מאמרים מאת עו"ד לחדלות פירעון ופשיטת רגל

עורך דין לסגירת חובות

עורך דין לסגירת חובות

עורך דין לסגירת חובות מסביר מהם הפרמטרים הקובעים בגביית חוב. בנוסף עורך דין סגירת חובות מסביר מה נחשב גבייה יעילה, ואיך עושים סגירת חובות בהוצאה לפועל. ועוד בעניין הוצאה לפועל איזה סוגים של סגירת חובות קיימים, וכן לגבי עורך דין סגירת חובות לבנקים קראו את המאמר הבא. מאת עורך דין מומלץ לפשיטת רגל.

עורך דין לסגירת חובות

הליכי גבייה בחדלות פירעון מורכבות משני פרמטרים. א. גבייה על ידי מימוש נכסי החייב. ב. תשלומים שהחייב משלם. עורך דין לסגירת חובות מנסה להגיע לגבייה יעילה בהתחשב ב-3 מטרות. 1. למקסם את התועלת הכלכלית לשני הצדדים, הן של החייב והן של הנושה. 2. למקסם את הזכויות של החייב ושל הנושה. 3. הקטנת סיכונים מלכתחילה של נושה הבא להלוות כסף. עורך דין לסגירת חובות בודק אם יש לחייב נכסים שאפשר לממש, אם ישנם כאלה ימנע עורך הדין פתיחת הליכים משפטיים וינסה לממש את החוב משם וכך הוא ינסה להקל, לו במעט, על קשיים כלכליים לחברות בחובות.

עורך דין לסגירת חובות
עורך דין מומחה לסגירת חובות

עורך דין סגירת חובות

אם יגיע החייב לחדלות פירעון עורך דין סגירת חובות יחתור להגיע להפטר או להסדר חובות לעסקים. הפטר ניתן לקבל כאשר אין יותר נכסים למימוש. לאחר ההפטר עורך דין סגירת חובות צריך לוודא שהתיק סגור. נתונים סטטיסטיים ממה שצברנו מניסיוננו וממקורות ממשלתיים: עד לפני כ-10 שנים עמד שיעור החייבים המוגבלים באמצעים על יותר מ-50,000 רובם המוחלט לא קיבל הפטר, היום לאחר ההסדר החדש קל הרבה יותר לקבל הפטר, תוכלו להתייעץ עמנו על כך. בממוצע אדם שפתוח נגדו תיק או תיקים בהוצאה לפועל יגיע לפשיטת רגל לאחר 12 שנים. עוד מהנתונים הסטטיסטיים – תהליך פשיטת רגל בממוצע נמשך כ-5 שנים.

עורך דין סגירת חובות
עורך דין מומלץ לסגירת חובות

סגירת חובות בהוצאה לפועל – נתונים סטטיסטיים

סגירת חובות בהוצאה לפועל היא בעצם שם נרדף להפטר, החל מ-2015 ניתנה הקלה בקבלת הפטר על חובות. ההקלה הייתה תחילה בהוראת שעה אך הוארכה בחוק של קבע כמעט באותה מתכונת. יותר מ-20% מהבקשות להפטר מקבלות אישור לסגירת חובות בהוצאה לפועל. מכל השאר רובם נשארים חייבים מוגבלים באמצעים. וחלקם מקבלים אישור סגירת חובות בהוצאה לפועל בכפוף לתשלום של סכום מסוים על חשבון החוב.

סגירת חובות בהוצאה לפועל
סגירת חובות בהוצאה לפועל

הוצאה לפועל סגירת חובות

חלק מבקשות הפטר המוגשות להוצאה לפועל סגירת חובות מקבלות הפטר מוחלט, חלקן מקבלות הפטר מותנה, חלקן מקבלות דחייה מידית וחלקן ממתינים לקבלת נתונים או מסמכים מהחייב. ההחלטה אם לאשר או לא נתונות בידי רשם ההוצאה לפועל סגירת חובות היא השאלה. הוצאה לפועל סגירת חובות מתאפשרת בכל אחת מלשכות ההוצאה לפועל בארץ.

הוצאה לפועל סגירת חובות
הוצאה לפועל סגירת חובות

עורך דין סגירת חובות לבנקים

עיקר הבקשות שמגיעות אלינו כמשרד עורך דין סגירת חובות לבנקים, הם בלשכות ההוצאה לפועל חיפה, תל אביב וירושלים. משך הזמן הממוצע מעת בקשת ההפטר עד לקבל תשובה הינו כשלוש וחצי חודשים. כמשרד עורך דין סגירת חובות לבנקים אנו מטפלים בחובות של כל סוגי המגזרים והמגדרים. כעורך דין סגירת חובות לבנקים מנוסה אנו יודעים היכן להגיש את בקשת ההפטר בכדי שההליך יהיה יותר קצר והתשובות תהיינה חיוביות גם אם אתם נמצאים במצב של חשבונות מוגבלים לעוסק מורשה בחובות. אולם התנאי הראשוני הוא שהחייב יהיה מוכר לפחות 4 שנים כחדל פירעון. אם אתם עומדים בקריטריונים, אל תהססו! פנו אלינו ונעזור לכם לקבל הפטר.

עורך דין סגירת חובות לבנקים
עורך דין סגירת חובות לבנקים
עו"ד מישאל גאון
מנהל תיקי המשרד

עו”ד מישאל גאון, מעבר להיות עו”ד וותיק ומשופשף ומומחה מספר אחת במחיקת חובות ולניהול הליכי חדלות פירעון והוצאה לפועל, כבר זכה לנהל בעברו מספר חברות ועסקים ורכש ניסיון רב במגזר העסקי ובעבודה מול הבנקים וגופים ציבוריים גדולים. עו”ד מישאל גאון, משמש כיום כאוטוריטה בתחומי החדלות פירעון ובמילים אחרות- אין כמעט שופט בארץ שלא מכיר אותו (ואת ‘כאב הראש’ שמתלווה לייצוג המשפטי שלו) או כתב עת מקצועי ומכובד שלא מתהדר במאמר מקצועי פרי עטו.

שאלה? כתבו לנו!

פשיטת רגל

חדלות פירעון

שיקום כלכלי

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום,
אני כאן לרשותך
Call Now Button