מאמרים מאת עו"ד לחדלות פירעון ופשיטת רגל

עורך דין לענייני חובות

עורך דין לענייני חובות

עורך דין לענייני חובות ינסה להגיע להסדר עם הנושים עוד בטרם יפתחו תיק בהוצאה לפועל. אך גם אם נפתח תיק, עורך דין לענייני חובות כספיים יקטין ככל האפשר את סכום התשלום החודשי. כמו כן עורך דין המטפל בתחום חובות לבנקים יביא את התשלום למחיר מינימלי. קראו את המאמר הבא מתוך נתונים שאספנו כעורך דין מומחה בתחום חובות בהוצאה לפועל.

 דברי עורך דין לענייני חובות

עורך דין חובות: כשאדם או עסק נקלעים לחובות והם מתקשים בפירעונם מומלץ מאוד להתייעץ כבר בהתחלה עם עורך דין לענייני חובות, כדי לתפוס את חלון הזמן הקריטי עוד בטרם ייפתחו נגדם הליכים משפטיים. עורך דין לענייני חובות יכול להביא לידי כך שחוב גדול יסתכם בתשלום חודשי של כמה מאות ₪ בסך הכול, וזאת לאחר ניהול משא ומתן מקצועי וקשוח מול הנושים. התשלום החודשי לאחר הסדר עם הנושים צריך להיות מותאם ליכולותיו הכלכליות של החייב ולא לגובה החוב, שכן אם לא יוכל החייב לעמוד בהסדר לא הועלנו כלום.

עורך דין לענייני חובות
עורך דין לענייני חובות

עורך דין לענייני חובות כספיים

עורך דין לסגירת חובות: גם אם בסופו של דבר לא יצליח המשא ומתן והנושים לא ירצו להתפשר על הסדר תשלומים, עורך דין לענייני חובות כספיים שלנו ילווה אתכם בתיק חדלות פירעון, גם במקרה זה ננסה להגיע לצו תשלומים נוח לחייב. רוצים לדעת כמה בערך? לפי נתונים סטטיסטיים שפורסמו על ידי כונס הנכסים עורך דין לענייני חובות כספיים לפני מספר שנים – בחוב ממוצע של כ-300,000 ₪ צו התשלומים היה 485 ₪ בממוצע, והפטר התקבל בממוצע לאחר 5 שנים. יודגש כי לא בכל תיק מתקבל הפטר, זה נתון לשיקול הדעת של הרשם.

עורך דין לענייני חובות כספיים
עורך דין לענייני חובות כספיים

עורך דין בתחום חובות לבנקים מחיר

אנו מביאים כאן עדות של עורך דין בתחום חובות לבנקים מחיר שמשולם בסופו של דבר לבנק על חוב של מישהו שנקלע לחדלות פירעון או לקשיים כלכליים לחברות בחובות, עומד על סך של פחות מ-30,000 ₪ בממוצע כשמדובר בחוב של 300,000 ₪! (לפי החישוב הממוצע הנ”ל של גובה התשלום החודשי וטווח הזמן עד לקבלת הפטר). כלומר מחישוב פשוט של עורך דין בתחום חובות לבנקים מחיר החוב של 300,000 הוא בממוצע פחות מ-30,000 ₪ שזה פחות מ-10%! עוד אומר עורך דין בתחום חובות לבנקים מחיר של בעלי נכסים יהיה גבוה יותר, כלומר צו התשלומים שלהם יהיה גבוה יותר, עקב כך שבעלי הנכסים אינם זכאים להפטר. לפי החוק החדש בוטלה ההגדרה של חייב מוגבל באמצעים והשתנתה לחדלות פירעון ושיקום כלכלי. השיקום הכלכלי נמשך במשך 4 שנים.

עורך דין בתחום חובות לבנקים מחיר
עורך דין שמתמחה בתחום חובות לבנקים במחיר הוגן

עורך דין בתחום חובות בהוצאה לפועל

המטרה שלנו כעורך דין בתחום חובות בהוצאה לפועל היא להביא להפחתת התשלום החודשי והכולל של החייבים, ובכך לאפשר לחייב להשתקם כלכלית בטווח הזמן הקצר ביותר. בעניין התשלום החודשי על עורך דין בתחום חובות בהוצאה לפועל להביא את החייב לצו תשלומים נמוך ככל האפשר. יש מקרים שבהם עורך דין בתחום חובות בהוצאה לפועל מגיע למצב תשלומים של 8% מהחוב ופחות. מגמתנו כעורך דין חדלות פירעון היא א. להקטין את שיעור הפירעון של החייב. ב. לסיים את הסאגה מוקדם ככל האפשר, שלא ייווצר מצב שמישהו מתנהל מול נושה יותר מ-3 שנים. זהו מצב לא בריא לחייב כשהנושה מנסה להפעיל עליו לחצים, איומים ומגבלות. המצב הטוב ביותר גם לחייב וגם לנושה הוא לסיים את הפרשייה מהר ככל האפשר.

עורך דין בתחום חובות בהוצאה לפועל
עורך דין המתמחה בתחום חובות בהוצאה לפועל
עו"ד מישאל גאון
מנהל תיקי המשרד

עו”ד מישאל גאון, מעבר להיות עו”ד וותיק ומשופשף ומומחה מספר אחת במחיקת חובות ולניהול הליכי חדלות פירעון והוצאה לפועל, כבר זכה לנהל בעברו מספר חברות ועסקים ורכש ניסיון רב במגזר העסקי ובעבודה מול הבנקים וגופים ציבוריים גדולים. עו”ד מישאל גאון, משמש כיום כאוטוריטה בתחומי החדלות פירעון ובמילים אחרות- אין כמעט שופט בארץ שלא מכיר אותו (ואת ‘כאב הראש’ שמתלווה לייצוג המשפטי שלו) או כתב עת מקצועי ומכובד שלא מתהדר במאמר מקצועי פרי עטו.

שאלה? כתבו לנו!

פשיטת רגל

חדלות פירעון

שיקום כלכלי

נקלעת לחובות?
הסדר חובות שיוציא אותך מהבוץ.
עם התאמת פיתרון בול בשבילך!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם

*בכפוף לבדיקת התאמה
פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום,
אני כאן לרשותך
Call Now Button