מאמרים מאת עו"ד לחדלות פירעון ופשיטת רגל

עורך דין שיקים חוזרים

עורך דין שיקים חוזרים

צ’ק חוזר זה משהו שיכול לקרות לכל אחד – למעשה, בכל פעם שמישהו כותב לך צ’ק אתה עלול להיות בסיכון, ואי קבלת הכסף היא לפעמים הבעיה הקטנה ביותר שלך. כמשרד עורך דין שיקים חוזרים אנו נתקלים בהרבה אנשים שלא יודעים מה אפשר לעשות אם צ’ק של לקוח שלהם חוזר. יתרה מזאת, בדרך כלל ייקח כמה ימים עד שבעל העסק יקבל הודעה שצ’ק של לקוח חזר. וחוץ מהעמלה שהבנק גובה מכם, אם מדובר בסכום מכובד הוא עלול לשבש יחד אתו את חשבון הבנק שלכם.

עורך דין שיקים חוזרים

אתם ודאי מכירים את זה שעד שמתברר לכם שצ’ק שנפדה על ידכם, כלומר צ’ק של לקוח חזר, כבר הוצאתם את הכסף, וזה אומר שאתם כרגע צריכים לדאוג לכך שהחשבון שלכם יהיה מכוסה. במקרה הטוב זה יכול להעלות לכם את המינוס, ולאפשר לבנק לגבות מכם עמלה נוספת עבור משיכת יתר. אבל זה רק במקרה הטוב… במקרה הגרוע, זה יכניס את חשבון הבנק שלכם למערבולת.

אז מה עושים כאשר מתברר לכם שצ’ק של לקוח חזר בסיבת א.כ.מ. (אין כיסוי מספיק)?

אם ראית באתר הבנק או שקיבלת מהבנק הודעה על צ’ק שחזר, עליך לפנות תחילה למי שנתן לך את הצ’ק שחזר. מומלץ קודם כל להתקשר אליו, מספר הטלפון ופרטים נוספים שלו מופיעים בצד ימין העליון של הצ’ק. בעת שאתם מבקשים ממנו את תשלום הצ’ק חשוב להישאר אדיב אך תקיף.

עורך דין שיקים חוזרים
עורך דין שיקים חוזרים יעזור לכם לקבל את הכסף שלכם

עורך דין חשבון מוגבל

אם הוא מתחמק מלשלם / לא עונה / דוחה את התשלום יותר מפעם אחת מומלץ לכתוב לו מכתב התרעה על נקיטת הליכים משפטיים ורצוי מאוד שהמכתב יהיה מכתב רשמי החתום בידי עורך דין חשבון מוגבל מוסמך.

מה כותבים במכתב ללקוח על צ’ק שחזר

עליכם לכתוב לו בבירור:

  • סכום – כמה כסף מגיע לכם כולל העמלה שהבנק גבה מכם.
  • מועד – עד מתי אתם צריכים את התשלום, בכדי להימנע מנקיטת הליך משפטי.
  • פרטי הצ’ק.

במקרים אלו, לפני שאתם פונים לעורך דין, תפקידכם ליצור קשר עם האדם כדי לוודא שהוא או היא יקבלו את הודעתכם על הצ’ק שחזר. זכרו, לפעמים מדובר בלקוח מרכזי שלכם, אולי יהיה לכם לא נעים לכתוב את המכתב, אבל בסופו של דבר, אם התשלום בושש מלהגיע, תצטרכו להוציא את התרעה חתומה בידי עורך דין חשבון מוגבל, במוקדם או במאוחר.

עורך דין חשבון מוגבל
עורך דין: חשבון מוגבל של לקוח זה לא סיבה להתייאש מהכסף

שיקים חוזרים חשבון מוגבל

לשליחת המכתב תוכלו להשתמש עם עורך דין מקצועי המתמצא בענייני שיקים חוזרים חשבון מוגבל, שישלח מכתב הרתעה לאותו אדם, עם החותמת המקצועית שלו כעורך דין, דבר המהווה גורם הרתעה שבדרך כלל עובד. ולא זו בלבד, אלא שזה באמת משדר לו שיש כאן עליית מדרגה מצדכם ושהוא צריך לשלם את החוב במהירות כדי לא להסתבך עם החוק.

