ז

ביטול צו עיכוב יציאה מהארץ לקטין
איך משיגים ביטול צו עיכוב יציאה מהארץ?

כיום, קיימת לחייבים אפשרות נוחה לברר ולהתעדכן בעצמם או בעזרת עורך דינם המחזיק בייפוי כוח וצילום תעודת הזהות, אם קיים נגדם צו עיכוב יציאה מהארץ, ולקבל את פרטי התיק וההליך. זאת, באמצעות המענה הטלפוני של רשות האוכלוסין וההגירה. כדי לערוך את הבדיקה יש להעביר העתק של ת.ז למרכז השירות, להשיב על מספר שאלות לצורך זיהוי ולאחר מכן ניתן המידע והפרטים המבוקשים. דרך המענה האנושי ניתן לקבל מידע ופרטים לגבי החייב עצמו וילדיו הקטינים.

בדיקת צו עיכוב יציאה מהארץ און ליין באתר רשות האוכלוסין וההגירה

השירות המקוון זוהי דרך מהירה, יעילה ופשוטה העומדת לרשות החייבים או עורכי דינם המייצגים, המעוניינים לבדוק אם עומד נגדם צו עיכוב יציאה מהארץ ולברר את הפרטים המדויקים של ההליך והתיק היא בצורה מקוונת. לשם כך יש להירשם תחילה למערכת ההזדהות הממשלתית ולאחר מכן להיכנס למערכת, להזדהות והתשובה ניתנת באותו רגע.

על חשיבות קבלת ייעוץ משפטי מאת עורך דין בתחום הספציפי הזה

בקשה לביטול עיכוב יציאה מהארץ
ביטול עיכוב יציאה מהארץ לפושט רגל

עורך דין המתמקצע בביטול צו עיכוב מחזיק במומחיות המקצועית, בידע התאורטי ובניסיון המעשי בשטח, הדרושים כדי להביא לביטול צו עיכוב יציאה מהארץ, בצורה מהירה ויעילה. שכן, הוא בקיא בדרישות החוק, הלכות הפסיקה ובנהלים הפנימיים של הרשויות הרלוונטיות ולכן מגיש את מגוון הבקשות לביטול צווי עיכוב יציאה מהארץ בצורה יסודית וטובה, כך שרוב הסיכויים הם שהבקשה אכן תאושר.

לקבלת סיוע וייעוץ משפטי מקצועי ומהימן בנושא ביטול צו עיכוב יציאה מהארץ, שהוצא נגדכם או נגד היקרים לכם, אתם מוזמנים ליצור קשר עם משרד עורכי דין מישאל גאון חדלות פרעון במרכז, המחזיק במומחיות רבה וניסיון עשיר בתחום. הצוות המיומן והמנוסה של משרד עורכי דין מישאל גאון חדלות פירעון במרכז עומד לשירותכם בכל עת וישמח להעניק לכם טיפול מקצועי ומסור. זאת, תוך התאמה לנסיבות המקרה הספציפי ומתן ליווי אישי צמוד בכל שלבי ההליך עד להשגת התוצאה המיוחלת עבורכם – ביטול צו עיכוב יציאה מהארץ.

ביטול עיכוב יציאה מהארץ לפושט רגל – בקשה לביטול עיכוב יציאה מהארץ

תחילת התהליך של ביטול עיכוב יציאה מהארץ לפושט רגל יתחיל בהגשת בקשה לביטול עיכוב יציאה מהארץ שחשוב להגישה במדויק. ישנם קריטריונים רבים שיש לעמוד בהם, כמו גם בריוקרטיה לא מועטה לעבור על מנת להגיש באופן ראוי ביטול עיכוב יצאה מהארץ לפושט רגל בהתאם לכל תיק ומצבו הספציפי ובסנכרון עם דרישות ההוצאה לפועל.

ביטול עיכוב יציאה מהארץ הוצאה לפועל ולמה לשים לב

בקשה לביטול עיכוב יציאה מהארץ
ביטול עיכוב יציאה מהארץ הוצאה לפועל

ביטול עיכוב יציאה מהארץ למוגבל באמצעים או לקטין או לאדם בעל משפחה מחוץ למדינה, עסק וכדומה, יש התייחסות שונה ויש לדעת על מה לשים דגש מתי. חשוב לדעת כי בקשה לביטול עיכוב יציאה מהארץ היא אפשרית.

ביטול צו עיכוב יציאה מהארץ לקטין | ביטול צו עיכוב יציאה מהארץ לתושב חוץ | ביטול זמני לצו עיכוב יציאה מהארץ | בדיקת צו עיכוב יציאה מהארץ לפי ת.ז, בדיקת צו עיכוב יציאה מהארץ און ליין | ביטול עיכוב יציאה מהארץ לפושט רגל | בקשה לביטול עיכוב יציאה מהארץ | ביטול עיכוב יציאה מהארץ הוצאה לפועל |ביטול עיכוב יציאה מהארץ למוגבל באמצעים

עו"ד מישאל גאון
מנהל תיקי המשרד

עו”ד מישאל גאון, מעבר להיות עו”ד וותיק ומשופשף ומומחה מספר אחת במחיקת חובות ולניהול הליכי חדלות פירעון והוצאה לפועל, כבר זכה לנהל בעברו מספר חברות ועסקים ורכש ניסיון רב במגזר העסקי ובעבודה מול הבנקים וגופים ציבוריים גדולים. עו”ד מישאל גאון, משמש כיום כאוטוריטה בתחומי החדלות פירעון ובמילים אחרות- אין כמעט שופט בארץ שלא מכיר אותו (ואת ‘כאב הראש’ שמתלווה לייצוג המשפטי שלו) או כתב עת מקצועי ומכובד שלא מתהדר במאמר מקצועי פרי עטו.

שאלה? כתבו לנו!

פשיטת רגל

חדלות פירעון

שיקום כלכלי

לשים לב! ניתן לבדוק עיכוב יציאה מהארץ רק כאן לשירותי עורך דין חדלות פירעון ומחיקת חובות,
נא להשאיר פרטים ועו”ד גאון יחזור אליך בהקדם

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום,
אני כאן לרשותך
Call Now Button