מאמרים מאת עו"ד לחדלות פירעון ופשיטת רגל

קשיים כלכליים לעסקים

קשיים כלכליים לעסקים

רוצים שהעסק יתנהל טוב יותר? רוצים לעשות שינוי חיובי בעסק? רוצים לצאת מהקשיים הכלכליים שהעסק נקלע אליהם? אתם זקוקים לייעוץ משפטי של עורך דין שמתמחה בקשיים כלכליים לעסקים כמו שלכם. התנהלות כספית נכונה היא חשובה לכל עסק אבל היא גם מאתגרת מאוד, בעיקר בתקופה הנוכחית בה אנחנו מצויים.

קשיים כלכליים לעסקים: שאלות של בעלי עסקים שנקלעו לקשיים כלכליים

בעידן פוסט קורונה שבו אנו נמצאים, יותר ויותר בעלי עסקים קטנים נקלעים לתסבוכת כלכלית. נשמע לכם מוכר? האם גם אתם מרגישים שנקלעתם לקשיים כלכליים שגדולים מכם? במאמר הנוכחי תקראו על השאלות שמטרידות את בעלי העסקים ואיך להתגבר עליהן בהצלחה. מוזמנים לקרוא, ליישם ולשתף.

השאלה הראשונה היא: מה אומר החוק בעניין הזה, האם החוק מכיר בכך, והאם ישנם הקלות לבעלי עסקים בקשיים? והאמת היא לצערנו שכל עוד העסק לא מגיע למצב של חדלות פירעון אין הרבה מה לעשות מבחינת החוק. בהמשך המאמר תראו מה כן ניתן לעשות.

(אנו עוסקים גם במחיקת חובות לתושבי ארה”ב).

קשיים כלכליים לעסקים
קשיים כלכליים לעסקים. איך אפשר להתגבר עליהם? 

איך למנוע קשיים כלכליים לעסקים בחובות

שאלה נוספת בהקשר זה: כל עסק נקלע בשלב כלשהו לקשיים כלכליים, על רובם ניתן להתגבר אך ישנם קשיים כלכליים לעסקים בחובות שהם קריטיים להמשך הפעילות העסקית או שהם משפיעים לרעה על bdi דירוג אשראי. כיצד אפשר והאם אפשר בכלל לזהות קושי כלכלי שאם לא נעצור אותו בזמן הוא יגדל ויתפח בלי שליטה.

תשובה: כל עסק חייב להתנהל לפי אסטרטגיה עסקית שנבנית מעט לאחר תחילת הדרך, כלומר בשלב שבו הוא כבר רואה את האופק לצמיחה (אפשר גם לפני, אבל בשלב הזה זה קריטי) באמצעות יועץ עסקי, רואה חשבון או בעל מקצוע אחר בעל הבנה כלכלית. זה לגבי מניעת בעיות קריטיות. בהמשך תראו מה עושים במצב שאתם כבר נמצאים בקשיים כלכליים לעסקים בחובות שעלולה לשים לטמיון את כל ההשקעה.

קשיים כלכליים לעסקים בחובות
קשיים כלכליים לעסקים בחובות, מה עושים במצב שכזה?

קשיים כלכליים לעוסק מורשה בחובות – מה ההגדרה של עוסק מורשה?

אבל לא נוכל להתקדם בלי להגדיר מפורשות מה זה עוסק מורשה? לפי הגדרת החוק, עוסק מורשה הוא עסק שמחזור ההכנסות שלו הוא מעל 102,292 ₪ בשנה. פחות מסכום זה מוגדר כ’עוסק פטור’ עם זאת, ישנם עסקים שאינם יכולים להיות עוסק פטור. (ביניהם: מתווך, בעלים של בית ספר, מרצה, רופא, שמאי, רואה חשבון, עורך דין, מתורגמן, מהנדס, סוכן ביטוח ועוד). אולם לעניין מאמר זה העוסק בקשיים כלכליים לעוסק מורשה בחובות, הכוונה היא כל עסק שאינו מוגדר כחברה או כתאגיד שיתופי.