אנו ממליצים לכם בכל לב ליצור עמנו קשר ולקבל עזרה ראשונה עם עו”ד מומחה מהקבוצה – הייעוץ הראשוני ניתן ללא תשלום. אם אתם מעוניינים בייעוץ משפטי פרטני ואינדיבידואלי יש לפנות אלינו למשרד או שלחו לנו מייל: mishael@gaon-law.co.i ונעשה כל שביכולתנו על מנת לעזור לכם.

לתשומת ליבכם – קוראים יקרים, מאמר זה מכיל מידע משפטי כללי בענייני שיקים חוזרים חשבון מוגבל, אך הוא בשום אופן לא מכיל ייעוץ משפטי פרטני.

שיקים חוזרים חשבון מוגבל
אנו מטפלים בשבילכם בכל המקרים של שיקים חוזרים חשבון מוגבל

שיקים חוזרים עורך דין

משרדנו הינו משרד עורך דין חדלות פירעון שנותן ייצוג משפטי אנושי, בעניין שיקים חוזרים עורך דין בגובה העיניים. עזרנו ואנו עוזרים לאנשים רבים שחזרו להם צ’קים בסכומים נכבדים וביום אחד עולמם חשך עליהם, אבל הם יצאו מזה. גם אתכם נוכל לקחת לסיפור הצלחה!

אנו מתמחים בחדלות פירעון לעסקים קטנים וכן בהגשות של תביעות חוב.

צרו עמנו קשר במשרד: 035077730 או במס’ הנייד: 0586606233. אנחנו חוזרים לכל הפונים, אם אין מענה נחזור אליכם בהקדם. יש לכם שאלה? צרו עכשיו קשר!

כתובתנו: רחוב ההגנה 13, מגדל ירון מילר (קומה 7) ראשון לציון.

מס’ טל’: 058-6606233 כתובת דוא”ל: mishael@gaon-law.co.il

השירותים שאנו נותנים כמשרד עורך דין שיקים חוזרים חדלות פירעון, הסרת עיקול, מחיקת חובות, הוצאה לפועל, ייצוג חייבים, פשיטת רגל, מחיקת bdi שלילי, מחיקת חובות ושיקום כלכלי, מחיקת חובות לתושבי חו”ל, בקשה לאיחוד תיקים בבית משפט ועוד.

פתיחת חשבון לאחר קבלת הפטר שיקים חוזרים עורך דין מישאל גאון.

שיקים חוזרים עורך דין
שיקים חוזרים עורך דין שיודע באמת להחזיר לכם את הכסף
עו"ד מישאל גאון
מנהל תיקי המשרד

עו”ד מישאל גאון, מעבר להיות עו”ד וותיק ומשופשף ומומחה מספר אחת במחיקת חובות ולניהול הליכי חדלות פירעון והוצאה לפועל, כבר זכה לנהל בעברו מספר חברות ועסקים ורכש ניסיון רב במגזר העסקי ובעבודה מול הבנקים וגופים ציבוריים גדולים. עו”ד מישאל גאון, משמש כיום כאוטוריטה בתחומי החדלות פירעון ובמילים אחרות- אין כמעט שופט בארץ שלא מכיר אותו (ואת ‘כאב הראש’ שמתלווה לייצוג המשפטי שלו) או כתב עת מקצועי ומכובד שלא מתהדר במאמר מקצועי פרי עטו.

שאלה? כתבו לנו!

פשיטת רגל

חדלות פירעון

שיקום כלכלי

נקלעת לחובות?
הסדר חובות שיוציא אותך מהבוץ.
עם התאמת פיתרון בול בשבילך!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם

*בכפוף לבדיקת התאמה
פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום,
אני כאן לרשותך
Call Now Button