מאמרים מאת עו"ד לחדלות פירעון ופשיטת רגל

קשיים כלכליים לעסק

קשיים כלכליים לעסק

קשיים כלכליים לעסק הם שלב הכרחי להתפתחות, אבל צריך לדעת איך להתמודד עם חובות לעסקים חדשים. אם מדובר במשהו שהוא מעבר לסתם קשיים כלכליים המאופיינים לבעלי עסקים חדשים הפתרון חייב לכלול שיקום כלכלי לעוסק מורשה. האם שייך מחיקת חובות לעסקים בחובות? קראו את המאמר וענו אתם על השאלה.

על קשיים כלכליים לעסק חדש

אם פתחתם לאחרונה עסק עצמאי חשוב לנו להביא לידיעתכם שלא משנה מה תעשו וכמה, דבר אחד הוא ודאי – יהיו לכם קשיים כלכליים. נקודה. קשיים כלכליים לעסק הם הכרחיים. אך יש לנו בשורה טובה בשבילכם, אם תתגברו בהצלחה על הקושי הראשון שיצוץ הסיכויים שהעסק ימשיך להתקיים לאורך שנים הם גבוהים הרבה יותר, כך ראינו מניסיוננו הרב בתחום. אז איך מתגברים על קשיים כלכליים לעסק? רוב הקשיים מתחילים בקטן ומתגלגלים ככדור שלג הגודל ככל שהוא מתקדם, ככל שתעצרו את זה יותר מאוחר העצירה תהייה קשה יותר. הטיפ הראשון שנוכל לתת לכם הוא: אל תהיו אדישים לקושי, זכרו שקשיים כלכליים לעסק הם הכרחיים אך חובתכם היא לנסות למזער אותם ככל האפשר, הסיכון הוא שמחוסר זהירות אתם עלולים להגיע בטווח הרחוק להליך פשיטת רגל לחברה.

קשיים כלכליים לעסק
אל תפחדו מקשיים כלכליים לעסק

דרכים למניעת קשיים כלכליים לבעלי עסקים חדשים

כדי למזער נזקים ולהקטין ככל האפשר קשיים כלכליים לבעלי עסקים חדשים יש צורך לבנות תכנית עסקית מפורטת ולהתנהל על פיה. בתקופה ההתחלתית של העסק עליכם לדעת בבירור מהו תחום העיסוק של העסק, שלא תיגררו לתחומים אחרים או להכניס מוצרים שאינם מתחום העיסוק של העסק. אתם צריכים לדעת ולהכיר את קהל היעד הפוטנציאלי שלכם, בצורה הפרטנית ביותר שמתאפשרת, כגון: מי יקנה  ממני, איזה מגדר, באילו שעות וכו’, מה הציוד הדרוש וכו’. כמה שיותר מפורט יותר טוב. כל אלה יקלו על קשיים כלכליים לבעלי עסקים חדשים.

קשיים כלכליים לבעלי עסקים
קשיים כלכליים לבעלי עסקים

איך להתמודד עם חובות לעסקים – מדריך מעשי

גם אם יש לכם קשיים כלכליים שנראים מאוד מורכבים אל תיקחו אותם אישית, אל תסיקו מכאן שמדובר בכישלון שלכם ואל תחשבו על סגירת העסק או חלילה לקיחת הלוואות וחובות לשוק האפור. בשורות הבאות נסביר, מבחינה מעשית איך להתמודד עם חובות לעסקים. השלב הראשון: התייעצות. התייעצות עם יועץ פיננסי המכיר את התחום מקרוב שיכול לייעץ לכם איך לשפר את המכירות, במה טעיתם ובמה לא. תחת סעיף ההתייעצות נכלל גם התייעצות עם עורך דין מומלץ לפשיטת רגל המתמחה גם בעניינים אלו כדי להנחות אתכם איך להתנהל מול בנקים ונושים כבר בשלב הזה. זכרו! פגישה אחת כעת תמנע פגישות רבות עתידיות. אלו השלבים הראשונים בשאלה איך להתמודד עם חובות לעסקים.

איך להתמודד עם חובות לעסקים
איך להתמודד עם חובות לעסקים

מתי צריך שיקום כלכלי לעוסק מורשה?

