מאמרים מאת עו"ד לחדלות פירעון ופשיטת רגל

עורך דין חובות

עורך דין חובות

כמשרד עורך דין חובות אנו מנסים תמיד להגיע להסדר חובות נוח, כמשרד חדלות פירעון עורכי דין אנו מטפלים גם בחובות לבנקים ובחובות בהוצאה לפועל, בנוסף אנו מנפיקים אישור עורך דין על חוב אבוד. קבלו את המאמר הבא מאתנו – משרד עורך דין חובות במרכז.

עורך דין חובות

כמשרד עורך דין חובות אנו בוחנים הסדר תשלומים נוח לאנשים או עסקים שנקלעו לחובות או קשיים כלכליים לחברות בחובות, וזאת לפני נקיטת הליכים משפטיים כנגד החייב ובניסיון למנוע זאת. אנו מטפלים בעשרות תיקים לפני החלטה להכריז עליהם כמוגבלים באמצעים. כמשרד עורך דין חובות אנו מנסים למשוך את הזמן עד כמה שניתן, ולמנוע או לפחות לדחות את ההכרזה על החייב כמוגבל באמצעים. שכן הכרזה על היות החייב מוגבל באמצעים גוררת בעקבותיה מגבלות המוטלות על החייב. מגבלות שגם אנו כעורך דין חובות לא נוכל להסיר עד לקבלת הפטר, שזה מינימום 4 שנים.

עורך דין חובות
עורך דין שיעזור לכם להתמודד עם חובות

עורך דין חובות לבנקים

כמשרד עורך דין חובות לבנקים הם גם בין עשרות התיקים שאנו מטפלים, גם כאן אנו חותרים להגיע להפטר מחובות בהקדם האפשרי, אולם במקרה של חדלות פירעון לא מוקדם מ-4 שנים מעת ההכרזה על חדלות פירעון. החוק פשוט לא מאפשר זאת. כעורך דין חובות לבנקים עם ניסיון אנו חותרים להימנע מלהגיע למצב של חדלות פירעון אלא להסדר חובות.

עורך דין חובות לבנקים
עורך דין חובות לבנקים

עורך דין חובות בהוצאה לפועל

כעורך דין חובות בהוצאה לפועל אנו נשמח לייצג אתכם בהסדר חובות מכל סוג שהוא, בין אם כבר נפתח נגדכם תיק בהוצאה לפועל וגם אם לא נפתח תיק. כעורך דין חובות בהוצאה לפועל נגיש בקשת הפטר בשמכם. אם חובכם הוא מתחת ל-150,000 ₪ נוכל בקלות להשיג לכם הפטר לאחר חדלות פירעון. דרישות הסף להליכי חדלות פירעון הם שהחוב המינימלי ליחיד יהיה מעל 50,000 ₪. בממוצע חדלי פירעון חייבים כ-300,000 ₪. המקסימום עומד על כ-650,000 ₪ והמינימום הוא כ-8,500 ₪. הממוצע של התשלום החודשי של צו התשלומים עומד על כ-480 ₪.

עורך דין חובות בהוצאה לפועל
עורך דין שבאמת עוזר לבעלי חובות בהוצאה לפועל

אישור עורך דין על חוב אבוד

נוסף על כלל השירותים של משרדנו אנו מנפיקים אישור עורך דין על חוב אבוד, כלומר חוב של אדם או עסק שנמצא בהליכי חדלות פירעון. החוק קובע כי גם במקרה שהמפרק או הנאמן מאשרים בכתב שהסיכוי להחזיר את החוב הוא קלוש גם אז אפשר להנפיק אישור עורך דין על חוב אבוד. גם אם מדובר רק בחלק מהחוב שכן יוחזק, הרי שעל היתרה ניתן לתת אישור עורך דין על חוב אבוד.

אישור עורך דין על חוב אבוד
אצלנו תשיגו אישור עורך דין על חוב אבוד

עורך דין חובות במרכז

לסיכום, כמשרד עורך דין חובות במרכז אנו מנסים בכל מחיר למנוע הליכים משפטיים נגד אדם או עסק שחייב כסף ולהגיע להסדר חובות לעסקים. הליכים משפטיים גוררים בעקבותיהם מגבלות וחוסר נעימות רב. כמשרד עורך דין חובות במרכז אנו מטפלים גם בחובות לגופים חזקים כמו בנקים וכדומה. וגם אם כבר פתחו נגדכם בהליכים משפטיים, כמעט תמיד ניתן לעזור ולסייע, כמשרד עורך דין חובות במרכז אנו ניתן עבורכם את כל הידע המקצועי והניסיון שיש לנו על מנת שלא תצאו עם נזקים ולפחות להקטין נזקים. גם אם כבר הוכרז עליכם כחדלי פירעון אל תאבדו תקווה, תמיד יש מה לעשות, ובדרך כלל זה גם מצליח אם זה נעשה נכון.

עורך דין חובות במרכז
עורך דין המטפל בחובות במרכז הארץ

מאת: עורך דין לסגירת חובות

עו"ד מישאל גאון
מנהל תיקי המשרד

עו”ד מישאל גאון, מעבר להיות עו”ד וותיק ומשופשף ומומחה מספר אחת במחיקת חובות ולניהול הליכי חדלות פירעון והוצאה לפועל, כבר זכה לנהל בעברו מספר חברות ועסקים ורכש ניסיון רב במגזר העסקי ובעבודה מול הבנקים וגופים ציבוריים גדולים. עו”ד מישאל גאון, משמש כיום כאוטוריטה בתחומי החדלות פירעון ובמילים אחרות- אין כמעט שופט בארץ שלא מכיר אותו (ואת ‘כאב הראש’ שמתלווה לייצוג המשפטי שלו) או כתב עת מקצועי ומכובד שלא מתהדר במאמר מקצועי פרי עטו.

שאלה? כתבו לנו!

פשיטת רגל

חדלות פירעון

שיקום כלכלי

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום,
אני כאן לרשותך
Call Now Button