מאמרים מאת עו"ד לחדלות פירעון ופשיטת רגל

הסדר חובות בהוצאה לפועל

הסדר חובות הוצאה לפועל

איזה השפעה יש לאפשרות של פתיחת תיק באופן מקוון על החייבים? האם תוכלו בעצמכם להגיע למצב של הסדר חובות בהוצאה לפועל? איזה מידע ניתן לקבל מהוצאה לפועל בטלפון. ומה המשמעות של הכרזת ראש ההוצאה לפועל עליכם כחשבון מוגבל? על כל אלה ועוד תקראו במאמר שלפניכם.

מתי עושים הסדר חובות בהוצאה לפועל?

אם נפתח נגדכם תיק בהוצאה לפועל לא מומלץ להתמודד עם זה לבד, בעיקר כשמדובר בחוב גדול. עדיף להתייעץ עם עורך דין הוצאה לפועל מומחה ומנוסה בתחום. אם אתם מכחישים את החוב עורך הדין יגיש התנגדות במסגרת הזמן הקצוב לכך בחוק שמופיע גם בדפי ההודעה שקיבלתם בדבר פתיחת התיק נגדכם (בין 21 ל-30 יום). לאחר זמן זה ניתן עדיין להגיש התנגדות אך זה לא מוביל בהכרח לעיכוב הליכים, לעומת התנגדות שמוגשת בזמן – שהיא מעכבת הליכים באופן אוטומטי. ואילו אם אתם כן מודים בחוב הוצאה לפועל עורך דין יגיע להסדר חובות בהוצאה לפועל. וכדי להגיע להסדר חובות בהוצאה לפועל ולהשיג את המרב האפשרי צריך ניסיון ויכולת ניהול משא ומתן.

הסדר חובות בהוצאה לפועל
הסדר חובות בהוצאה לפועל – מה העיתוי המתאים?

פתיחת תיק הוצאה לפועל מקוון הופכת את הפעולה לקלה ביותר

הצורך בהתייעצות עם עורך דין היא עקב כך שפתיחת תיק בהוצאה לפועל היא פעולה קלה, היום ניתנת אפשרות של פתיחת תיק הוצאה לפועל מקוון, מה שגורם לכך שרבים מהנושים מעדיפים לפעול בדרך זו של פתיחת תיק הוצאה לפועל מקוון לפני שהם מנסים דרכים אחרות. לגבי תיק מזונות למשל ניתן לפתוח תיק מיד לאחר שמועד התשלום הראשון חולף כל עוד החוב לא שולם במלואו. מדי יום נפתחים עשרות אם לא מאות תיקי הוצאה לפועל באמצעות האופציה של פתיחת תיק הוצאה לפועל מקוון. חייבים רבים מנסים לחסוך עלות של עורך דין ולהתמודד עם זה בעצמם. אך היות והצד הנגדי (הנושה) מיוצג בדרך כלל על ידי עורך דין, מדובר לרוב, במלחמה אבודה.

פתיחת תיק הוצאה לפועל מקוון
פתיחת תיק הוצאה לפועל מקוון

הוצאה לפועל טלפון – האם מקבלים שם ייעוץ משפטי?

אמנם איננו רוצים להטעות אתכם, קיימים דרכים ואפשרויות רבות להתמודד מול נושים שמחפשים את רעתכם, רשות האכיפה והגבייה מפרסמת מדריך לחייב בהוצאה לפועל, ובו הוראות מפורטות להתמודדות מול הנושים. כמו כן באמצעות הוצאה לפועל טלפון תוכלו לקבל מידע מפורט אודות התיק שלכם, לפי מספר התיק. מספר הוצאה לפועל טלפון לקבלת מידע ושירות הוא: *35592. וגם באתר של רשות האכיפה והגבייה תוכלו לקבל מידע לאחר כניסה עם שם משתמש וסיסמה. בהוצאה לפועל טלפון ובאתר לא תקבלו ייעוץ משפטי ולא הנחה בהוצאה לפועל רק מידע אודות התיק ולכן כאמור, מומלץ מאוד להיות מלווה בעורך דין מנוסה.