כשמדובר במשהו יותר מסובך מסתם חובות לעסקים יש צורך בשיקום כלכלי לעוסק מורשה קטן או בינוני הדרך לשיקום הוא גיוס אשראי באופן זהיר ותוך המשך ליווי של היועץ העסקי. האופציה הראשונה לגיוס אשראי היא השגת הלוואה בנקאית. אם הלוואות מבנקים אינם מהווים פתרון עבורכם בגלל שהחשבון שלכם בבנק לא תקין או כי אתם לא רוצים להפסיד מסגרת אשראי בחשבון, הפתרון הוא הלוואה מגופים חוץ בנקאיים הלוואה אינה מוצגת במערכת הבנקאית וניתן להשיג אותה בקלות יחסית. אך שוב, רק עם ליווי עסקי מקצועי. הערה חשובה: הלוואה חוץ בנקאית קחו רק מגוף חוקי המאושר על ידי משרד האוצר. כל צעד בתהליך שיקום כלכלי לעוסק מורשה צריך להיות זהיר ושקול. התנהלות לא אחראית תפגע באפשרויות השיקום גם בעתיד ועלולה רק להזיק. מתוך ניסיון מר של אנשים שהגיעו למשרדנו מאוחר מדי, אנו מדגישים למענכם, זכרו! שיקום כלכלי לעוסק מורשה נעשה רק בליווי איש מקצוע מהתחום הפיננסי.

שיקום כלכלי לעוסק מורשה
צריך מיומנות לדעת מתי צריך שיקום כלכלי לעוסק מורשה ולהגיד סטופ

כל מה שאנחנו יודעים על מחיקת חובות לעסקים בחובות

רבים תוהים האם המושג ‘מחיקת חובות לעסקים בחובות’ קיים בכלל בעולמנו, מתי ואיך עושים זאת. כולנו מוזנים משמועות על ההוא שהיה חייב לבנק 3.5 מיליון ₪ ושילם רק 20,000 ₪… אז כן, אנו שמחים לבשר לכם כי אכן קיים מושג מחיקת חובות לעסקים בחובות אך כדי להשיג את הפריבילגיה על העסק לעבור תהליך של חדלות פירעון ופשיטת רגל, לפעמים גם איחוד תיקים ורק לאחר התהליך הארוך, לאחר שהבנק או הנושים או שניהם ביחד כבר רואים בזה חוב אבוד, ולאחר שהם כבר הפעילו את כל הסנקציות נגד החייב הכוללות עיכוב יציאה מהארץ, הגבלה על הוצאת או חידוש רישיון רכב ועוד ועוד, אז אולי הם יסכימו באמצעות ניהול משא ומתן עם עורך דין למחיקת חובות לעסקים בחובות. עד אז הכול שמועות… אז המשיכו להתנהל בזהירות, אין קיצורי דרך. נציין רק כי למרות האמור, על חוב למס הכנסה בפשיטת רגל אין וויתורים ולא מחיקת חוב או כל מושג אחר.

מחיקת חובות לעסקים בחובות
מחיקת חובות לעסקים בחובות, יש כאלו דברים?

 

 

עו"ד מישאל גאון
מנהל תיקי המשרד

עו”ד מישאל גאון, מעבר להיות עו”ד וותיק ומשופשף ומומחה מספר אחת במחיקת חובות ולניהול הליכי חדלות פירעון והוצאה לפועל, כבר זכה לנהל בעברו מספר חברות ועסקים ורכש ניסיון רב במגזר העסקי ובעבודה מול הבנקים וגופים ציבוריים גדולים. עו”ד מישאל גאון, משמש כיום כאוטוריטה בתחומי החדלות פירעון ובמילים אחרות- אין כמעט שופט בארץ שלא מכיר אותו (ואת ‘כאב הראש’ שמתלווה לייצוג המשפטי שלו) או כתב עת מקצועי ומכובד שלא מתהדר במאמר מקצועי פרי עטו.

שאלה? כתבו לנו!

פשיטת רגל

חדלות פירעון

שיקום כלכלי

נקלעת לחובות?
הסדר חובות שיוציא אותך מהבוץ.
עם התאמת פיתרון בול בשבילך!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם

*בכפוף לבדיקת התאמה
פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום,
אני כאן לרשותך
Call Now Button