הפתרון לכל הבעיות שהוזכרו לעיל הוא להתייעץ עם עורך דין מנוסה שמתמחה בקשיים כלכליים לעסקים. בעזרת ייעוץ נכון תוכלו לא רק לצאת מהקשיים אליהם נקלע העסק, אלא גם להרוויח יותר כסף ממה שהייתם מרוויחים בעבר – כשהעסק כן היה רווחי. עורך דין בתחום הכלכלי צריך ידע פיננסי מלבד הכרת החוקים הרלוונטיים על בורים. רק מי שמתמחה בכל אלו ויש לו את הפרקטיקה הנדרשת יכול לייעץ וללוות קשיים כלכליים לעוסק מורשה בחובות.

(אנו עוסקים גם בפשיטת רגל לתושבי ארה”ב).

קשיים כלכליים לעוסק מורשה בחובות
קשיים כלכליים לעוסק מורשה בחובות מצריכים עורך דין מומחה

קשיים כלכליים לעוסק מורשה – סיכום

לסיכומו של דבר, יותר ויותר יותר ויותר בעלי עסקים קטנים נקלעים לתסבוכת כלכלית. כמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, כדי להיחלץ מהמצב, חשוב להתייעץ עם עורך דין חדלות פירעון מומחה שיוכל להגיע להסדר עם הנושים שלכם מעמדה חזקה, גם אם לא הוכרזתם כפושטי רגל. וכן שיוכל להתריע מתי קשיים כלכליים לעוסק מורשה הם סבירים ושניתן להתגבר על הקושי ומתי מדובר בנורה אדומה שאסור לעסק להמשיך להתנהל כך.

עכשיו תורכם, עד עכשיו הצגנו בפניכם שאלות נפוצות של קשיים כלכליים לעוסק מורשה. עכשיו הבמה כולה שלכם. מה תוכלו להוסיף מניסיונכם האישי? איזו שאלה הייתם מוסיפים מעבר ל-3 השאלות שהוצגו במאמר? אנא, שתפו אותנו פה למטה, בתגובות, כדי שכולנו נוכל ללמוד ולהתקדם.

הצעד הבא שלכם לצאת מהקשיים הכלכליים הוא לא להשאיר את הדברים בינכם לבין עצמכם, התייעצו עם בעלי מקצוע. אם אהבתם, שתפו את המאמר עם חברים. רוצים לקבל ממני עוד הרבה טיפים מועילים, עצות שוות והדרכה מעשית להתנהלות נכונה בתסבוכת כלכלית? הקליקו עכשיו על ‘צור קשר’ ודברו אתנו על קשיים כלכליים לעסקים.

קשיים כלכליים לעוסק מורשה
קשיים כלכליים לעוסק מורשה, אל תשאירו את הקושי בין קירות העסק!
עו"ד מישאל גאון
מנהל תיקי המשרד

עו”ד מישאל גאון, מעבר להיות עו”ד וותיק ומשופשף ומומחה מספר אחת במחיקת חובות ולניהול הליכי חדלות פירעון והוצאה לפועל, כבר זכה לנהל בעברו מספר חברות ועסקים ורכש ניסיון רב במגזר העסקי ובעבודה מול הבנקים וגופים ציבוריים גדולים. עו”ד מישאל גאון, משמש כיום כאוטוריטה בתחומי החדלות פירעון ובמילים אחרות- אין כמעט שופט בארץ שלא מכיר אותו (ואת ‘כאב הראש’ שמתלווה לייצוג המשפטי שלו) או כתב עת מקצועי ומכובד שלא מתהדר במאמר מקצועי פרי עטו.

שאלה? כתבו לנו!

פשיטת רגל

חדלות פירעון

שיקום כלכלי

נקלעת לחובות?
הסדר חובות שיוציא אותך מהבוץ.
עם התאמת פיתרון בול בשבילך!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם

*בכפוף לבדיקת התאמה
פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום,
אני כאן לרשותך
Call Now Button