הוצאה לפועל טלפון
הוצאה לפועל טלפון – קבלת מידע בלבד

הסיכון בהתנהלות ללא איש מקצוע: חשבון מוגבל הוצאה לפועל

כאשר מתנהלים מול הוצאה לפועל ללא עורך דין זה יכול להצליח… אבל אתם גם עלולים להסתבך יותר ולהגיע למצב של חשבון מוגבל הוצאה לפועל, כלומר, שרשם הוצאה לפועל יכריז עליכם כחייב מוגבל באמצעים. ומאותו רגע שהרשם מכריז על החשבון שלכם בתור חשבון מוגבל הוצאה לפועל אתם חשופים בפני כל מי שמעונין לאגור עליכם מידע. כלומר אתם תופיעו במאגר של רשות האכיפה והגבייה ברשימה של חייבים מוגבלים באמצעים. החשבון שלכם יופיע בתור חשבון מוגבל הוצאה לפועל.

חשבון מוגבל הוצאה לפועל
הסיכון לחשבון מוגבל בהוצאה לפועל

האם כל חשבונות מוגבלים הוצאה לפועל מופיעים באתר?

נכון שזה מקומם ולפעמים לא צודק, אבל לפי תקנה 36ב לתקנות ההוצאה לפועל התש”מ 1979 כל מי שמעונין בכך יכול לבקש מידע עליכם ממרשם החייבים המוגבלים באמצעות פנייה פשוטה וקלה באתר האינטרנט. גם למקרה שכזה אתם זקוקים לעורך דין וליד מקצועית מכוונת. אבל עשו ככל שביכולתכם לא להגיע למצב שתופיעו ברשימת חשבונות מוגבלים הוצאה לפועל. ובכל זאת חשוב להדגיש כי המידע על חשבונות מוגבלים הוצאה לפועל שניתן לקבל באתר האינטרנט של הרשם הוא רק מידע לגבי חשבונות מוגבלים הוצאה לפועל שהוכרזו על ידי ראש ההוצאה לפועל כחשבונות מוגבלים אך לא שהוכרזו ככאלה מכוח סעיף אחר בחוק ההוצאה לפועל. בכל מקרה אנו כאן לשירותכם, כמשרד עו”ד חדלות פירעון מומחה אנו יכולים להעיד כי לאור הניסיון שלנו לעולם לא מאוחר.

חשבונות מוגבלים הוצאה לפועל
חשבונות מוגבלים הוצאה לפועל – עדיף לא להופיע שם

 

 

 

עו"ד מישאל גאון
מנהל תיקי המשרד

עו”ד מישאל גאון, מעבר להיות עו”ד וותיק ומשופשף ומומחה מספר אחת במחיקת חובות ולניהול הליכי חדלות פירעון והוצאה לפועל, כבר זכה לנהל בעברו מספר חברות ועסקים ורכש ניסיון רב במגזר העסקי ובעבודה מול הבנקים וגופים ציבוריים גדולים. עו”ד מישאל גאון, משמש כיום כאוטוריטה בתחומי החדלות פירעון ובמילים אחרות- אין כמעט שופט בארץ שלא מכיר אותו (ואת ‘כאב הראש’ שמתלווה לייצוג המשפטי שלו) או כתב עת מקצועי ומכובד שלא מתהדר במאמר מקצועי פרי עטו.

שאלה? כתבו לנו!

פשיטת רגל

חדלות פירעון

שיקום כלכלי

נקלעת לחובות?
הסדר חובות שיוציא אותך מהבוץ.
עם התאמת פיתרון בול בשבילך!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם

*בכפוף לבדיקת התאמה
פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום,
אני כאן לרשותך
Call Now Button