מאמרים מאת עו"ד לחדלות פירעון ופשיטת רגל

בקשה לפשיטת רגל

בקשה לפשיטת רגל

ההבדל במדינת ישראל, בין העשירים לאלו שנמצאים במצב כלכלי בינוני ומטה הוא עצום, רבים מאזרחי ישראל, גם כאלו הנמצאים במעמד סוציו אקונומי בינוני, הספיקו להכיר מקרוב את חוקי ותקנות פשיטת הרגל או אפילו להגיש בקשה לפשיטת רגל. אולם לא כל פושטי הרגל שווים, יש כאלה שזה מביא אותם לשיקום כלכלי ולהתחלת חיים חדשים, אך ישנם כאלו שזה מסבך אותם יותר. רוצים לדעת מה ההבדל?

בקשה לפשיטת רגל: 3 טעויות שגורמות לפשיטת רגל להיות ללא תועלת ומה לעשות במקום

יותר ויותר אנשים נקלעים למצב של חדלות פירעון או פשיטת רגל, אך לפני ההכרזה על פשיטת רגל הם גורמים לטעויות שאחר כך קשה מאוד לתקן על מנת להגיע לשיקום כלכלי.

זה נשמע לכם מוכר? האם גם אתם חוששים שתצטרכו להכריז על פשיטת רגל ולא תוכלו להגיע לשיקום כלכלי?

על 3 טעויות שכיחות מאוד של אנשים שנמצאים על סף פשיטת רגל ואיך להתגבר עליהן בהצלחה – במאמר שלפניכם.

  1. הטעות הראשונה של הנמצאים במצב כלכלי דחוק מאוד היא הוצאת הלוואה בנקאית או חוץ בנקאית לתשלום החובות, ללא שיקול דעת נכון וללא בדיקה יסודית וריאלית אם הם יוכלו לעמוד בהחזרים וכן לגבי גובה הריביות. וזאת טעות שעלולה לעלות להם ביוקר, כי כשמוציאים הלוואות לסגירת חובות ללא שיקול דעת נכון, התוצאות הן לא רצויות מכמה סיבות: א. טכנית הם לא יוכלו לעמוד בתשלומים. ב. האמון בהם יאבד. ג. בית המשפט וההוצאה לפועל יחמירו יותר בעניינם, בין אם יגיעו לפשיטת רגל בסוף ובין אם יתקשו לעמוד בתשלומים בכל צורה שהיא.

אז מה צריך לעשות?

פשוט מאוד. להתייעץ עם איש מקצוע לפני הוצאת הלוואה לכיסוי חובות. לפני שאתם מוציאים הלוואה לכיסוי חובות התייעצו עם איש מקצוע מהתחום. זה יכול להיות עורך דין חדלות פירעון, יועץ פיננסי וכדומה.

בקשה לפשיטת רגל
גם אתם הייתם פסיעה לפני בקשה לפשיטת רגל?

לפני שהוא מגיע למצב של פשיטת רגל אדם פרטי צריך להתייעץ

  1. הטעות השנייה של הנמצאים במצב כלכלי דחוק היא התנהלות כלכלית ללא אסטרטגיה וללא ביקורת חיצונית. וזאת טעות שעלולה לעלות להם ביוקר, כי כשמתנהלים ללא אסטרטגיה כלכלית, התוצאה הלא רצויה היא שלעיתים בגלל שלא נמנעו מטעויות קטנות הם היו יכולים להימנע מהידרדרות כלכלית. וכל שכן במצב של דוחק כלכלי, שחוסר התנהלות מסודרת במצב זה עלולה להביא לפשיטת רגל או לפירוק חברות על כל המשתמע מכך. ומכל שכן שבקשה לפשיטת רגל אדם פרטי ללא אסטרטגיה ברורה עלולה לגרום לנזקים משמעותיים והרסניים.

אז מה צריך לעשות?

פשוט מאוד. להתנהל בצורה מאורגנת ומסודרת, תוך חישובי הוצאות והכנסות מדויקים ולזהות מתי צריך עזרה חיצונית של איש מקצוע כעורך דין וכדומה. עצתנו הכנה לכם היא התנהלו עם יד על הלב, בשיקול דעת ועם מתמטיקה פשוטה של הוצאות מול הכנסות. הן בעסק והן במשק הבית. בעת הצורך התייעצו עמנו או עם כל איש מקצוע אחר המתמצא בתחום של פשיטת רגל אדם פרטי.

פשיטת רגל אדם פרטי
איך למנוע פשיטת רגל של אדם פרטי

פשיטת רגל הוצאה לפועל ועוד

  1. הטעות השלישית של הנמצאים במצב כלכלי דחוק היא התנהלות שלא בתום לב. וזאת טעות שעלולה לעלות להם ביוקר, כי כשמתנהלים בחוסר תום לב, התוצאה היא קודם כל איבוד אמון טוטאלי בכם, אך לא זו בלבד, אלא שבמצב עתידי של פשיטת רגל הוצאה לפועל שתבוא לבחון אם החייבים זכאים להפטר מהחובות ותעלה על כך שהם פעלו שלא בתום לב, כתוצאה מכך היא לא תאשר בפשיטת רגל הפטר וזה הפסד חמור שהוא בלתי ניתן לתיקון.

אז מה צריך לעשות?

פשוט מאוד. להתנהל בתום לב… שימו לב! גם אם הפיתויים עצומים, התנהלו בתום לב והתועלת תהייה הרבה יותר ממה שתרוויחו עכשיו כאשר תנסו להערים.

לסיכומו של דבר, כדי שתוכלו להיחלץ במהירות ממצב של פשיטת רגל הוצאה לפועל או חדלות פירעון, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע לפני הוצאת הלוואה (קראו כאן למידע על הלוואה לפושט רגל), להתנהל מסודר ולזהות מתי יש צורך בייעוץ חיצוני, והכי חשוב – להתנהל בתום לב, גם כשלא מזהים סופה כלכלית בפתח.

הצעד הבא שלכם להימנע מטעויות שעלולות להזיק במצב עתידי אם תצטרכו להגיש בקשה לפשיטת רגל, הוא לתאם עמנו כבר עכשיו פגישת ייעוץ חינמית.

פשיטת רגל הוצאה לפועל
נותנים ייעוץ במצב של פשיטת רגל הוצאה לפועל ועוד
עו"ד מישאל גאון
מנהל תיקי המשרד

עו”ד מישאל גאון, מעבר להיות עו”ד וותיק ומשופשף ומומחה מספר אחת במחיקת חובות ולניהול הליכי חדלות פירעון והוצאה לפועל, כבר זכה לנהל בעברו מספר חברות ועסקים ורכש ניסיון רב במגזר העסקי ובעבודה מול הבנקים וגופים ציבוריים גדולים. עו”ד מישאל גאון, משמש כיום כאוטוריטה בתחומי החדלות פירעון ובמילים אחרות- אין כמעט שופט בארץ שלא מכיר אותו (ואת ‘כאב הראש’ שמתלווה לייצוג המשפטי שלו) או כתב עת מקצועי ומכובד שלא מתהדר במאמר מקצועי פרי עטו.

שאלה? כתבו לנו!

פשיטת רגל

חדלות פירעון

שיקום כלכלי

נקלעת לחובות?
הסדר חובות שיוציא אותך מהבוץ.
עם התאמת פיתרון בול בשבילך!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם

*בכפוף לבדיקת התאמה
פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום,
אני כאן לרשותך
Call Now Button