מאמרים מאת עו"ד לחדלות פירעון ופשיטת רגל

עורך דין לענייני משפחה

עורך דין משפחה

עורך דין לענייני משפחה

מתי נזדקק לעורך דין לענייני משפחה?

החיים מלאים בשינויים ותהפוכות. גם במרחב המיידי והאישי ביותר שלנו – המשפחה – אנו עשויים להיקלע למשברים מורכבים. כדי לעבור את התקופה הקשה על הצד הטוב ביותר, נדרש עורך דין מנוסה ומיומן בעל הכשרה בדיני משפחה. שירותיו המשפטיים של משרד עורכי דין בתחום דיני משפחה מתפרש על פני היבטים רבים של ייצוג בבית המשפט ומחוצה לו. מהסכמי ממון, משמורת ילדים ומזונות אישה ועד לגישור במקרי סכסוך בין בני משפחה – משימתו של עורך דין לענייני משפחה היא רחבת היקף ובעלת חשיבות לאין ערוך.

תחום עיסוקו של עורך דין המתמחה בדיני משפחה מזוהה אצל רובנו לתחום הגירושין. המציאות, אמנם, היא מורכבת בהרבה. דיני משפחה מהווים תחום רחב ביותר בישראל הדורש סיוע של עורך דין מנוסה ומקצועי בעל הכשרה נרחבת. משרד עורכי דין מישאל גאון פועל שנים רבות בזירה המשפטית ומציב את האדם וכבודו בלב התהליך. הניסיון רב השנים, הידע המשפטי הנרחב והגישה ההומניסטית של המשרד הוותיק, היוו במשולב את הלפיד שהנחה את פעילות המשרד בתחומי התמחות משפטיים רבים ומגוונים בהם עסק. יתרונות אלו מקבלים ערך מוסף כאשר אנו עוסקים בתחום רגיש כמו דיני משפחה. אלו כמה מהשירותים המרכזיים אשר אנו עשויים להזדקק להם במהלך חיינו הניתנים על ידי עורך דין גירושין ומומחים לדיני משפחה.

עו"ד מישאל גאון
מנהל תיקי המשרד

עו”ד מישאל גאון, מעבר להיות עו”ד וותיק ומשופשף ומומחה מספר אחת במחיקת חובות ולניהול הליכי חדלות פירעון והוצאה לפועל, כבר זכה לנהל בעברו מספר חברות ועסקים ורכש ניסיון רב במגזר העסקי ובעבודה מול הבנקים וגופים ציבוריים גדולים. עו”ד מישאל גאון, משמש כיום כאוטוריטה בתחומי החדלות פירעון ובמילים אחרות- אין כמעט שופט בארץ שלא מכיר אותו (ואת ‘כאב הראש’ שמתלווה לייצוג המשפטי שלו) או כתב עת מקצועי ומכובד שלא מתהדר במאמר מקצועי פרי עטו.

שאלה? כתבו לנו!

פשיטת רגל

חדלות פירעון

שיקום כלכלי

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום,
אני כאן לרשותך
Call Now Button